#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_clcmd( "my_awesome_menu","AwesomeMenu");
}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rKerlek valasz a menubol!:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wEzzel nem torenik semmi", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wEz megnyitja az almenut", "2", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Gratulalok, nem tortent semmi:)");
}
case 2:
{
//Submenu függvény küldése a játékosnak! Tehát ez lesz az almenü!
SubMenu(id);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
SubMenu(id)
{
//Itt egy új menüt készítünk, fontos hogy a handlernek más nevet adjunk!!!!
new menu = menu_create("\rValasz az almenubol:", "submenu_handler")
menu_additem(menu, "\wMenupont #1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wMenupont #2", "2", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public submenu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
//Leellenőrizzük hogy a játékos csatlakozva van e!
if( is_user_connected(id) )
//Elküldjük nekik az AwesomeMenu függvényt! Tehát megnyitódik neki az első menü!
AwesomeMenu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Ez az egyes menupont!");
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Ez a kettes menupont!");
}
}
menu_destroy(menu);
//Ez után megint megnyitjuk neki az első menüt!
AwesomeMenu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}