hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 05:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 532 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 531 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem nyissa meg
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 17:00 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.05.17. 18:20
Hozzászólások: 44
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok ! beírom hogy /bolt és nem hozza elő a menüt és a plugin szüntetése/leálitásba azt irja h [LEZÁRVA] valaki javítaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. LATHATATLAN,
  30. OTSZAZHP,
  31. ONEHIT,
  32. HALHATATLAN,
  33. FULLPENZ,
  34.  
  35.  
  36. };
  37. new cvar_bolt[shopitems]
  38.  
  39. new bool:activ_sebesseg[33]
  40. new bool:activ_lathatatlan[33]
  41. new bool:activ_onehit[33]
  42. new bool:activ_halhatatlan[33]
  43.  
  44. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  45. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  46. {
  47. "",
  48. "\yGránátok \w(HE,FE,SM) \d|%d| \rPont",
  49. "\yNagyobb Sebesség \d|%d| \rPont",
  50. "\yÚjraéledés \w(Halottak használhatják!) \d|%d| \rPont",
  51. "\ySurf Felszerelés \w(ShotGun,Gránátok,Deagle) \d|%d| \rPont",
  52. "\yLáthatatlanásg \w(1 kör) \d|%d| \rPont",
  53. "\y+100 HP \d|%d| \rPont",
  54. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kör) \d|%d| \rPont",
  55. "\yHalhatatlanság \w(1 kör) \d|%d| \rPont",
  56. "\y16000$ \d|%d| \rPont",
  57. "",
  58. "",
  59. ""
  60. };
  61. public plugin_init() {
  62.  
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  65.  
  66. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  67. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  68.  
  69. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  70. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  71. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  74. register_clcmd("say /adas", "adas")
  75. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  76.  
  77. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  78. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  79.  
  80. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  81. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  82.  
  83. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  84. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "15")
  85. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "22")
  86. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  87. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  88. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  89. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  90. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  91. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  92.  
  93.  
  94.  
  95. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  96.  
  97. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  98. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  99. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  100. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  101. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  102. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  103. new itemszam = (_:shopitems)
  104. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  105. {
  106. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  107. }
  108. }
  109. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  110. {
  111. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113.  
  114. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  115. {
  116. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  117. ColorChat(attacker, RED,"!g::~[O]ZoN3~:: !yHEEEADDSHOOOTT !yEz megért !t%d !ypontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  118. }
  119. else
  120. {
  121. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  122. ColorChat(attacker, RED,"!g::~[O]ZoN3~:: Megkaptad a !t%d !ypontot az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  123. }
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  127. {
  128. if(activ_onehit[attacker])
  129. {
  130. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  131. }
  132. if(activ_halhatatlan[victim])
  133. {
  134. return HAM_SUPERCEDE
  135. }
  136. return HAM_IGNORED
  137. }
  138. public fw_player_spawn(id)
  139. {
  140. activ_halhatatlan[id] = false
  141. activ_onehit[id] = false
  142. activ_sebesseg[id] = false
  143. }
  144. public fw_player_spawn_post(id)
  145. {
  146. if(activ_lathatatlan[id])
  147. {
  148. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  149. activ_lathatatlan[id] = false
  150. }
  151. }
  152. public Event_Change_Weapon(id)
  153. {
  154. if(activ_sebesseg[id])
  155. {
  156. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  157. }
  158. return PLUGIN_CONTINUE
  159. }
  160. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  161. {
  162. static Item[64]
  163.  
  164. formatex(Item, charsmax(Item),"\y::~[O]\wZoN\r3~:: \dDeathmatch Bolt!" )
  165. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  166.  
  167. new szTempid[10]
  168.  
  169. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  170. {
  171. num_to_str(i, szTempid, 9)
  172. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  173. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  174. }
  175. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  176. menu_display(id, Menu)
  177.  
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180. public Shoph(id, menu, item)
  181. {
  182. if( item == MENU_EXIT )
  183. {
  184. menu_destroy(menu)
  185. return PLUGIN_HANDLED
  186. }
  187. new data[6], iName[64]
  188. new access, callback
  189. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  190.  
  191. new key = str_to_num(data)
  192. new elo = is_user_alive(id)
  193. new ar[_:shopitems+1]
  194. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  195. {
  196. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  197. }
  198.  
  199. switch(key)
  200. {
  201. case 1:
  202. {
  203. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  204. {
  205. pontok[id] -= ar[key]
  206. give_item(id, "weapon_flashbang")
  207. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  208. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  209. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yMegkaptad a gránátokatt!")
  210. }
  211. else
  212. {
  213. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  214. }
  215. }
  216. case 2:
  217. {
  218. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  219. {
  220. pontok[id] -= ar[key]
  221. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  222. activ_sebesseg[id] = true
  223. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySebességed gyorsítva lett!")
  224. }
  225. else
  226. {
  227. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  228. }
  229. }
  230. case 3:
  231. {
  232. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  233. {
  234. pontok[id] -= ar[key]
  235. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  236. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yÚjra!téled!ytél!")
  237. }
  238. else if(elo)
  239. {
  240. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yÉlők !tnem használhatják!")
  241. }
  242. else
  243. {
  244. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  245. }
  246. }
  247. case 4:
  248. {
  249. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  250. {
  251. pontok[id] -= ar[key];
  252. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  253. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  254. give_item(id, "weapon_flashbang")
  255. give_item(id, "weapon_flashbang")
  256.  
  257. give_item(id, "weapon_knife")
  258. give_item(id, "weapon_deagle")
  259. give_item(id, "weapon_ak47")
  260. give_item(id, "weapon_m4a1")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 555)
  262. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 555)
  263. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 555)
  264. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Megkaptad az !tOZONE!yFegyver Packot!")
  265. }
  266. else
  267. {
  268. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  269. }
  270. }
  271. case 5:
  272. {
  273. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  274. {
  275. pontok[id] -= ar[key]
  276. activ_lathatatlan[id] = true
  277. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  278. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yMegkaptad a láthatatlanságott!")
  279. }
  280. else
  281. {
  282. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  283. }
  284. }
  285. case 6:
  286. {
  287. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  288. {
  289. pontok[id] -= ar[key]
  290. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  291. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yMegkaptad az !téletet!y!")
  292. }
  293. else
  294. {
  295. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  296. }
  297. }
  298. case 7:
  299. {
  300. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  301. {
  302. pontok[id] -= ar[key]
  303. activ_onehit[id] = true
  304. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Megkaptad az egy lövésből ölést!")
  305. }
  306. else
  307. {
  308. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  309. }
  310. }
  311. case 8:
  312. {
  313. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  314. {
  315. pontok[id] -= ar[key]
  316. activ_halhatatlan[id] = true
  317. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yMegkaptad a halhatatlanságot!")
  318. }
  319. else
  320. {
  321. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elég pontod")
  322. }
  323. }
  324. case 9:
  325. {
  326. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  327. {
  328. pontok[id] -= ar[key]
  329. cs_set_user_money(id, 16000)
  330. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yMegkaptad a pénzt!")
  331. }
  332. else
  333. {
  334. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !ySajnos nincs elégg pontod!")
  335. }
  336. }
  337. case 10:
  338. {
  339. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  340. {
  341. pontok[id] -= ar[key]
  342. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  343. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  344. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  345. }
  346. else
  347. {
  348. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  349. }
  350. }
  351. case 11:
  352. {
  353. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  354. {
  355. pontok[id] -= ar[key];
  356. give_item(id, "weapon_sg550")
  357. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  358. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Megkaptad a magozot!")
  359. }
  360. else
  361. {
  362. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Sajnos,nincs eleg pontod")
  363. }
  364. }
  365. case 12:
  366. {
  367. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  368. {
  369. pontok[id] -= ar[key];
  370. give_item(id, "weapon_awp");
  371. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  372. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Megkaptad az awpt!")
  373. }
  374. else
  375. {
  376. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: Sajnos,nincs eleg pontod")
  377. }
  378. }
  379. }
  380. menu_destroy(menu)
  381. return PLUGIN_HANDLED
  382. }
  383.  
  384. public mentes(id)
  385. {
  386. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  387.  
  388. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  389. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  390.  
  391. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  392. return PLUGIN_CONTINUE
  393. }
  394. public betoltes(id)
  395. {
  396. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  397.  
  398. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  399.  
  400. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  401.  
  402. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  403. return PLUGIN_CONTINUE;
  404. }
  405. public client_disconnect(id)
  406. {
  407. mentes(id);
  408. remove_task(id);
  409. pontok[id] = 0;
  410. activ_halhatatlan[id] = false
  411. activ_lathatatlan[id] = false
  412. activ_onehit[id] = false
  413. activ_sebesseg[id] = false
  414. }
  415.  
  416. public client_connect(id)
  417. {
  418. get_user_name(id, name[id], 31)
  419. betoltes(id);
  420. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  421. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  422. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  423. }
  424. public adas(id)
  425. {
  426. if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  427. {
  428. new menu = menu_create("\y::~[O]\wZoN\3~:: \rKinek akarsz pontot adni?! \y(500p)", "menu_handler")
  429. new players[32], pnum, tempid
  430. new szName[32], szTempid[500]
  431. get_players(players, pnum)
  432. for( new i; i<pnum; i++ )
  433. {
  434. tempid = players[i];
  435. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  436. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  437. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  438.  
  439. }
  440. menu_display(id, menu, 0)
  441. }
  442. else
  443. {
  444. ColorChat(id, RED, "!g::~[O]ZoN3~:: !yNincs jogod használni ezt a paranccsot!")
  445.  
  446. }
  447. }
  448. public menu_handler(id, menu, item)
  449. {
  450. if( item == MENU_EXIT )
  451. {
  452. menu_destroy(menu);
  453. return PLUGIN_HANDLED;
  454. }
  455.  
  456. new data[6], szName[64];
  457. new access, callback;
  458. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  459.  
  460. new tempid = str_to_num(data);
  461.  
  462. if( is_user_alive(tempid) )
  463. {
  464. pontok[tempid] += 10
  465. }
  466. client_cmd(id,"pont_adas")
  467. menu_destroy(menu);
  468. return PLUGIN_HANDLED;
  469. }
  470. public ajandek_1(id)
  471. {
  472. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  473. client_print(id, print_chat, "!g::~[O]ZoN3~:: !ykaptál !t%d !ypontot mert ittvan !t5!yperce!", penz)
  474. pontok[id] += penz;
  475. }
  476. public ajandek_2(id)
  477. {
  478. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  479. client_print(id, print_chat, "!g::~[O]ZoN3~:: !ykaptál !t%d !ypontot mert ittvan !t10!yperce!", penz)
  480. pontok[id] += penz;
  481. }
  482. public ajandek_3(id)
  483. {
  484. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  485. client_print(id, print_chat, "!g::~[O]ZoN3~:: !ykaptál !t%d !ypontot mert ittvan !t30!yperce!", penz)
  486. pontok[id] += penz;
  487. }
  488.  
  489. public hud()
  490. {
  491. admin = 0;
  492. new players[32], pnum, tempid
  493. get_players(players, pnum, "c")
  494.  
  495. for( new i; i<pnum; i++ )
  496. {
  497. tempid = players[i]
  498. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_LEVEL_H)
  499. {
  500. admin++;
  501. }
  502.  
  503. }
  504. for( new i; i<pnum; i++ )
  505. {
  506. tempid = players[i]
  507. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  508. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pontjaid: %d]^n[VIPEK: %d]^n[https://www.fb.com/OZoN3 Szerverek]",pontok[tempid],admin)
  509. }
  510. }
  511.  
  512. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  513. {
  514. new count = 1, players[32]
  515. static msg[191]
  516. vformat(msg, 190, input, 3)
  517.  
  518. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  519. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  520. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  521. replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Green Color
  522. replace_all(msg, 190, "!y", "^x01"); // Default Color
  523. replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Team Color
  524. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  525. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  526. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  527. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  528. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  529. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  530. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  531. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  532. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  533. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  534. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  535. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  536. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  537. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  538. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  539. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  540. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  541. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  542.  
  543. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  544. {
  545. for (new i = 0; i < count; i++)
  546. {
  547. if (is_user_connected(players[i]))
  548. {
  549. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  550. write_byte(players[i])
  551. write_string(msg)
  552. message_end()
  553. }
  554. }
  555. }
  556. return PLUGIN_HANDLED
  557. }
  558.  
  559.  

_________________
Amíg nem adod fel legyőzhetetlen vagy!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole