hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Első fegyvermenüm
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=19727
Oldal: 1 / 1

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.03. 16:31 ]
Hozzászólás témája:  Első fegyvermenüm

Valaki javítsa már ki a hibát mert nem értem, mi lehet a hiba oka.
Nem értem mi rossz abban a sorban.
Aki kijavítsa az írja már le mit rontottam el.
Köszi :)

Plugin:

[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14.  
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public Fegyvermenu(id)
  21.  
  22.  
  23. {
  24. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25. {
  26.  
  27. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  28.  
  29.  
  30. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  31. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  32. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  33. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  34. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  35. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  36. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  37. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  38.  
  39. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id,menu,0);
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public menu_handler(id, menu, item)
  45.  
  46. {
  47.  
  48. if(item == MENU_EXIT)
  49.  
  50. {
  51. menu_destroy(menu);
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54.  
  55. new data[6], szName[64];
  56. new access, callback;
  57. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  58. new key str_num(data);
  59. switch(key)
  60.  
  61. {
  62.  
  63. case 1:
  64.  
  65. {
  66.  
  67. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  68. give_item(id, "weapon_knife");
  69. give_item(id, "weapon_deagle");
  70. give_item(id, "weapon_ak47");
  71. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
  72.  
  73. }
  74.  
  75. case 2:
  76.  
  77. {
  78.  
  79. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  80. give_item(id, "weapon_knife");
  81. give_item(id, "weapon_deagle");
  82. give_item(id, "weapon_m4a1");
  83. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
  84.  
  85. }
  86.  
  87. case 3:
  88.  
  89. {
  90.  
  91. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle);
  94. give_item(id, "weapon_aug");
  95. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
  96.  
  97. }
  98.  
  99. case 4:
  100.  
  101. {
  102.  
  103. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "weapon_famas");
  107. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
  108.  
  109. }
  110.  
  111. case 5:
  112.  
  113. {
  114.  
  115. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  116. give_item(id, "weapon_knife");
  117. give_item(id, "weapon_deagle");
  118. give_item(id, "weapon_galil");
  119. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
  120.  
  121. }
  122.  
  123. case 6:
  124.  
  125. {
  126.  
  127. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  131. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
  132.  
  133. }
  134.  
  135. case 7:
  136.  
  137. {
  138.  
  139. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  140. give_item(id, "weapon_knife");
  141. give_item(id, "weapon_deagle");
  142. give_item(id, "weapon_xm1014");
  143. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
  144.  
  145. }
  146.  
  147. case 8:
  148.  
  149. {
  150.  
  151. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "weapon_m3");
  155. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!);
  156.  
  157. }
  158. }
  159.  
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161.  
[/ablak]

Hibák :S:

[ablak]
Fegyvermenum.sma(30) : warning 217: loose indentation
Fegyvermenum.sma(45) : error 029: invalid expression, assumed zero
Fegyvermenum.sma(45) : error 017: undefined symbol "menu_handler"
Fegyvermenum.sma(45) : error 017: undefined symbol "item"
Fegyvermenum.sma(45) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
[/ablak]

Szerző:  Digital Silence [ 2015.03.03. 16:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Első fegyvermenüm

Rengeteg hiba volt benne. Hasonlítsd össze a kettőt, nem írom le most a hibákat, bocsi. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14.  
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public Fegyvermenu(id)
  21.  
  22.  
  23. {
  24. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25. {
  26.  
  27. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  28.  
  29.  
  30. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  31. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  32. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  33. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  34. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  35. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  36. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  37. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  38.  
  39. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id,menu,0);
  41.  
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public menu_handler(id, menu, item)
  48. {
  49.  
  50. if(item == MENU_EXIT)
  51.  
  52. {
  53. menu_destroy(menu);
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56.  
  57. new data[12], szName[64];
  58. new access, callback;
  59. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  60. new key = str_to_num(data);
  61. switch(key)
  62.  
  63. {
  64.  
  65. case 1:
  66.  
  67. {
  68.  
  69. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  70. give_item(id, "weapon_knife");
  71. give_item(id, "weapon_deagle");
  72. give_item(id, "weapon_ak47");
  73. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
  74.  
  75. }
  76.  
  77. case 2:
  78.  
  79. {
  80.  
  81. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  82. give_item(id, "weapon_knife");
  83. give_item(id, "weapon_deagle");
  84. give_item(id, "weapon_m4a1");
  85. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
  86.  
  87. }
  88.  
  89. case 3:
  90.  
  91. {
  92.  
  93. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  94. give_item(id, "weapon_knife");
  95. give_item(id, "weapon_deagle")
  96. give_item(id, "weapon_aug");
  97. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
  98.  
  99. }
  100.  
  101. case 4:
  102.  
  103. {
  104.  
  105. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "weapon_famas");
  109. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
  110.  
  111. }
  112.  
  113. case 5:
  114.  
  115. {
  116.  
  117. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  118. give_item(id, "weapon_knife");
  119. give_item(id, "weapon_deagle");
  120. give_item(id, "weapon_galil");
  121. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
  122.  
  123. }
  124.  
  125. case 6:
  126.  
  127. {
  128.  
  129. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  133. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
  134.  
  135. }
  136.  
  137. case 7:
  138.  
  139. {
  140.  
  141. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "weapon_xm1014");
  145. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
  146.  
  147. }
  148.  
  149. case 8:
  150.  
  151. {
  152.  
  153. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "weapon_m3");
  157. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");
  158.  
  159. }
  160. }
  161.  
  162. return PLUGIN_HANDLED;
  163. }

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.03. 18:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Első fegyvermenüm

Ez most komoly???!!!
Leírtad nekem ugyan azt?
Tableten vok lehet nem veszem észre, de ha nem ugyan az,
akkor magyarázd meg nekem(írd le) hogy miben különbözik.

Szerző:  danone [ 2015.03.03. 18:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Első fegyvermenüm

Nem ugyan azt küldte.

Szerző:  Digital Silence [ 2015.03.03. 22:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Első fegyvermenüm

Rendben, ha ennyire figyelmetlen vagy, leírom.
Hibánként számozok sorban.

1,
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. {
  2. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  3. {
  4.  
  5. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  6.  
  7.  
  8. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  9. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  10. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  11. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  12. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  13. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  14. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  15. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  16.  
  17. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  18. menu_display(id,menu,0);
  19.  
  20.  
  21. }
  22. }

Kellet plusz 1 "}" a végére.

2, Amit te írtál:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new key str_num(data)
ilyen nincs hogy str_num, illetve a "key" után "=" jel kell. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new key = str_to_num(data)



3, case 1: -től case 8: -ig a print_chat után vessző kell. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
stb...stb..

4, case 3: -nál a
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle);
sorban, kimaradt egy " jel a deagle szó után. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle");


5, case 8: -nál szintén elkövetted az előző hibát, hogy kihagytál egy " jelet. Javított:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");


6, Utolsó, és egyben az utolsó hiba, a return PLUGIN_HANDLED után pontosvessző, majd a plugin legvégére "}". Javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. return PLUGIN_HANDLED;
  2. }




Remélem megelégedett vagy most már. :) Ha valami nem tiszta, írj és kifejtem bővebben.

sHockeR írta:
Ez most komoly???!!!
Leírtad nekem ugyan azt?
Tableten vok lehet nem veszem észre, de ha nem ugyan az,
akkor magyarázd meg nekem(írd le) hogy miben különbözik.

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.04. 04:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Első fegyvermenüm

Kössz és bocs ha belekötésnek vetted, nem annak szántam.
Már átláttam így hogy gépen vagyok.Azért tableten fel le görgetni elég volt.
Szépen leírtad nekem azért is még 1 köszönet :)
2 Kössz = 2 Gomb :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/