hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 07:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 561 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 560 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.05. 18:20 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok.
Megvan az első fegyvermenü pluginom amit tutból írtam.
Már letudom fordítani de nem is ez a baj.
Bázisépitő szeróm van és ott kezdődik a gond,
hogy hiába újraéled a ct nem jön be neki semmi.

Valaki kijavítaná ezt nekem?
Ja és kérem írjátok le mit rontottam el.
Köszi :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14.  
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public Fegyvermenu(id)
  21.  
  22.  
  23. {
  24. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25. {
  26.  
  27. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  28.  
  29.  
  30. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  31. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  32. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  33. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  34. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  35. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  36. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  37. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  38.  
  39. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id,menu,0);
  41.  
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public menu_handler(id, menu, item)
  48. {
  49.  
  50. if(item == MENU_EXIT)
  51.  
  52. {
  53. menu_destroy(menu);
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56.  
  57. new data[12], szName[64];
  58. new access, callback;
  59. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  60. new key = str_to_num(data);
  61. switch(key)
  62.  
  63. {
  64.  
  65. case 1:
  66.  
  67. {
  68.  
  69. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  70. give_item(id, "weapon_knife");
  71. give_item(id, "weapon_deagle");
  72. give_item(id, "weapon_ak47");
  73. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
  74.  
  75. }
  76.  
  77. case 2:
  78.  
  79. {
  80.  
  81. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  82. give_item(id, "weapon_knife");
  83. give_item(id, "weapon_deagle");
  84. give_item(id, "weapon_m4a1");
  85. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
  86.  
  87. }
  88.  
  89. case 3:
  90.  
  91. {
  92.  
  93. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  94. give_item(id, "weapon_knife");
  95. give_item(id, "weapon_deagle")
  96. give_item(id, "weapon_aug");
  97. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
  98.  
  99. }
  100.  
  101. case 4:
  102.  
  103. {
  104.  
  105. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "weapon_famas");
  109. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
  110.  
  111. }
  112.  
  113. case 5:
  114.  
  115. {
  116.  
  117. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  118. give_item(id, "weapon_knife");
  119. give_item(id, "weapon_deagle");
  120. give_item(id, "weapon_galil");
  121. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
  122.  
  123. }
  124.  
  125. case 6:
  126.  
  127. {
  128.  
  129. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  133. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
  134.  
  135. }
  136.  
  137. case 7:
  138.  
  139. {
  140.  
  141. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "weapon_xm1014");
  145. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
  146.  
  147. }
  148.  
  149. case 8:
  150.  
  151. {
  152.  
  153. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "weapon_m3");
  157. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");
  158.  
  159. }
  160. }
  161.  
  162. return PLUGIN_HANDLED;
  163. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.05. 19:28 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cs_get_user_team(id) == 2

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 14:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
A CSW_TEAM_CT miért nem jó?
Akkor azt írjam 2 re?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 14:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
sHockeR írta:
Sziasztok.
Megvan az első fegyvermenü pluginom amit tutból írtam.
Már letudom fordítani de nem is ez a baj.
Bázisépitő szeróm van és ott kezdődik a gond,
hogy hiába újraéled a ct nem jön be neki semmi.

Valaki kijavítaná ezt nekem?
Ja és kérem írjátok le mit rontottam el.
Köszi :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "Fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
 
}
 
public Fegyvermenu(id)
 
 
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
 
new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
 
 
menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_display(id,menu,0);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
}
 
public menu_handler(id, menu, item)
{
 
if(item == MENU_EXIT)
 
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new data[12], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
 
{
 
case 1:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_ak47");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
 
}
 
case 2:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_m4a1");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
 
}
 
case 3:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_aug");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
 
}
 
case 4:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
 
}
 
case 5:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_galil");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
 
}
 
case 6:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_mp5navy");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
 
}
 
case 7:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_xm1014");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
 
}
 
case 8:
 
{
 
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_m3");
client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");
 
}
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

Szerintem a tagolás is gáz, ja és ha van "if" akkor kell else is...
Kód:
public Fegyvermenu(id) 
{
         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
         {
 
         new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
 
 
   menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
   menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
 
   menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
   menu_display(id,menu,0);
        }
   else return PLUGIN_CONTINUE;
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 14:44 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Kezdő vagyok de annyira, hogy nem értem ezt a tagolást.
Tutorialból írtam meg innen-onnan.
Nem vágom ezt a tagolás dolgot.
Kérlek írd le mi az és legközelebb megpróbálok szépen írni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 14:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Nem a tagolás a probléma szerintem hanem az else...
Próbáld meg amit írtam neked az előbb!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 16:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ez azért van, mert bb módban alapból van 1 menü azt tiltsd le és működni fog.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jön be amikor kellene.
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 13:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
És hogy tiltsam le?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 71 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole