hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 14:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 511 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 511 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2015.04.05. 20:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Valaki ezt megcsinálná úgy hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!
SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. new kes1[121]
  17. new kes2[121]
  18. new kes3[121]
  19. new kes4[121]
  20. new kes5[121]
  21. new kes6[121]
  22. new kes7[121]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/v_razer_alap_kes.mdl")
  26. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
  27. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  28. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  29. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  30. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  31. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  32. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37. register_event("DeathMsg","death","a")
  38. register_clcmd("say /kes","menu")
  39. register_clcmd("say /knife","menu")
  40. vault = nvault_open("kes_resi")
  41. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  42. }
  43. public ecw(id)
  44. {
  45. new fegyver = get_user_weapon(id)
  46. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
  48. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
  50. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  52. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  53. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  54. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  56. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  58. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  60. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  62. }
  63. public death()
  64. {
  65. new killer = read_data(1)
  66. new victim = read_data(2)
  67.  
  68. if(killer == victim)
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id)
  74. {
  75. new cim[121]
  76. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yKések\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  77.  
  78. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  79.  
  80. format(kes1, charsmax(kes1), "\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
  81. format(kes2, charsmax(kes2), "\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  82. format(kes3, charsmax(kes3), "\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  83. format(kes4, charsmax(kes4), "\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
  84. format(kes5, charsmax(kes5), "\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
  85. format(kes6, charsmax(kes6), "\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
  86. format(kes7, charsmax(kes7), "\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
  87.  
  88. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]","1",0)
  89. if(oles[id] >= 250)
  90. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]","2",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
  93. if(oles[id] >= 500)
  94. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]","3",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
  97. if(oles[id] >= 1000)
  98. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]","4",0)
  99. else
  100. menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
  101. if(oles[id] >= 2000)
  102. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]","5",0)
  103. else
  104. menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
  105. if(oles[id] >= 4000)
  106. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]","6",0)
  107. else
  108. menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
  109. if(oles[id] >= 8000)
  110. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]","7",0)
  111. else
  112. menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
  113. if(oles[id] >= 10000)
  114. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]","8",0)
  115. else
  116. menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
  117. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. kést' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
  118. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  119. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  120. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  121. menu_display(id, menu, 0);
  122. }
  123. public menu_h(id, menu, item)
  124. {
  125. if( item == MENU_EXIT )
  126. {
  127. menu_destroy(menu);
  128. return PLUGIN_HANDLED;
  129. }
  130. new data[9], szName[64];
  131. new access, callback;
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  133. new key = str_to_num(data);
  134.  
  135. switch(key)
  136. {
  137. case 1:{
  138. if(oles[id] >= 0)
  139. kes[id] = 0
  140. }
  141. case 2:{
  142. if(oles[id] >= 250)
  143. kes[id] = 1
  144. else
  145. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",250-oles[id])
  146. }
  147. case 3:{
  148. if(oles[id] >= 500)
  149. kes[id] = 2
  150. else
  151. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",500-oles[id])
  152. }
  153. case 4:{
  154. if(oles[id] >= 1000)
  155. kes[id] = 3
  156. else
  157. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",1000-oles[id])
  158. }
  159. case 5:{
  160. if(oles[id] >= 2000)
  161. kes[id] = 4
  162. else
  163. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",2000-oles[id])
  164. }
  165. case 6:{
  166. if(oles[id] >= 4000)
  167. kes[id] = 5
  168. else
  169. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",4000-oles[id])
  170. }
  171. case 7:{
  172. if(oles[id] >= 8000)
  173. kes[id] = 6
  174. else
  175. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",8000-oles[id])
  176. }
  177. case 8:{
  178. if(oles[id] >= 10000)
  179. kes[id] = 7
  180. else
  181. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",10000-oles[id])
  182. }
  183. }
  184. menu_destroy(menu)
  185. return PLUGIN_HANDLED
  186. }
  187. public mentes(id)
  188. {
  189. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  190. get_user_name(id, name, 31)
  191. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  192. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
  193. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  194. return PLUGIN_CONTINUE
  195. }
  196. public betoltes(id)
  197. {
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  201. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
  202. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new m_o[32], k_o[32]
  205. parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  206. oles[id] = str_to_num(m_o)
  207. kes[id] = str_to_num(k_o)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public client_disconnect(id)
  211. {
  212. mentes(id)
  213. }
  214. public client_connect(id)
  215. {
  216. betoltes(id)
  217. }
  218.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2015.04.06. 12:41 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
.:[Z]o.O[M]:. :D írta:
Valaki ezt megcsinálná úgy hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!
SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Kes olesert"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"
 
new oles[33], kes[33], vault
 
new kes1[121]
new kes2[121]
new kes3[121]
new kes4[121]
new kes5[121]
new kes6[121]
new kes7[121]
 
public plugin_precache() {
precache_model("models/v_razer_alap_kes.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","death","a")
register_clcmd("say /kes","menu")
register_clcmd("say /knife","menu")
vault = nvault_open("kes_resi")
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
}
public ecw(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
}
public death()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(killer == victim)
return PLUGIN_HANDLED
oles[killer]++
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yKések\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
 
new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
 
format(kes1, charsmax(kes1), "\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
format(kes2, charsmax(kes2), "\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
format(kes3, charsmax(kes3), "\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
format(kes4, charsmax(kes4), "\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
format(kes5, charsmax(kes5), "\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
format(kes6, charsmax(kes6), "\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
format(kes7, charsmax(kes7), "\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
 
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]","1",0)
if(oles[id] >= 250)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]","2",0)
else
menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
if(oles[id] >= 500)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]","3",0)
else
menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
if(oles[id] >= 1000)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]","4",0)
else
menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
if(oles[id] >= 2000)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]","5",0)
else
menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
if(oles[id] >= 4000)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]","6",0)
else
menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
if(oles[id] >= 8000)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]","7",0)
else
menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
if(oles[id] >= 10000)
menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]","8",0)
else
menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. kést' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
 
switch(key)
{
case 1:{
if(oles[id] >= 0)
kes[id] = 0
}
case 2:{
if(oles[id] >= 250)
kes[id] = 1
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",250-oles[id])
}
case 3:{
if(oles[id] >= 500)
kes[id] = 2
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",500-oles[id])
}
case 4:{
if(oles[id] >= 1000)
kes[id] = 3
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",1000-oles[id])
}
case 5:{
if(oles[id] >= 2000)
kes[id] = 4
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",2000-oles[id])
}
case 6:{
if(oles[id] >= 4000)
kes[id] = 5
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",4000-oles[id])
}
case 7:{
if(oles[id] >= 8000)
kes[id] = 6
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",8000-oles[id])
}
case 8:{
if(oles[id] >= 10000)
kes[id] = 7
else
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",10000-oles[id])
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new m_o[32], k_o[32]
parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
oles[id] = str_to_num(m_o)
kes[id] = str_to_num(k_o)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
}
public client_connect(id)
{
betoltes(id)
}
 


Írd oda ahol adja a kést!
Kód:
engclient_cmd(id,"weapon_knife")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole