Tessék de ez a GG 2.10-es verzió
A google segít.
Az egyik angol oldalon van a 2.13c-s verzió cvarjai.
Kód:
Konzolparancsok:
amx_gungame <0|1>
Ki (0) és bekapcsolja (1) a GunGamet menet közben. Ha egy pálya közepén akarod kikapcsolni a GG-t,
feltétlenül ezt a parancsot használt. "g" admin flag kell hozzá.
amx_gungame_level
Megváltoztatja az adott játékos/csapat szintjét. A cél lehet mindenki (*, @ALL), csapatok (@TERRORIST, @CT),
de játékos is (userid, név egy részlete). Ha a szint elé + vagy - jelet teszel, akkor annyival növeli
vagy csökkenti, ha nem írsz elé szintet, akkor pontosan arra a szintre állítja.
Ban jog (d flag) kell hozzá..
amx_gungame_vote
Elindít egy szavazást, hogy legyen-e gungame, vagy sem. Szavazás jog kell hozzá (j flag).
Egy kis boolean...
A legtöbb beállításnak csak igaz(true) vagy hamis(false) értéket lehet adni. Ez egy kapcsolónál
kifejezve 0, ha ki van kapcsolva, 1 ha be van. Lesznek olyan beállíátsok, amelyeknek több értéket lehet adni,
de a legtöbb esetben a 0 az adott funkció kikapcsolását jelenti.
Beállítások (gungame.cfg)
Alap dolgok:
gg_enabled (alap: 1)
Bekapcsolja a plugint. Ha játék közben akarod állítani, akkor az amx_gungame konzolparancsot használd.
gg_vote_setting (alap: 2)
Elindít egy szavazást, ha a játékos az itt megadott szinttel van a végs? szint el?tt.
Azaz ha összesen van 30 szinted, és ennek az értéke kett?, akkor amikor el?ször eléri valaki a 28as szintet,
elindul a pályaszavazás.
gg_vote_custom (alap: "")
Ha a pályaváltó plugined nem a népszer?bbek közül való, akkor ide nem árt, ha beírod a nevét,
így a gungame vele oldja meg a következ? pálya megszavaztatását.
Üresen hagyhatod, ha az alábbi pluginek egyikét használod-e célra: mapchooser.amxx, mapchooser4.amxx,
deagsmapmanage230b.amxx, deagsmapmanager.amxx.
gg_changelevel_custom (alap: "")
A pályaváltás parancsát lehet az alapértelmezett?l eltér?re cserélni. Ha üresen hagyod, a következ? pálya
az amx_nextmap változóba kerül (jobb is neki így).
gg_map_setup (alap: [mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25] )
Ide azokat a szerverbeállításokat (cvar) adhatod meg, amelyeket a gungame elindításakor lefutatt minden esetben.
gg_endmap_setup (alap: "")
Ide jönnek azok a beállítások, amelyeket akkor alkalmaz a gungame, ha kikapcsolt állapotba kerül.
gg_join_msg (alap: 1)
Lejátszik egy üdvözl? hangfájlt és némi infót ír ki a gungamer?l szerverre belépés után.
gg_colored_messages (alap: 1)
Bekapcsolva többszín?vé válnak a gungame álltal kiírt szövegek.
gg_save_temp (alap: 300)
Ennyi másodpercig memorizálja a játékosok állapotát, ha azok kilépnek a szerverr?l, így egy esetleges reconnect után
ugyanonnan folytathatják a játékot.
gg_map_iterations (alap: 1)
Ennyi gungame mérk?zésnek kell lemennie egy pályán ahhoz, hogy az el legyen váltva.
gg_ignore_bots (alap: 0)
Tiltsa-e a botoknak a játékot, és ha igen, milyen szinten. 0 = semilyen korlátozás, ha 1,
a botok nyerhetnek, de a pontjaik nem lesznek elmentve. Ha 2, akkor csak abban az esetben nyerhetnek, ha
rendes játékos is van a szerveren, és a botok statja ilyenkor sincs elmentve.
gg_block_equips (alap: 0)
Blokkolja-e a tárgyak használatát (gránát stb.). 0 = nem, ha 1, akkor a game_player_equip funkciót blokkolja,
ami azt jelenti, hogy kör elején semmilyen equipment nem lehet senkinél sel. Ha 2, akkor a player_weaponstrip
funkciót is blokkolja, ami megakadályozza, hogy játék közben bármilyen tárgyat kaphasson a játékos.
gg_disable_money (alap: 1)
Kikapcsolja a vásárlás lehet?ségét. Csak akkor deaktiváld (0) ezt a funkciót, ha más módon meg tudod akadályozni,
hogy a játékosok fegyvereket vegyenek.
gg_leader_display (alap: 1)
A képerny? fels? részén folyamatosan mutatja, ki vezet, hányas szinten, és milyen fegyverrel.
gg_winner_motd (alap: 1)
Ha valaki megnyeri a GunGamet, egy külön ablakba ír ki némi infót az adott meccsr?l.
gg_templay (alap: 0)
Bekapcsolva a csapatok lépnek szintet, és nem külön a játékosok. 2-re állítva véletlenszer?en ki-be kapcsolódik
meccsr?l meccsre.
Szavazás cvarjai
gg_autovote_rounds (alap: 0)
Ha elindult egy pálya, ennyi körrel a kezdése után indít el egy szavazást arról, hogy legyen-e gungame.
Használd a 0 értéket a funkció kikapcsolásához.
gg_autovote_delay (alap: 8.0)
Ha a gg_autovote_rounds be van kapcsolva, ennyi másodperccel a magdott kör indulása után kezdi meg a szavazást.
gg_autovote_ratio (alap: 0.51)
Ha a gg_autovote_rounds be van kapcsolva, az általa meghívott szavazásnál legalább ilyen arányban kell
igennek lennie a gungame bekapcsolásához.
gg_autovote_time (alap: 10.0)
Ennyi ideje van egy játékosnak szavazni, másodpercben.
Statisztika beállítás
gg_stats_file (alap: gungame.stats)
Az itt megadott fájlba kerül lementésre a gungame statisztikája. (a cstrike/ vagy czero/ könyvtárból kiindúlva).
Ha üresen hagyod az értékét, nem lesz fájlba mentés.
gg_stats_ip (alap: 0)
Ha bekapcsolod (1), akkor IP cím alapján menti a statot. Alapesetben (0) STEAMID
alapján ment.
gg_stats_prune (alap: 2592000)
Az ennél öregebb statbejegyzések autómatikusan törl?dnek. Az érték másodpercben van! Ha 0-ra rakod,
nem lesz törölve egy bejegyzés sem.
gg_stats_mode (alap: 1)
A statisztika mentésének módja. 0=kikapcsolva, 1=gy?zelmek alapján, 2=elért pontok alapján
Ha a 2est használod, minden játékos, amikor szintet lép, 1 pontot kap, az adott pálya gy?ztese pedig a gg_stats_winbonus
beállításban megadott bónuszpontot kap.
gg_stats_winbonus (alap: 1.5)
Ha a gg_stats_mode 2, az adott gungame gy?ztesének adott játszma alatt gyüjtött pontjait ennyivel szorozza meg.
Játékmód beállítások
gg_ff_auto (alap: 1)
Autómata társ sebzés bekapcsolása (1). Ha valaki eléri a gránát szintet, bekapcsolja a társ sebzést.
Ha a játékosok visszaesnek a gránát szint alá, ismét kikapcsolódik a társ sebzés.
gg_weapon_order (alap: [glock, usp, p228, deagle, fiveseven, elite, m3, xm1014, tmp, mac10, mp5navy, ump45, p90, galil, famas, ak47, scout, m4a1, sg552, aug, m249, hegrenade, knife] )
Az alap fegyverlista, minden fegyver egy szintet jelent, ballról jobbra haladva. Max 32 lehet a listában, ismétl?dhetnek.
Egymástól minden esetben vessz?vel legyenek elválasztva, ne szóközzel.
Ha a fegyver neve mellé egy lett?spontot raksz, és utánna egy számot (pl. awp:5), akkor az adott fegyverrel
annyi embert kell kinyírni a szintlépéshez.
gg_max_lvl (alap: 3)
Egy játékos egy kör alatt max ennyi szintet léphet. Használd a 0-t a végtelenhez. A gg_turbo beállítása felülbírálja.
gg_triple_on (alap: 0)
10 másodpercig egy csillagot ad a játékosnak, aki 3 szintet tud lépni egy kör alatt. A gg_turbo beállítása felülbírálja.
gg_turbo (alap: 1)
Bekapcsolva ha valaki szintet lép, azonnal megkapja az új fegyverét, ha ki van kapcsolva, csak új kör kezdetekor.
gg_knife_pro (alap: 1)
Bekapcsolva a lekéselésért azonnali szintlépés jár a késel?nek, az áldozatnak meg egy szint bukás.
gg_worldspawn_suicide (alap: 1)
Ha nem normális módon halunk meg (pl. elüt valami, leesünk magasról), akkor azért szintet von le. Kikapcsolva meg nem.
gg_pickup_others (alap: 0)
Bekapcsolva felvehetjük a lel?tt játékosok fegyvereit. Fontos, hogy ezekkel nem lehet szintet lépni!
gg_handicap_on (alap: 1)
Ha 1, akkor az utólagosan játékba kapcsolódóknak a szintje a bent játszók átlaga lesz. Ha 2, akkor az utólag
belép?k szintje a jelenlegi bent lev?k közüli leggyengébb játékos szintje lesz.
gg_top10_handicap (alap: 1)
Ha az utólag belép? játékos a gungame stat top10es listáján szerepel, akkor is kapja-e a hendikeppet. Ha 0, akkor
a legalapabb fegyverrel kezd.
gg_warmup_timer_setting (alap: 60)
A bemelegítés id?tartama, másodpercben. Ha ez letelik, restartround következik, és indulhat a rendes játék.
gg_warmup_weapon (alap: knife)
A bemelegít?körben használt fegyver típusa. Alapban kés (knife).
gg_extra_nades (alap: 1)
Ha egy játékos eléri a gránát szintet, és megöl valakit, akkor kap újabb gránátot. Ett?l még csak egy gránát lehet nála egy id?ben!
gg_nade_refresh (alap: 5.0)
A gránát szinten lév?knek ennyi id?közönként ad új gránátot, ha eldobták, ami náluk volt (másodpercben).
gg_kills_per_lvl (alap: 2)
Ennyi gyilkolást kell legalább elkövetni a szintlépéshez. Ha egyedi gyilkolás számot alkalmazol fegyverenként, akkor ott az a mérvadó.
gg_ammo_amount (alap: 200)
Ennyi l?szer lesz minden fegyverhez. Ha az alap CS-s beállítást szeretnéd, -1 et add meg értéknek.
gg_refill_on_kill (alap: 1)
Ha egy játékos megöl valakit, újratölti a l?szerét, és a páncélzatát.
gg_tk_penalty (alap: 1)
Ha egy játékos TKzik, ennyi pontot (nem szintet!) veszít.
gg_suicide_loselevel (alap: 1)
Bekapcsolva az öngyilkosságért szintet von le. Csapat módban (gg_teamplay 1) ajánlott kikapcsolni.
CS specifikus beállítások
gg_status_display (alap: 1)
Egy állapotjelz? kiírás típusát lehet vele változtatni. 1=els? helyezett fegyvere,
2=saját fegyvered, 3=a köv. szinthez szükséges fragek, 4=a jelenlegi szint alatt gyüjtött fragek, 0=kikapcsolva
gg_dm (alap: 0)
Bekapcsolja a Deathmatch módot, azaz a korlátlan újászületést.
gg_dm_sp_time (alap: 1.0)
A spawnolás(újászületés) utáni védelem id?tartama, másodpercben.
gg_dm_sp_mode (alap: 1)
1=Ha megölnek a gg_dm_sptime ideje alatt, akkor nem kapnak érte pontot. 2=a megadott id? alatt teljes sérthetetlenség.
gg_dm_spawn_random (alap: 2)
Ha 0, mindenki a pálya alap kezd?pontjain születik újjá. Ha 1, és a CSDM plugin spawn konfigjai fel vannak rakva, azokon is történik
újászületés.
gg_dm_start_random (alap: 1)
Ha a spawnolás CSDM konfigok szerint történik, akkor már a kör kezdetén ezekr?l indulnak a játékosok.
gg_dm_spawn_delay (alap: 3.0)
Ennyi ideig kell várnod az újászületésre (másodperc)
gg_dm_spawn_afterplant (alap: 1)
Ha 0, és a bomba le van rakva, nincs újászületés.
gg_dm_corpses (alap: 1)
Bekapcsolva a játékosok maradványai nem t?nnek el a pályáról (fegyverek stb).
gg_dm_countdown (alap: 2)
Egy visszaszámlálóval mutatja, mennyi id? van hátra újászületésig.1=Középre írja, 2=Alulra, 3=Mind kett? egyben. 0=kikapcs.
gg_block_objectives (alap: 0)
Bekapcsolva letiltja a pályán lév? feladatok végrehajtását (nincs bombalerakás, túszmentés)
gg_bomb_defuse_lvl (alap: 1)
Bekapcsolva a bombalerakásért és felszedésért egy szintet n?, aki ezt elkövette. Ha 2, akkor
csak abban az esetben kap a terrorista szintet, ha fel is robbant a bombája.
gg_host_touch_reward (alap: 2)
Ennyi plusz pontot (fraget) kap az a CT, aki els?ként nekiáll túszokat menteni az adott körben.
gg_host_rescue_reward (alap: 1)
A kimentett túszok után ennyi pontot ad.
gg_host_kill_reward (alap: 1)
Az a terrorista, aki túszokat ment? CT-t l? le, ennyi bónuszpontot kap. CZERO-val nem m?ködik!
gg_host_kill_penalty (alap: 1)
Ennyi pontot veszít az a játékos, aki lelövi a túszokat (fejenként).
gg_allow_changeteam (alap: 0)
Ha ez 1, a csapatváltás nem számít öngyilkosságnak, ha 2, akkor nem számít öngyilkosságnak, ha a gyengébb oldalra állsz át.
gg_nade_glock (alap: 1)
Ha bekapcsolod, a gránát szinten pluszba ad glockot 50 l?szerrel.
gg_nade_smoke (alap: 0)
Bekapcsolva a gránát szinten füstgránátot is ad.
gg_nade_flash (alap: 0)
Bekapcsolva a gránát szinten vakítót is ad.
gg_give_helmet (alap: 1)
Újászületéskor fejpáncélt (véd?sisak stb...) ad bekapcsolva.
gg_give_armor (alap: 100)
Ha a gg_refill_on_kill be van kapcsolva, akkor ennyi páncélt ad újászületéskor, vagy ha lel?sz valakit.
gg_awp_oneshot (alap: 1)
Bekapcsolva az awp-vel csak egyet lehet l?ni, utánna tárazni kell (ha gg_refill_on_kill 1, akkor fragelés esetén betáraz persze).
Hangok beállításai
(ha üresen hagyod ?ket, akkor nincs hangeffekt)
gg_sound_levelup (alap: gungame/smb3_powerup.wav)
Ez a szintlépés hangja, ha az felfelé törénik.
gg_sound_leveldown (alap: gungame/smb3_powerdown.wav)
Ez a szintlépésé, ha az lefelé történik.
gg_sound_nade (alap: gungame/nade_level.wav)
Ezt a hangot akkor játsza le, ha van HE gránátos szinten ember, és a kör elkezd?dik.
gg_sound_knife (alap: gungame/knife_level.wav)
Ezt a hangot akkor játsza le, ha valaki elérte a kés szintet, és a kör elkezd?dik.
gg_sound_welcome (alap: gungame/gungame2.wav)
Ha a gg_join_msg 1, a szerverre történ? belépésnél lejátsza ezt a hangot.
gg_sound_triple (alap: gungame/smb_star.wav)
Ezt a hangot játsza le, ha valaki triplázott (csak ha gg_triple_on 1). A hangnak mindenképp wav fájlnak kell lennie
és max 10 másodperc hosszúnak.
gg_sound_winner (alap: media/Half-Life08.mp3)
Ezt a hangot akkor játsza le, ha valaki megnyerte a játékot.
Véletlenszer? fegyverlisták
(itt felsorolhatsz több fegyvert - szintet - amit véletlensze?en választ ki az adott mappra)
gg_weapon_order1 (alap: "")
Az els? lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order2 (alap: "")
A második lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order3 (alap: "")
A harmadik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order4 (alap: "")
A negyedik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order5 (alap: "")
Az ötödik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order6 (alap: "")
A hatodik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order7 (alap: "")
A hetedik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order8 (alap: "")
A nyolcadik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order9 (alap: "")
A kilencedik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.
gg_weapon_order10 (alap: "")
A tizedik lehetésges fegyversorrend. Hagyd üressen a kikapcsolásához.