Hali, Valaki meg csinálná azt nekem hogy a boltomba bele írná azt hogy ha rá megy a fegyverekre valaki akkor ki ad még 1 menüt és ott van hogy pl abban az USP-ben kevesebb a lőszer és igy kevesebb pont mint az alap.Alatta meg kiírja hogy usp alap lőszer 100 pont és a többinél is így kellene a fegyvereknél.
H valaki megcsinála annak megy a gomb !
előre is köszi.
Kód: #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Extra Bolt" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "Tomii'ˇ~"
new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu","fragbolt") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_event("ResetHUD","RoundStart","b") } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { hp[id]=1 gyorsasag[id]=1 ujraeledes[id]=1 lathatatlansag[id]=1 kameleon[id]=1 } public fragbolt(id){ new acim[121] format(acim, charsmax(acim), "Extra Bolt^nFragok: %d", get_user_frags(id)) new menu = menu_create(acim, "menu_handler" ) menu_additem(menu,"\r+50 HP \w(420 pont)","1",0) menu_additem(menu,"\yGyorsasag \w(7 pont)","2",0) menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 pont)","3",0) menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \w(15 pont)","4",0) menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \w(17 pont)","5",0) menu_additem(menu,"\yAk47 \w(170 pont)", "6", 0) menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(150 pont)", "7", 0) menu_additem(menu,"\yDeagle \w(7 pont)", "8", 0) menu_additem(menu,"\rUSP \w[alap l.] \y(140 pont)", "9", 0) menu_additem(menu,"\yUSP \w[keves l.] \y(90 pont)", "10", 0) }
public menu_handler(id,menu,item){ if(item==MENU_EXIT){ menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6],name[64] new acces,callback menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback) new key = str_to_num(data) switch(key){ case 1:{ if(get_user_frags(id)>=23&&hp[id]==1){ hp[id]=0 set_user_health(id,get_user_health(id)+50) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-23) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 2:{ if(get_user_frags(id)>=7&&gyorsasag[id]==1){ gyorsasag[id]=0 set_user_maxspeed(id, 500.0) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 3:{ if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){ ujraeledes[id]=0 ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 4:{ if(get_user_frags(id)>=15&&lathatatlansag[id]==1){ lathatatlansag[id]=0 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0); set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 5:{ if(get_user_frags(id)>=17&&kameleon[id]==1){ kameleon[id]=0 if (get_user_team(id)==1) cs_set_user_model(id, "urban") if (get_user_team(id)==2) cs_set_user_model(id, "guerilla") set_user_frags(id,get_user_frags(id)-17) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 6: { if(get_user_frags(id)>=170){ give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-170) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 7: { if(get_user_frags(id)>=150){ give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 8: { if(get_user_frags(id)>=7){ give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 9: { if(get_user_frags(id)>=140){ give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-140) }else return PLUGIN_CONTINUE } case 10: { if(get_user_frags(id)>=90){ give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,60) set_user_frags(id,get_user_frags(id)-90) }else return PLUGIN_CONTINUE } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public RoundStart(id) { cs_reset_user_model(id) }
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
|