hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Admin model
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=1965
Oldal: 1 / 2

Szerző:  gelesztas [2010.08.14. 11:54 ]
Hozzászólás témája:  Admin model

Hello
Lenne egy kérdésem.

Lehet olyat hogy névre admin modelt?
Mármint ugy hogy minden adminak egyedi modelt.

Üdv..Gelesztas

Szerző:  buster [2010.08.16. 12:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

Persze, hogy lehet :D

Szerző:  gelesztas [2010.08.16. 17:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

És hogy? elmondod??

Üdv:Gelesztas

Szerző:  buster [2010.08.16. 19:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

Hát én ezt a "jog"-okon keresztül képzelem el...
pl csinálsz 1 admin model plugint, ami kick jognál "aktiválódik" és csinálsz 1 et ami ban-nál...
Az egyik adminnak adsz kicket és nem adsz bant, a másiknak fordítva... remélem érthető... :D
Üdv

Szerző:  gelesztas [2010.08.16. 19:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

De attol nem fagyabe aszerver?
Mert kell T és CT model is.
És én azt gondoltam hogy minden adminak kulon admim model.

Szerző:  Sergazor [2010.08.16. 20:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

gelesztas te itt is vagy-.-" xD

Szerző:  gelesztas [2010.08.16. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

Miért baj??
Vagy mi a bajod velem??

Szerző:  buster [2010.08.17. 00:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

A szerver nem fog lefagyni, de gondolom sokat fog tölteni...(admin modell)
Amúgy én meg én is úgy gondoltam, hogy minden adminnak külön ruha. Célszerű minnél kevesebb admint adni, persze ha az én módszeremmel akarod csinálni, mivel ha minnél több admin van, annál több jogot kell megvonni tőlük.

Szerző:  imdawe [2010.08.17. 07:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

Aj már buster ez nagyon előnytelen megoldás!
Az alábbi egyszerűbb:
1. Egy fájlban eltárolod a játékos nevét és a hozzátartozó admin modellt (A fájl neve legyen mondjuk adminmodels.ini)
A szintaktika a lényeg meg hogy mit tartalmazzon a fájl te inkább fontos hogy tudjuk meg különböztetni a programunkkal melyik adat micsoda.
Pl.:
Kód:
Jozsika;modules/adminmodellek/adminmodel1.mdl

Tehát:
Kód:
név;modell fájl helye(; választja el a nevet és a modell fájlt)

2. Ezt a fájlt be kell olvasni aztán feldarabolni soronként (explode) (az új sort(enter) \n karakterrel jelölöd) utánna feldarabolni szintén a ;-szerint így meg kapod a játékos nevét és a hozzátartozó modellt külön változókba.
[De ez megoldható cvar-al is de az nem olyan jó mint ez. Inkább a külön fájl az átlátható egy kezdőnek.:) ]
3. Ezután már csak ha belép a szerverre ellenőrizni kell a játékosnak hogy mi a neve(get_user_name() fügvény) ezt össze hasonlítod(if(feltétel) fügvény) a fájlból kapott játékosokkal.
4. Ha egyezik cseréled a modellt ha nem akkor békén hagyja.
Ezt egy maximum 40-50 sor .sma fájlként képzelem el. Ha több időm lesz megírom addig valaki más foglalkozhat vele, én a munka folyamatot leírtam már csak le kell kódolni.:)
Üdv!

Szerző:  gelesztas [2010.08.17. 15:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin model

És tudnál egy plugint irni ehhez és felraknád.

Kössz

Üdv.:Gelesztas

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/