hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 22:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 12:35 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.05. 15:55
Hozzászólások: 8
sziasztok nekem aza problémám hogy letöltötem ezta módot: Cod Mw2 DeathMatch Mod és anyi a lények hogy házi szerveren fut de ha felrakom hostra megy a mód de ha be ál 1 player játcani kifagy a mód és ujra indul a szerver de ha spectorba ál be egy player akor fut tovab valaki segitsen már légyszives.!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 16:01 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Log?

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 16:02 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.05. 15:55
Hozzászólások: 8
Kód:
--------------------------------------------------
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 17:45:07 Apr 25 2013 (6027)
STEAM Auth Server

Server IP address 37.221.209.130:27425

Metamod version 1.20 Copyright (c) 2001-2013 Will Day <willday@metamod.org>
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.


AMX Mod X version 1.8.2 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

Version 0.9.356 Linux
[DPROTO]: Loading config './cstrike/dproto.cfg'
[DPROTO]: LoggingMode = 2
[DPROTO]: Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.
L 03/06/2015 - 12:46:53: -------- Mapchange to de_dust2 --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 61

Orpheu configuration started.

Parsing mods configuration started.
Parsing mod file "esf"
Parsing mod file "SvenCoop"
Parsing mod file "valve"
Parsing mod file "ts"
Parsing mod file "tfc"
Parsing mod file "cstrike"
Parsing mod file "dod"
Parsing mod file "ns"
Parsing mod file "esf_openbeta"
Parsing mods configuration ended.

Parsing libraries configuration started.
Parsing file "podbot"
Added library podbot identified by cvar pb_version
Parsing file "monstermod"
Added library monstermod identified by cvar monster_spawn
Parsing libraries configuration ended.

Parsing type aliases started.
Parsing folder "CGameRules"
Adding alias"CGameRules *"
Parsing folder "CMBaseMonster"
Adding alias"CMBaseMonster *"
Parsing folder "VectorPointer"
Adding alias"Vector *"
Parsing folder "charPointer"
Adding alias"char *"
Parsing folder "long"
Adding alias"long"
Parsing folder "CBaseEntity"
Adding alias"CBaseEntity *"

Parsing type aliases ended.

Orpheu configuration ended.
L 03/06/2015 - 12:46:53: [AMXX] Plugin file open error (plugin "mapchoos")
L 03/06/2015 - 12:46:53: [AMXX] Plugin file open error (plugin "er.amxx")

Orpheu functions search started.

Parsing functions started.
Parsing file "InstallGameRules" started
Return type "CHalfLifeMultiplay *" validated
Searching for name "InstallGameRules__Fv"... NOT FOUND
Parsing file "InstallGameRules" ended
Parsing file "EndRoundMessage" started
Argument type "char *" validated
Argument type "int" validated
Searching for name "EndRoundMessage__FPCci"... NOT FOUND
Parsing file "EndRoundMessage" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" started
Parsing file "CheckMapConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckMapConditions__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "CheckMapConditions" ended
Parsing file "HasRoundTimeExpired" started
Return type "bool" validated
Searching for name "HasRoundTimeExpired__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "HasRoundTimeExpired" ended
Parsing file "CheckWinConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckWinConditions__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "CheckWinConditions" ended
Parsing file "UpdateTeamScores" started
Searching for name "UpdateTeamScores__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "UpdateTeamScores" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" ended
Parsing functions ended.

Orpheu functions search ended.

Orpheu virtual functions search started.

Parsing virtual functions started.
Parsing virtual functions ended.

Orpheu virtual functions search ended.

Orpheu memory structures search started.

Parsing memory structures started.
Parsing memory file "patchRemoveRoundTimeCheck"
Processing memory structure "roundTimeCheck"
Processing memory structure "roundTimeCheck|dummy"
Added memory search structure "roundTimeCheck|dummy"
Parsing memory file "CGameRulesOffsets"
Processing memory structure "m_fTeamCount"
Added memory search structure "m_fTeamCount"
Processing memory structure "m_fRoundCount"
Added memory search structure "m_fRoundCount"
Processing memory structure "m_iRoundTimeSecs"
Added memory search structure "m_iRoundTimeSecs"
Processing memory structure "m_iAccountTerrorist"
Added memory search structure "m_iAccountTerrorist"
Processing memory structure "m_iAccountCT"
Added memory search structure "m_iAccountCT"
Processing memory structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
Added memory search structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
Processing memory structure "m_iNumSpawnableCT"
Added memory search structure "m_iNumSpawnableCT"
Processing memory structure "m_iHostagesRescued"
Added memory search structure "m_iHostagesRescued"
Processing memory structure "m_iRoundWinStatus"
Added memory search structure "m_iRoundWinStatus"
Processing memory structure "m_iNumCTWins"
Added memory search structure "m_iNumCTWins"
Processing memory structure "m_iNumTerroristWins"
Added memory search structure "m_iNumTerroristWins"
Processing memory structure "m_bTargetBombed"
Added memory search structure "m_bTargetBombed"
Processing memory structure "m_bBombDefused"
Added memory search structure "m_bBombDefused"
Processing memory structure "m_bMapHasBombTarget"
Added memory search structure "m_bMapHasBombTarget"
Processing memory structure "m_bMapHasBombZone"
Added memory search structure "m_bMapHasBombZone"
Processing memory structure "m_bMapHasRescueZone"
Added memory search structure "m_bMapHasRescueZone"
Processing memory structure "m_bMapHasEscapeZone"
Added memory search structure "m_bMapHasEscapeZone"
Processing memory structure "m_iMapHasVIPSafetyZone"
Added memory search structure "m_iMapHasVIPSafetyZone"
Processing memory structure "m_bRoundTerminating"
Added memory search structure "m_bRoundTerminating"
Processing memory structure "m_flRequiredEscapeRatio"
Added memory search structure "m_flRequiredEscapeRatio"
Processing memory structure "m_iNumEscapers"
Added memory search structure "m_iNumEscapers"
Processing memory structure "m_iHaveEscaped"
Added memory search structure "m_iHaveEscaped"
Processing memory structure "m_pVIP"
Added memory search structure "m_pVIP"
Parsing memory structures ended.

Orpheu memory structures search ended.
------po: 9 ---- des: 0.000899
L 03/06/2015 - 12:46:53: [ORPHEU] Function "InstallGameRules" not found
L 03/06/2015 - 12:46:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "cod_mw2_mod.amxx.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 03/06/2015 - 12:46:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[AMXX] Loaded 1 admin from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
Connection to Steam servers successful.
VAC secure mode is activated.
ERROR: couldn't open custom.hpk.
SV_StartSound: codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/gl_relo.wav not precached (0)
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/codmw2/v_m4a1.mdl not precached
email debug.log to linux@valvesoftware.com
Fri Mar 6 12:47:11 CET 2015: Server restart in 10 seconds


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.03.11. 16:19-kor.
használd ilyenkor a [code] kód [/code] formátumot!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 16:08 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/knife_deploy1.wav not precached (0)
SV_StartSound: codmw2/gl_relo.wav not precached (0)
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/codmw2/v_m4a1.mdl not precached
Plugin hibás vagy rossz a model vagy nemtom minden esetre model részel van baja

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 19:50 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.05. 15:55
Hozzászólások: 8
Már lecseréltem masokra probaltam mas féle orpheut is rakni és ugyan aza hiba ha be ál 1 player kifagy a mod és ujra indula szerver


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Codmw2deathmatch mod hiba
HozzászólásElküldve: 2015.03.11. 11:00 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Az a gond, hogy nincs prechacelve minden model...
Kód:
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/codmw2/v_m4a1.mdl not precached

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole