hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 265 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 16:03 
Üdv annyi a problémó hogy akár hova rakod le a bombát mindig csak B plantolást ír :D


Csatolmányok:
amxmodx_25757-bombaplant.sma [2.41 KiB]
Letöltve 24 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 16:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 16:08 
~Shediboii írta:
Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót.


És ezt hogy tudom meg tenni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 18:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Nem éri meg ez miatt neki állni át szerkeszteni egy pályát, főleg úgy, hogy a részletesebb pályákat nem is igazán tudod 100%-ban vissza fordítani .map-ra. Nem tudom rmf-re leeht-e de compilálni, lehet ott nem okozna problémát. + a textúrák sem maradnak meg, újra kell az egész pályát. steamen Half-Life SDK néven van a Tools-ba. Nem tudom, hogy szükséges-e hozzá half-life/ cs game, szerintem ingyenes. A fórumon ismert nevén pedig Valve Hammer Editor. Nézz utána, nem bonyolult, de nem is egyről a kettőre.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 12:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Tudom régi poszt, de ha valakit érdekel, akkor ezt a dolgot meglehet oldani pluginnal és egyszerű mapszerkesztéssel is.

Plugin:

a linkelt pluginba egyszerűen beleírsz egy map ellenőrzést és egy booleant.

Mapszerkesztés:

Pinkbits SpawnPointEditor [Counter-Strike 1.6] [Modding Tools] program használatával hozzáférsz a mapokon található entitykhez és kis mértékben tudod azokat szerkeszteni.
Csatolmány:
pink2.jpg
pink2.jpg [ 64.07 KiB | Megtekintve 608 alkalommal ]

1. Megnyitod a szerkeszteni kívánt pályát
2. Kiválasztod az EntityEditor fület
3. Megkeresed a bombalerakó entity-ket azaz func_bomb_target (nyomj entert)
4. EntityFound résznél a legördülő menüben lesz a 2 bomba lerakóhely

Ezek az adatok a de_dust2 pályához tartoznak

Megnézed a 001 és 002 -nek a modell számát
itt a képen a 001-es plantnak a száma "model" "*16"
002-es plantnak a száma "model" "*42" (ezt nem látod a képen, csak szemléltetésképpen írom ide)

Először a 001-ben írod át a modell számot a 002-ben találhatóra, tehát 16-ból lesz 42. Ha átírtad jobb oldalt kattints a ScanEntity-re.

Most automatikusan megnyitotta neked a 002 func_bomb_target-et, de ezt már neked 001 nek fogja jelezni. Itt megint átírod a modell számot,
most 42-ről 16 ra. Ha átírtad akkor ismét kattints jobb oldalt a ScanEntity-re.

Ezután elmented a mapot és feltöltöd a szerveredre, felülírva a régit.

Megjegyzés: Ezzel a módszerrel fel lett cserélve az A és a B lerakóhely, tehát a szerkesztett mapon A lerakó az B-nek számít

ha BombSite Lock plugin-t használsz, akkor törölni kell belőle map ellenőrzést, a helyes működés érdekében


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 14:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 15:50 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
regener írta:
Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem?


Nem. Úgy is fel tud csatlakozni a játékos ha már megvan neki az adott pálya és a szerveren lévő pedig módosítva van a program által.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole