hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 11:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 567 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 567 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang Rendszer javitás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 12:44 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok ez mit jelent? van egy rang rendszerem és ez mit jelent?
error 001: expected token: "}", but found "-string-"

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer javitás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 12:46 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Levii írta:
Sziasztok ez mit jelent? van egy rang rendszerem és ez mit jelent?
error 001: expected token: "}", but found "-string-"

forráskód? azt a részt csak

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer javitás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 12:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
maxi írta:
Levii írta:
Sziasztok ez mit jelent? van egy rang rendszerem és ez mit jelent?
error 001: expected token: "}", but found "-string-"

forráskód? azt a részt csak


itt az egész:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 49
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 20, //1
  29. 40, //2
  30. 60, //3
  31. 80, //4
  32. 100, //5
  33. 120, //6
  34. 140, //7
  35. 160, //8
  36. 180, //9
  37. 200, // 10
  38. 220, //11
  39. 240, // 12
  40. 260, //13
  41. 280, //14
  42. 300, //15
  43. 320, //16
  44. 340, // 17
  45. 360, // 18
  46. 380, // 19
  47. 400, // 20
  48. 420, // 21
  49. 440, // 22
  50. 460, // 23
  51. 480, // 24
  52. 500, // 25
  53. 520, //26
  54. 540, // 27
  55. 560, // 28
  56. 580, // 29
  57. 600, // 30
  58. 690, // 31
  59. 700, // 32
  60. 750, // 33
  61. 800, // 34
  62. 850, // 35
  63. 900, //36
  64. 950, // 37
  65. 1000, //38
  66. 1200, // 39
  67. 1300, // 40
  68. 1400, // 41
  69. 1500, // 42
  70. 1600, // 43
  71. 1700, // 44
  72. 1800, // 45
  73. 1900, // 46
  74. 2000, // 47
  75. 2100, // 48
  76. 3000 // 49
  77.  
  78. }
  79.  
  80. new const rangok[ASD+1][] = {
  81. "[Nokedli][lvl:0]",
  82. "[Csirkefogo][lvl:1]",
  83. "[Legeny][lvl:2]",
  84. "[Paraszt][lvl:3]",
  85. "[Rossz][lvl:4]",
  86. "[Elettelen][lvl:5]",
  87. "[Kocka][lvl:6]",
  88. "[Felos][lvl:7]",
  89. "[Undorito][lvl:8]",
  90. "[Budos][lvl:9]",
  91. "[Kutya][lvl:10]",
  92. "[Cuki][lvl:11]"
  93. "[Vicces][lvl:12]",
  94. "[Hulye][lvl:13]",
  95. "[Allat][lvl:14]",
  96. "[Streber][lvl:15]",
  97. "[Kegyetlen][lvl:16]"
  98. "[Fontolgato][lvl:17]"
  99. "[Szerelmes][lvl:18]"
  100. "[Munkasember][lvl:19]"
  101. "[Koko fuggo][lvl:20]"
  102. "[Heroin fuggo][lvl:21]"
  103. "[Elmebeteg][lvl:22]"
  104. "[Idegbeteg][lvl:23]"
  105. "[Alkoholista][lvl:24]"
  106. "[Perverz][lvl:25]"
  107. "[Beszivott][lvl:26]"
  108. "[Jozan][lvl:27]"
  109. "[Csecsemo][lvl:28]"
  110. "[Halaloszto][lvl:29]"
  111. "[AWP-s][lvl:30]"
  112. "[KakaoGengszer][lvl:31]"
  113. "[Gengszter][lvl:32]"
  114. "[Kispados][lvl:33]"
  115. "[Igazi Hos][lvl:34]"
  116. "[Verbeli kisgyerek][lvl:35]"
  117. "[Vereb][lvl:36]"
  118. "[ErosPista][lvl:37]"
  119. "[Tanyasi][lvl:38]"
  120. "[TanyasiCsirkePucolo][lvl:39]"
  121. "[Marharepa][lvl:40]"
  122. "[Marha][lvl:41]"
  123. "[Szemetes][lvl:42]"
  124. "[Nyugdijas][lvl:43]"
  125. "[Idos][lvl:44]"
  126. "[Vadallat][lvl:45]"
  127. "[Felisten][lvl:46]"
  128. "[Isten][lvl:47]"
  129. "[Legenda][lvl:48]"
  130. "[Tag][lvl:49]"
  131. "[Legyozhetetlen][lvl:50 MAX]"
  132. }
  133.  
  134. public plugin_init()
  135. {
  136. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  137. register_clcmd("say /rang", "hud")
  138. register_clcmd("say /xp", "hud")
  139. register_clcmd("say /szint", "hud")
  140. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  141. register_clcmd("say", "sayhook")
  142. register_clcmd("say_team", "tshook")
  143. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  144. g_vault = nvault_open("Rang")
  145.  
  146. }
  147. public hud(id)
  148. {
  149. if(szint[id] != ASD+1)
  150. {
  151.  
  152.  
  153. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  154. }
  155. else {
  156.  
  157. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  158. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  159. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  160. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  161. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  162. }
  163.  
  164. }
  165. public sayhook(id)
  166. {
  167.  
  168. read_args (message, 191)
  169. remove_quotes (message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. {
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. get_user_name(id, nev, 31)
  175. if(is_user_alive(id)) {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177.  
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187.  
  188.  
  189. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191. }
  192. else {
  193. get_user_team(id, color, 9)
  194. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  195. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  196. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  197. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  198. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202.  
  203. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204. }
  205. sendmessage(color)
  206. return PLUGIN_HANDLED
  207. }
  208. public tshook(id)
  209. {
  210. read_args (message, 191)
  211. remove_quotes (message)
  212. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. get_user_name(id, nev, 31)
  217. new playerTeam = get_user_team(id)
  218. new playerTeamName[19]
  219. switch (playerTeam)
  220. {
  221. case 1: {
  222. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  223.  
  224. }
  225. case 2: {
  226. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  227.  
  228. }
  229. default:
  230. copy (playerTeamName, 9, "[Nezo]")
  231. }
  232. if(is_user_alive(id))
  233. {
  234. get_user_team(id, color, 9)
  235. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  236. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  237. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  238. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  239. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  240. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  241. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  242. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  243.  
  244.  
  245.  
  246. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  247.  
  248. }
  249. else {
  250. get_user_team(id, color, 9)
  251. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  252. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  253. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  254. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  255. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  256. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  257. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  258. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  259.  
  260. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  261. }
  262. sendtmessage(color, playerTeam)
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265. public sendmessage(color[])
  266. {
  267. new teamName[10]
  268. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  269. {
  270. get_user_team (player, teamName, 9)
  271. teamf (player, color)
  272. elkuldes(player, Temp)
  273. teamf(player, teamName)
  274. }
  275. }
  276. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  277. {
  278. new teamName[10]
  279. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  280. {
  281. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  282. {
  283. get_user_team (player, teamName, 9)
  284. elkuldes(player, Temp)
  285. teamf (player, teamName)
  286. teamf (player, color)
  287. }
  288. }
  289. }
  290. public teamf(player, team[])
  291. {
  292. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  293. write_byte(player)
  294. write_string(team)
  295. message_end()
  296. }
  297. public elkuldes(player, Temp[])
  298. {
  299.  
  300. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  301. write_byte( player )
  302. write_string( Temp )
  303. message_end()
  304.  
  305. }
  306.  
  307. public client_connect(id)
  308. {
  309. LoadData(id)
  310. }
  311. public client_disconnect(id)
  312. {
  313. SaveData(id)
  314. }
  315.  
  316. public SaveData(id)
  317. {
  318. new name[32]
  319. get_user_name(id, name, 31)
  320.  
  321. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  322. format(vaultkey,63,"%s", name)
  323. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  324. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  325. return PLUGIN_CONTINUE
  326. }
  327. public LoadData(id)
  328. {
  329. new name[32]
  330. get_user_name(id, name, 31)
  331. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  332.  
  333. format(vaultkey,63,"%s", name)
  334. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  335.  
  336. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  337. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  338. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  339. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  340. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  341. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  342. return PLUGIN_CONTINUE
  343. }
  344. public halal()
  345. {
  346. new killer = read_data(1)
  347. new victim = read_data(2)
  348.  
  349. if(killer != victim)
  350. olesek[killer]++
  351.  
  352. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  353. {
  354. szint[killer]++
  355. }
  356. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer javitás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 13:24 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
vesszők lemaradtak és ASD 50 kell hogy legyen
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 50
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 20, //1
  29. 40, //2
  30. 60, //3
  31. 80, //4
  32. 100, //5
  33. 120, //6
  34. 140, //7
  35. 160, //8
  36. 180, //9
  37. 200, // 10
  38. 220, //11
  39. 240, // 12
  40. 260, //13
  41. 280, //14
  42. 300, //15
  43. 320, //16
  44. 340, // 17
  45. 360, // 18
  46. 380, // 19
  47. 400, // 20
  48. 420, // 21
  49. 440, // 22
  50. 460, // 23
  51. 480, // 24
  52. 500, // 25
  53. 520, //26
  54. 540, // 27
  55. 560, // 28
  56. 580, // 29
  57. 600, // 30
  58. 690, // 31
  59. 700, // 32
  60. 750, // 33
  61. 800, // 34
  62. 850, // 35
  63. 900, //36
  64. 950, // 37
  65. 1000, //38
  66. 1200, // 39
  67. 1300, // 40
  68. 1400, // 41
  69. 1500, // 42
  70. 1600, // 43
  71. 1700, // 44
  72. 1800, // 45
  73. 1900, // 46
  74. 2000, // 47
  75. 2100, // 48
  76. 3000 // 49
  77.  
  78. }
  79.  
  80. new const rangok[ASD+1][] = {
  81. "[Nokedli][lvl:0]",
  82. "[Csirkefogo][lvl:1]",
  83. "[Legeny][lvl:2]",
  84. "[Paraszt][lvl:3]",
  85. "[Rossz][lvl:4]",
  86. "[Elettelen][lvl:5]",
  87. "[Kocka][lvl:6]",
  88. "[Felos][lvl:7]",
  89. "[Undorito][lvl:8]",
  90. "[Budos][lvl:9]",
  91. "[Kutya][lvl:10]",
  92. "[Cuki][lvl:11]",
  93. "[Vicces][lvl:12]",
  94. "[Hulye][lvl:13]",
  95. "[Allat][lvl:14]",
  96. "[Streber][lvl:15]",
  97. "[Kegyetlen][lvl:16]",
  98. "[Fontolgato][lvl:17]",
  99. "[Szerelmes][lvl:18]",
  100. "[Munkasember][lvl:19]",
  101. "[Koko fuggo][lvl:20]",
  102. "[Heroin fuggo][lvl:21]",
  103. "[Elmebeteg][lvl:22]",
  104. "[Idegbeteg][lvl:23]",
  105. "[Alkoholista][lvl:24]",
  106. "[Perverz][lvl:25]",
  107. "[Beszivott][lvl:26]",
  108. "[Jozan][lvl:27]",
  109. "[Csecsemo][lvl:28]",
  110. "[Halaloszto][lvl:29]",
  111. "[AWP-s][lvl:30]",
  112. "[KakaoGengszer][lvl:31]",
  113. "[Gengszter][lvl:32]",
  114. "[Kispados][lvl:33]",
  115. "[Igazi Hos][lvl:34]",
  116. "[Verbeli kisgyerek][lvl:35]",
  117. "[Vereb][lvl:36]",
  118. "[ErosPista][lvl:37]",
  119. "[Tanyasi][lvl:38]",
  120. "[TanyasiCsirkePucolo][lvl:39]",
  121. "[Marharepa][lvl:40]",
  122. "[Marha][lvl:41]",
  123. "[Szemetes][lvl:42]",
  124. "[Nyugdijas][lvl:43]",
  125. "[Idos][lvl:44]",
  126. "[Vadallat][lvl:45]",
  127. "[Felisten][lvl:46]",
  128. "[Isten][lvl:47]",
  129. "[Legenda][lvl:48]",
  130. "[Tag][lvl:49]",
  131. "[Legyozhetetlen][lvl:50 MAX]"
  132. }
  133.  
  134. public plugin_init()
  135. {
  136. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  137. register_clcmd("say /rang", "hud")
  138. register_clcmd("say /xp", "hud")
  139. register_clcmd("say /szint", "hud")
  140. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  141. register_clcmd("say", "sayhook")
  142. register_clcmd("say_team", "tshook")
  143. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  144. g_vault = nvault_open("Rang")
  145.  
  146. }
  147. public hud(id)
  148. {
  149. if(szint[id] != ASD+1)
  150. {
  151.  
  152.  
  153. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  154. }
  155. else {
  156.  
  157. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  158. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  159. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  160. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  161. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  162. }
  163.  
  164. }
  165. public sayhook(id)
  166. {
  167.  
  168. read_args (message, 191)
  169. remove_quotes (message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. {
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. get_user_name(id, nev, 31)
  175. if(is_user_alive(id)) {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177.  
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187.  
  188.  
  189. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191. }
  192. else {
  193. get_user_team(id, color, 9)
  194. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  195. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  196. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  197. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  198. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202.  
  203. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204. }
  205. sendmessage(color)
  206. return PLUGIN_HANDLED
  207. }
  208. public tshook(id)
  209. {
  210. read_args (message, 191)
  211. remove_quotes (message)
  212. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. get_user_name(id, nev, 31)
  217. new playerTeam = get_user_team(id)
  218. new playerTeamName[19]
  219. switch (playerTeam)
  220. {
  221. case 1: {
  222. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  223.  
  224. }
  225. case 2: {
  226. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  227.  
  228. }
  229. default:
  230. copy (playerTeamName, 9, "[Nezo]")
  231. }
  232. if(is_user_alive(id))
  233. {
  234. get_user_team(id, color, 9)
  235. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  236. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  237. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  238. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  239. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  240. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  241. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  242. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  243.  
  244.  
  245.  
  246. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  247.  
  248. }
  249. else {
  250. get_user_team(id, color, 9)
  251. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  252. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  253. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  254. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  255. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  256. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  257. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  258. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  259.  
  260. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  261. }
  262. sendtmessage(color, playerTeam)
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265. public sendmessage(color[])
  266. {
  267. new teamName[10]
  268. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  269. {
  270. get_user_team (player, teamName, 9)
  271. teamf (player, color)
  272. elkuldes(player, Temp)
  273. teamf(player, teamName)
  274. }
  275. }
  276. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  277. {
  278. new teamName[10]
  279. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  280. {
  281. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  282. {
  283. get_user_team (player, teamName, 9)
  284. elkuldes(player, Temp)
  285. teamf (player, teamName)
  286. teamf (player, color)
  287. }
  288. }
  289. }
  290. public teamf(player, team[])
  291. {
  292. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  293. write_byte(player)
  294. write_string(team)
  295. message_end()
  296. }
  297. public elkuldes(player, Temp[])
  298. {
  299.  
  300. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  301. write_byte( player )
  302. write_string( Temp )
  303. message_end()
  304.  
  305. }
  306.  
  307. public client_connect(id)
  308. {
  309. LoadData(id)
  310. }
  311. public client_disconnect(id)
  312. {
  313. SaveData(id)
  314. }
  315.  
  316. public SaveData(id)
  317. {
  318. new name[32]
  319. get_user_name(id, name, 31)
  320.  
  321. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  322. format(vaultkey,63,"%s", name)
  323. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  324. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  325. return PLUGIN_CONTINUE
  326. }
  327. public LoadData(id)
  328. {
  329. new name[32]
  330. get_user_name(id, name, 31)
  331. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  332.  
  333. format(vaultkey,63,"%s", name)
  334. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  335.  
  336. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  337. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  338. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  339. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  340. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  341. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  342. return PLUGIN_CONTINUE
  343. }
  344. public halal()
  345. {
  346. new killer = read_data(1)
  347. new victim = read_data(2)
  348.  
  349. if(killer != victim)
  350. olesek[killer]++
  351.  
  352. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  353. {
  354. szint[killer]++
  355. }
  356. }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 70 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole