hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 529 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.04.01. 16:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok valaki ir bele WP korlátot? 3v3-tól 1 csapatban max 2 ember Wp-zhet ás légyszi üzenetet is!
Aki megcsinálja megy a kéz
Sma
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Fegyverek menube"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "|E|xTazYyy"
  12.  
  13. new penz = cs_get_user_money(id)
  14.  
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyver", "fegyver")
  19. register_clcmd("say /fegyo", "fegyver")
  20. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  21. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyver", 1);
  22.  
  23.  
  24. }
  25.  
  26. public fegyver(id)
  27.  
  28. {
  29. new menu = menu_create("\\rFegyver Valasztas:", "menu_handler");
  30. menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle \\d(2000$)", "1", 0);
  31. menu_additem(menu, "AK47 + Deagle \\d(2000$)", "2", 0);
  32. menu_additem(menu, "AWP + Deagle \\d(5000$)", "3", 0);
  33. menu_additem(menu, "AUG + Deagle \\d(3000$)", "4", 0);
  34. menu_additem(menu, "Famas + Deagle \\d(1000$)", "5", 0);
  35. menu_additem(menu, "Scout + Deagle \\d(3500$)", "6", 0);
  36. menu_additem(menu, "Auto-Shotgun + Deagle \\d(2500$)", "7", 0);
  37. menu_additem(menu, "Shotgun + Deagle \\d(2500$)", "8", 0);
  38. menu_additem(menu, "G3sg1 + Deagle \\d(3500$)", "9", 0);
  39. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id, menu, 0);
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public menu_handler(id, menu, item)
  45.  
  46. {
  47.  
  48. if( item == MENU_EXIT)
  49.  
  50. {
  51.  
  52. menu_destroy(menu);
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54.  
  55. }
  56.  
  57. new data[6], szName[64];
  58. new access, callback;
  59. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  60. new key = str_to_num(data);
  61.  
  62.  
  63. switch(key)
  64.  
  65.  
  66. {
  67.  
  68.  
  69. case 1:
  70.  
  71. {
  72. if(penz >= 2000){
  73. give_item(id, "weapon_m4a1");
  74. give_item(id, "weapon_deagle");
  75. give_item(id, "ammo_556nato");
  76. give_item(id, "ammo_556nato");
  77. give_item(id, "ammo_50ae");
  78. give_item(id, "ammo_50ae");
  79. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2000);
  80. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted az ^4M4A1 ^1Csomagot");
  81. }
  82. else
  83. {
  84. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!")
  85. }
  86. }
  87.  
  88. }
  89.  
  90. case 2:
  91.  
  92. {
  93. if(penz >= 2000){
  94. give_item(id, "weapon_ak47");
  95. give_item(id, "weapon_deagle");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "ammo_762nato");
  99. give_item(id, "ammo_762nato");
  100. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2000);
  101. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted az ^4AK47 ^1Csomagot");
  102. }
  103. else
  104. {
  105. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!!")
  106. }
  107. }
  108.  
  109. }
  110.  
  111. case 3:
  112.  
  113. {
  114. if(penz >= 5000){
  115. give_item(id, "weapon_awp");
  116. give_item(id, "weapon_deagle");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "ammo_338magnum");
  120. give_item(id, "ammo_338magnum");
  121. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000);
  122. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvettek az ^4AWP ^1Csomagot");
  123. }
  124. else
  125. {
  126. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed31!!!")
  127. }
  128. }
  129. }
  130.  
  131. case 4:
  132.  
  133. {
  134. if(penz >= 3000){
  135. give_item(id, "weapon_aug");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_556nato");
  140. give_item(id, "ammo_556nato");
  141. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000);
  142. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted az ^4AUG ^1Csomagot");
  143. }
  144. else
  145. {
  146. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!!")
  147. }
  148. }
  149.  
  150. }
  151.  
  152. case 5:
  153.  
  154. {
  155. if(penz >= 1000){
  156. give_item(id, "weapon_famas");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_556nato");
  161. give_item(id, "ammo_556nato");
  162. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1000);
  163. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted a ^4Famas ^1Csomagot");
  164. }
  165. else
  166. {
  167. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!")
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172.  
  173. case 6:
  174.  
  175. {
  176. if(penz >= 3500){
  177. give_item(id, "weapon_scout");
  178. give_item(id, "weapon_deagle");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_762nato");
  182. give_item(id, "ammo_762nato");
  183. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3500);
  184. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvette a ^4Scout ^1Csomagot");
  185. }
  186. else
  187. {
  188. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!")
  189. }
  190. }
  191. }
  192.  
  193. case 7:
  194.  
  195. {
  196. if(penz >= 2500){
  197. give_item(id, "weapon_xm1014");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_buckshot");
  202. give_item(id, "ammo_buckshot");
  203. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2500);
  204. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted az^4Auto-Shotgun ^1Csomagot");
  205. }
  206. else
  207. {
  208. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed31!!")
  209. }
  210. }
  211. }
  212.  
  213. case 8:
  214.  
  215. {
  216. if(penz >= 2500){
  217. give_item(id, "weapon_m3");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_buckshot");
  222. give_item(id, "ammo_buckshot");
  223. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2500);
  224. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted a ^4Shotgun ^1Csomagot");
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!")
  229. }
  230. }
  231.  
  232. }
  233.  
  234. case 9:
  235.  
  236. {
  237. if(penz >= 3500){
  238. give_item(id, "weapon_g3sg1");
  239. give_item(id, "weapon_deagle");
  240. give_item(id, "ammo_50ae");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_762nato");
  243. give_item(id, "ammo_762nato");
  244. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3500);
  245. ColorChat(id, RED, "^1Sikeresen megvetted a ^4g3sg1 ^1Csomagot");
  246. }
  247. else
  248. {
  249. ColorChat(id, RED, "^1Nincs elég ^4pénzed^1!!")
  250. }
  251. }
  252. }
  253.  
  254. }
  255.  
  256.  
  257. menu_destroy(menu);
  258. return PLUGIN_HANDLED;
  259.  
  260. }
  261. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  262. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  263. */
  264. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  265. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  266. */
  267. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  268. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  269. */
  270.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole