hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Nem jön be amikor kellene. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=19749 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | sHockeR [ 2015.03.05. 18:20 ] |
Hozzászólás témája: | Nem jön be amikor kellene. |
Sziasztok. Megvan az első fegyvermenü pluginom amit tutból írtam. Már letudom fordítani de nem is ez a baj. Bázisépitő szeróm van és ott kezdődik a gond, hogy hiába újraéled a ct nem jön be neki semmi. Valaki kijavítaná ezt nekem? Ja és kérem írjátok le mit rontottam el. Köszi SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | FloxaY [ 2015.03.05. 19:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | sHockeR [ 2015.03.06. 14:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
A CSW_TEAM_CT miért nem jó? Akkor azt írjam 2 re? |
Szerző: | Jerikoo [ 2015.03.06. 14:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
sHockeR írta: Sziasztok. Megvan az első fegyvermenü pluginom amit tutból írtam. Már letudom fordítani de nem is ez a baj. Bázisépitő szeróm van és ott kezdődik a gond, hogy hiába újraéled a ct nem jön be neki semmi. Valaki kijavítaná ezt nekem? Ja és kérem írjátok le mit rontottam el. Köszi SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "Fegyvermenu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "[PK]Uwillpay" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu"); } public Fegyvermenu(id) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler"); menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0) menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0) menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0) menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0) menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0) menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0) menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0) menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_display(id,menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } } public menu_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[12], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_ak47"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!"); } case 2: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_m4a1"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!"); } case 3: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_aug"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!"); } case 4: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_famas"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!"); } case 5: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_galil"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!"); } case 6: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_mp5navy"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!"); } case 7: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_xm1014"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!"); } case 8: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_m3"); client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!"); } } return PLUGIN_HANDLED; } Szerintem a tagolás is gáz, ja és ha van "if" akkor kell else is... Kód: public Fegyvermenu(id) |
Szerző: | sHockeR [ 2015.03.06. 14:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
Kezdő vagyok de annyira, hogy nem értem ezt a tagolást. Tutorialból írtam meg innen-onnan. Nem vágom ezt a tagolás dolgot. Kérlek írd le mi az és legközelebb megpróbálok szépen írni. |
Szerző: | Jerikoo [ 2015.03.06. 14:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
Nem a tagolás a probléma szerintem hanem az else... Próbáld meg amit írtam neked az előbb! |
Szerző: | CrB [ 2015.03.06. 16:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
Ez azért van, mert bb módban alapból van 1 menü azt tiltsd le és működni fog. |
Szerző: | sHockeR [ 2015.03.08. 13:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nem jön be amikor kellene. |
És hogy tiltsam le? |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |