hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.15. 23:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 296 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver elvétel.
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Van egy fegyvermenüm és az a gond vele, hogyha nem halok meg akkor megmaradnak a fegyverek.Azt, hogyan tudnám megoldani, hogy minden körben új fegyvereket kelljen választani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver elvétel.
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:27 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Sma?

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver elvétel.
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Talán evvel? :D

Kód:
   register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
   register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
   register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver elvétel.
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenü"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N\A"
  10.  
  11. new jatekos_te
  12. new jatekos_ct
  13. new te_awps
  14. new ct_awps
  15. new gWPCT
  16. new gWPTE
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  23. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  24. jatekos_te = register_cvar("te_jatekosok", "4");/*TE csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
  25. jatekos_ct = register_cvar("ct_jatekosok", "4");/*CT csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
  26. te_awps = register_cvar("awp_te_csapatban", "2");/*CT csapatban az AWP-k szama*/
  27. ct_awps = register_cvar("awp_ct_csapatban", "2");/*TE csapatban az AWP-k szama*/
  28. }
  29. public logevent_end()
  30. {
  31. gWPCT = 0;
  32. gWPTE = 0;
  33. }
  34. public JatekosEledes(id)
  35. {
  36. cs_set_user_money(id, 0)
  37. fegyvermenu(id)
  38. }
  39. public fegyvermenu(id)
  40. {
  41. new menu = menu_create("\r.:[R]3\wB3\yŁS]:. \rOnly Dust\w2 \rFegyverMenü^n\wVálasz Fegyvert:", "menu_handler")
  42.  
  43. menu_additem(menu, "\rM4A1 Maverick \wCsomag", "1", 0)
  44. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \wCsomag", "2", 0)
  45. menu_additem(menu, "\rAWP Sniper \wCsomag", "3", 0)
  46. menu_additem(menu, "\rFAMAS Clarion \wCsomag", "4", 0)
  47. menu_additem(menu, "\rAUG Rifle \wCsomag", "5", 0)
  48. menu_additem(menu, "\rScout Schimdt \wCsomag", "6", 0)
  49. menu_additem(menu, "\rAuto Shotgun \wCsomag", "7", 0)
  50.  
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  53.  
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55.  
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. public menu_handler(id, menu, item)
  59. {
  60. if( item == MENU_EXIT )
  61. {
  62. menu_destroy(menu);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. new data[6], szName[64];
  66. new access, callback;
  67. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  68. new key = str_to_num(data);
  69. switch(key)
  70. {
  71. case 1:
  72. {
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_deagle")
  75. give_item(id, "ammo_50ae")
  76. give_item(id, "ammo_50ae")
  77. give_item(id, "ammo_50ae")
  78. give_item(id, "weapon_m4a1")
  79. give_item(id, "ammo_556nato")
  80. give_item(id, "ammo_556nato")
  81. give_item(id, "ammo_556nato")
  82. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  83. give_item(id, "weapon_flashbang")
  84. give_item(id, "weapon_flashbang")
  85. give_item(id, "item_thighpack")
  86. give_item(id, "item_assaultsuit")
  87. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 Maverick ^1Csomagot.")
  88. }
  89. case 2:
  90. {
  91. give_item(id, "weapon_knife")
  92. give_item(id, "weapon_deagle")
  93. give_item(id, "ammo_50ae")
  94. give_item(id, "ammo_50ae")
  95. give_item(id, "ammo_50ae")
  96. give_item(id, "weapon_ak47")
  97. give_item(id, "ammo_762nato")
  98. give_item(id, "ammo_762nato")
  99. give_item(id, "ammo_762nato")
  100. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  101. give_item(id, "weapon_flashbang")
  102. give_item(id, "weapon_flashbang")
  103. give_item(id, "item_thighpack")
  104. give_item(id, "item_assaultsuit")
  105. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AK47 Kalasnikov ^1Csomagot.")
  106. }
  107. case 3:
  108. {
  109. new players[32], numct, numt
  110. get_players(players, numct, "e", "CT")
  111. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  112. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  113. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  114. {
  115. if(numct >= get_pcvar_num(jatekos_ct) && gWPCT < get_pcvar_num(ct_awps))
  116. {
  117. give_item(id, "weapon_knife")
  118. give_item(id, "weapon_awp")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. give_item(id, "ammo_50ae")
  121. give_item(id, "ammo_50ae")
  122. give_item(id, "ammo_50ae")
  123. give_item(id, "ammo_338magnum")
  124. give_item(id, "ammo_338magnum")
  125. give_item(id, "ammo_338magnum")
  126. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  127. give_item(id, "weapon_flashbang")
  128. give_item(id, "weapon_flashbang")
  129. give_item(id, "item_thighpack")
  130. give_item(id, "item_assaultsuit")
  131. gWPCT++
  132. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AWP Sniper ^1Csomagot.")
  133. }
  134. else
  135. {
  136. JatekosEledes(id)
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(numt >= get_pcvar_num(jatekos_te) && gWPTE < get_pcvar_num(te_awps))
  142. {
  143. give_item(id, "weapon_knife")
  144. give_item(id, "weapon_awp")
  145. give_item(id, "weapon_deagle")
  146. give_item(id, "ammo_50ae")
  147. give_item(id, "ammo_50ae")
  148. give_item(id, "ammo_50ae")
  149. give_item(id, "ammo_338magnum")
  150. give_item(id, "ammo_338magnum")
  151. give_item(id, "ammo_338magnum")
  152. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  153. give_item(id, "weapon_flashbang")
  154. give_item(id, "weapon_flashbang")
  155. give_item(id, "item_thighpack")
  156. give_item(id, "item_assaultsuit")
  157. gWPTE++
  158. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AWP Sniper ^1Csomagot.")
  159. }
  160. else
  161. {
  162. JatekosEledes(id)
  163. }
  164. }
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168. give_item(id, "weapon_knife")
  169. give_item(id, "weapon_deagle")
  170. give_item(id, "ammo_50ae")
  171. give_item(id, "ammo_50ae")
  172. give_item(id, "ammo_50ae")
  173. give_item(id, "weapon_famas")
  174. give_item(id, "ammo_556nato")
  175. give_item(id, "ammo_556nato")
  176. give_item(id, "ammo_556nato")
  177. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  178. give_item(id, "weapon_flashbang")
  179. give_item(id, "weapon_flashbang")
  180. give_item(id, "item_thighpack")
  181. give_item(id, "item_assaultsuit")
  182. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3FAMAS Clarion ^1Csomagot.")
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186. give_item(id, "weapon_knife")
  187. give_item(id, "weapon_deagle")
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug")
  192. give_item(id, "ammo_556nato")
  193. give_item(id, "ammo_556nato")
  194. give_item(id, "ammo_556nato")
  195. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  196. give_item(id, "weapon_flashbang")
  197. give_item(id, "weapon_flashbang")
  198. give_item(id, "item_thighpack")
  199. give_item(id, "item_assaultsuit")
  200. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AUG Rifle ^1Csomagot.")
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204. give_item(id, "weapon_knife")
  205. give_item(id, "weapon_deagle")
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "ammo_50ae")
  208. give_item(id, "ammo_50ae")
  209. give_item(id, "weapon_scout")
  210. give_item(id, "ammo_762nato")
  211. give_item(id, "ammo_762nato")
  212. give_item(id, "ammo_762nato")
  213. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  214. give_item(id, "weapon_flashbang")
  215. give_item(id, "weapon_flashbang")
  216. give_item(id, "item_thighpack")
  217. give_item(id, "item_assaultsuit")
  218. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3Scout Schimdt ^1Csomagot.")
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_knife")
  223. give_item(id, "weapon_deagle")
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "ammo_50ae")
  227. give_item(id, "weapon_xm1014")
  228. give_item(id, "ammo_buckshot")
  229. give_item(id, "ammo_buckshot")
  230. give_item(id, "ammo_buckshot")
  231. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  232. give_item(id, "weapon_flashbang")
  233. give_item(id, "weapon_flashbang")
  234. give_item(id, "item_thighpack")
  235. give_item(id, "item_assaultsuit")
  236. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3Auto Shotgun ^1Csomagot.")
  237. }
  238. }
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241.  

Meg ezzel van az a gond is, hogy nem színezi a colorchat.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 100 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole