hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 12:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP Bunny.
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 12:54 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki segítene , Ebbe kéne olyat hogy csak annak mennyen akinek van I joga sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11)
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.0", "Cheesy Peteza")
  9. register_cvar("sbhopper_version", "1.0", FCVAR_SERVER)
  10.  
  11. register_cvar("bh_enabled", "1") //BHOP.Bekapcsol�s "0" inakt�v, "1"akt�v.
  12. register_cvar("bh_autojump", "1") //BHOP.Automata ugr�s "0" inakt�v, "1"akt�v.
  13. register_cvar("bh_showusage", "1") //BHOP.Haszn�lat�ban val� seg�ts�g, "0" inakt�v, "1"akt�v.
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. new clip, ammo;
  20. new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
  21. if(weapon != CSW_KNIFE)
  22. return PLUGIN_CONTINUE;
  23.  
  24. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  25.  
  26. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28.  
  29.  
  30. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  31. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.  
  33. if (flags & FL_WATERJUMP)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. new Float:velocity[3]
  41. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42. velocity[2] += 250.0
  43. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.  
  45. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  46. }
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49.  
  50. public client_authorized(id)
  51. set_task(30.0, "showUsage", id)
  52.  
  53. public showUsage(id) {
  54. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56.  
  57. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  58.  
  59. client_print(id, print_chat, "[B.HOP] Bunny Hop be van kapcsolva, kessel hasznalhatod! Az ugras lenyomva tartasaval!")
  60. }
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */
  66.  

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bunny.
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 13:07 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11)
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.0", "Cheesy Peteza")
  9. register_cvar("sbhopper_version", "1.0", FCVAR_SERVER)
  10.  
  11. register_cvar("bh_enabled", "1") //BHOP.Bekapcsol?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
  12. register_cvar("bh_autojump", "1") //BHOP.Automata ugr?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
  13. register_cvar("bh_showusage", "1") //BHOP.Haszn?lat?ban val? seg?ts?g, "0" inakt?v, "1"akt?v.
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. new clip, ammo;
  20. new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
  21. if(weapon != CSW_KNIFE && get_user_flags(id) != ADMIN_CHAT)
  22. return PLUGIN_CONTINUE;
  23.  
  24. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  25.  
  26. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28.  
  29.  
  30. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  31. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.  
  33. if (flags & FL_WATERJUMP)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. new Float:velocity[3]
  41. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42. velocity[2] += 250.0
  43. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.  
  45. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  46. }
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49.  
  50. public client_authorized(id)
  51. set_task(30.0, "showUsage", id)
  52.  
  53. public showUsage(id) {
  54. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56.  
  57. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  58.  
  59. client_print(id, print_chat, "[B.HOP] Bunny Hop be van kapcsolva, kessel hasznalhatod! Az ugras lenyomva tartasaval!")
  60. }
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */
  66.  

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bunny.
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 13:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
nem jó, mindenkinek megy. :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bunny.
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 15:24 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 15:19
Hozzászólások: 4
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11)
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Admin Bhop", "1.0", "Nero")
  9. register_cvar("bhop_enabled", "1")
  10. register_cvar("bhop_onlyadmin", "1")
  11. register_cvar("bhop_autojump", "1")
  12. }
  13.  
  14. public client_PreThink(id) {
  15. if ((get_cvar_num("bhop_onlyadmin") == 0)||(get_user_flags(id)&ADMIN_RCON)) {
  16. if (!get_cvar_num("bhop_enabled"))
  17. return PLUGIN_CONTINUE
  18.  
  19. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  20.  
  21. if (!get_cvar_num("bhop_autojump"))
  22. return PLUGIN_CONTINUE
  23.  
  24. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  25. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  26.  
  27. if (flags & FL_WATERJUMP)
  28. return PLUGIN_CONTINUE
  29. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33.  
  34. new Float:velocity[3]
  35. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  36. velocity[2] += 250.0
  37. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  38.  
  39. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  40. }
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42. }
  43. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 105 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole