hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Frag Bolt ,Javítása
HozzászólásElküldve:2015.02.28. 12:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.01.19. 20:54
Hozzászólások:170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Valaki javítaná? , HIBája: nem adja be a menüt /frag parancsra
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Extra Bolt"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "Gmod"
  10.  
  11.  
  12. new ujraeledes[33]=1
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  19. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  20. }
  21.  
  22. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  23. {
  24. ujraeledes[id]=1
  25.  
  26. }
  27. public fragbolt(id){
  28. new acim[121]
  29. format(acim, charsmax(acim), "*|P|eac|E|* Only D2^nFragok: %d", get_user_frags(id))
  30. new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
  31. menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 frag)","3",0)
  32. menu_additem(menu,"\yGranat Csomag \w(10 frag)", "6", 0)
  33. menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(15 frag)", "7", 0)
  34. menu_additem(menu,"\rUSP \w(8 frag)", "9", 0)
  35. }
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public menu_handler(id,menu,item){
  40. if(item==MENU_EXIT){
  41. menu_cancel(id)
  42. return PLUGIN_HANDLED
  43. }
  44. new data[6],name[64]
  45. new acces,callback
  46. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  47. new key = str_to_num(data)
  48. switch(key){
  49. case 1:{
  50. if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){
  51. ujraeledes[id]=0
  52. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  53. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
  54. }else return PLUGIN_CONTINUE
  55. }
  56. case 2: {
  57. if(get_user_frags(id)>=10){
  58. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  59. give_item(id, "weapon_flashbang")
  60. give_item(id, "weapon_smokegrenade" )
  61. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  62. }else return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64. case 3: {
  65. if(get_user_frags(id)>=15){
  66. give_item(id, "weapon_aug")
  67. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  68. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
  69. }else return PLUGIN_CONTINUE
  70. }
  71. case 4: {
  72. if(get_user_frags(id)>=8){
  73. give_item(id, "weapon_usp")
  74. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20)
  75. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-8)
  76. }else return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78.  
  79. }
  80.  
  81.  
  82. menu_destroy(menu)
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84. }
  85. public RoundStart(id)
  86. {
  87.  
  88. cs_reset_user_model(id)
  89. }
  90.  
  91. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  92. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  93. */

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt ,Javítása
HozzászólásElküldve:2015.02.28. 12:10 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fragbolt(id){
  2. new acim[121]
  3. format(acim, charsmax(acim), "*|P|eac|E|* Only D2^nFragok: %d", get_user_frags(id))
  4. new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
  5. menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 frag)","3",0)
  6. menu_additem(menu,"\yGranat Csomag \w(10 frag)", "6", 0)
  7. menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(15 frag)", "7", 0)
  8. menu_additem(menu,"\rUSP \w(8 frag)", "9", 0)
  9. menu_display(id, menu)
  10. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt ,Javítása
HozzászólásElküldve:2015.02.28. 12:13 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.01.19. 20:54
Hozzászólások:170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
DeR0iD írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public fragbolt(id){
new acim[121]
format(acim, charsmax(acim), "*|P|eac|E|* Only D2^nFragok: %d", get_user_frags(id))
new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 frag)","3",0)
menu_additem(menu,"\yGranat Csomag \w(10 frag)", "6", 0)
menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(15 frag)", "7", 0)
menu_additem(menu,"\rUSP \w(8 frag)", "9", 0)
menu_display(id, menu)
}

jujj köszi: ) xdd menu:display :S xdd

még annyit hogy miért nem addolja be amiket bele írtam ?: S

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole