hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 19:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 16:01 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki leírja hogy ez most így mit jelent
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_MsgScreenFade, _, index);
  2. write_short((1 << 12) * 1);
  3. write_short(floatround((1 << 12) * 0.01));
  4. write_short(0x0000);
  5. write_byte(0);
  6. write_byte(170);
  7. write_byte(255);
  8. write_byte(150);
  9. message_end();
? vagy hova írja a hudot? ugy kéne hogy fent írja hosszan.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_hudmessage(120, 60, random_num(0,255), 0.01, 0.22)
  2. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "[Energia: %d]^n[Pancel: %d]^n[Szint: %d]^n[tapasztalat: %d/%d]^n[Cin: %s]", health, armor, Szint[id], Pont[id], get_pcvar_num(cvar_xp_for_lvl), cinovi[Cin[id]])
  3. }
  4. stock set_user_fade(index)
  5. {
  6. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_MsgScreenFade, _, index);
  7. write_short((1 << 12) * 1);
  8. write_short(floatround((1 << 12) * 0.01));
  9. write_short(0x0000);
  10. write_byte(0);
  11. write_byte(170);
  12. write_byte(255);
  13. write_byte(150);
  14. message_end();
  15. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 17:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_hudmessage(random(256), random(255), random(255), -1.0, 0.22, 0, 6.0, 7.0)
  2. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "[Energia: %d]^n[Pancel: %d]^n[Szint: %d]^n[tapasztalat: %d/%d]^n[Cin: %s]", health, armor, Szint[id], Pont[id], get_pcvar_num(cvar_xp_for_lvl), cinovi[Cin[id]])
  3. }
  4. stock set_user_fade(index)
  5. {
  6. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_MsgScreenFade, _, index);
  7. write_short((1 << 12) * 1);
  8. write_short(floatround((1 << 12) * 0.01));
  9. write_short(0x0000);
  10. write_byte(0);
  11. write_byte(170);
  12. write_byte(255);
  13. write_byte(150);
  14. message_end();
  15. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole