hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: usp rendszer
HozzászólásElküldve:2015.04.30. 06:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "usp+bolt"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "dector"
  16.  
  17. new pont[33], usp[33], vault
  18. new bool:b_sebzes[33]
  19.  
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22.  
  23. precache_model("models/v_usp.mdl")
  24. precache_model("models/usp/1.mdl")
  25. precache_model("models/usp/2.mdl")
  26. precache_model("models/usp/3.mdl")
  27. precache_model("models/usp/4.mdl")
  28. precache_model("models/usp/5.mdl")
  29. precache_model("models/usp/6.mdl")
  30. precache_model("models/usp/7.mdl")
  31.  
  32.  
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event("DeathMsg","death","a")
  40.  
  41. register_clcmd("say /uspmenu","menu")
  42. register_clcmd("say /skin","menu")
  43. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  44. //register_clcmd("say /shop","bolt")
  45. register_clcmd("say /pont","pontod")
  46. register_clcmd("say pont","pontod")
  47. register_clcmd("say_team /pont","pontod")
  48. register_clcmd("say_team pont","pontod")
  49.  
  50. vault = nvault_open("ment_nvault")
  51.  
  52. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  53. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  54.  
  55.  
  56. }
  57.  
  58. public ecw(id)
  59.  
  60. {
  61.  
  62. new fegyver = get_user_weapon(id)
  63.  
  64. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  65.  
  66. {
  67.  
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  69.  
  70. }
  71.  
  72. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  73. {
  74. b_sebzes[id] = true
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/1.mdl")
  76. }
  77. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  78. {
  79. b_sebzes[id] = true
  80. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/2.mdl")
  81. }
  82. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  83. {
  84. b_sebzes[id] = true
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/3.mdl")
  86. }
  87. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  88. {
  89. b_sebzes[id] = true
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/4.mdl")
  91. }
  92. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  93. {
  94. b_sebzes[id] = true
  95. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/5.mdl")
  96. }
  97. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  98. {
  99. b_sebzes[id] = true
  100. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/6.mdl")
  101. {
  102. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  103. {
  104. b_sebzes[id] = true
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/7.mdl")
  106. }
  107.  
  108.  
  109.  
  110. public death(victim){
  111.  
  112. new killer = read_data(1)
  113.  
  114. new victim = read_data(2)
  115.  
  116.  
  117.  
  118. if(killer == victim)
  119.  
  120. {
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123.  
  124. }
  125.  
  126. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129.  
  130. }
  131.  
  132. public menu(id) {
  133.  
  134. new cim[121]
  135. format(cim, charsmax(cim), "\\rHal?lfutam \\wDeathRun^n\\yPont:\\r %d \\d|made in: kokii92|\\r%d \\d| \\wDoboz: \\r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  136. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  137.  
  138. menu_additem(menu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
  139.  
  140. if(pont[id] >= 250)
  141.  
  142. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
  143.  
  144. else
  145.  
  146. menu_additem(menu,"\\wUSP 2 \\d| \\w250 Pont \\y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  147.  
  148. if(pont[id] >= 500)
  149.  
  150. menu_additem(menu,"\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
  151.  
  152. else
  153.  
  154. menu_additem(menu,"\wUSP 3 \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  155.  
  156. if(pont[id] >= 1100)
  157.  
  158. menu_additem(menu,"\rUSP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  159.  
  160. else
  161.  
  162. menu_additem(menu,"\wUSP 4 \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  163.  
  164. if(pont[id] >= 3000)
  165.  
  166. menu_additem(menu,"\rUSP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  167.  
  168. else
  169.  
  170. menu_additem(menu,"\wUSP 5 \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  171.  
  172. if(pont[id] >= 3400)
  173.  
  174. menu_additem(menu,"\rUSP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  175.  
  176. else
  177.  
  178. menu_additem(menu,"\wUSP 6 \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  179.  
  180. if(pont[id] >= 4000)
  181.  
  182. menu_additem(menu,"\rUSP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  183.  
  184. else
  185.  
  186. menu_additem(menu,"\wUSP 7 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  187.  
  188. if(pont[id] >= 10000)
  189.  
  190. menu_additem(menu,"\rUSP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  191.  
  192. else
  193.  
  194. menu_additem(menu,"\wLimit?lt USP \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  195.  
  196.  
  197.  
  198. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  199.  
  200. menu_display(id, menu, 0);
  201.  
  202. }
  203.  
  204. public menu_h(id, menu, item)
  205.  
  206. {
  207.  
  208. if( item == MENU_EXIT )
  209.  
  210. {
  211.  
  212. menu_destroy(menu);
  213.  
  214. return PLUGIN_HANDLED;
  215.  
  216. }
  217.  
  218. new data[9], szName[64];
  219.  
  220. new access, callback;
  221.  
  222. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  223.  
  224. new key = str_to_num(data);
  225.  
  226.  
  227.  
  228. switch(key)
  229.  
  230. {
  231.  
  232. case 1:{
  233.  
  234. if(pont[id] >= 0)
  235.  
  236. usp[id] = 0
  237.  
  238. else
  239.  
  240. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
  241.  
  242. }
  243.  
  244. case 2:{
  245. give_item(id, "weapon_usp")
  246. if(pont[ id] >= 250)
  247. usp[ id] = 1
  248. else
  249. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  250.  
  251. }
  252.  
  253. case 3:{
  254. give_item(id, "weapon_usp")
  255.  
  256. if(pont[id] >= 500)
  257.  
  258. usp[id] = 2
  259.  
  260. else
  261.  
  262. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  263. }
  264. case 4:{
  265. give_item(id, "weapon_usp")
  266.  
  267. if(pont[id] >= 1100)
  268.  
  269. usp[id] = 3
  270.  
  271. else
  272.  
  273. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  274.  
  275. }
  276. case 5:{
  277. give_item(id, "weapon_usp")
  278.  
  279. if(pont[id] >= 3000)
  280.  
  281. usp[id] = 4
  282.  
  283. else
  284.  
  285. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  286.  
  287. }
  288. case 6:{
  289. give_item(id, "weapon_usp")
  290.  
  291. if(pont[id] >= 3400)
  292.  
  293. usp[id] = 5
  294.  
  295. else
  296.  
  297. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  298.  
  299. }
  300. case 7:{
  301. give_item(id, "weapon_usp")
  302.  
  303. if(pont[id] >= 4000)
  304.  
  305. usp[id] = 6
  306.  
  307. else
  308.  
  309. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  310.  
  311. }
  312. case 8:{
  313. give_item(id, "weapon_usp")
  314.  
  315. if(pont[id] >= 10000)
  316.  
  317. usp[id] = 7
  318.  
  319. else
  320.  
  321. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s dobozod van!^4*")
  322.  
  323. }
  324.  
  325. }
  326.  
  327. menu_destroy(menu)
  328.  
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330.  
  331. }
  332.  
  333. public mentes(id)
  334.  
  335. {
  336.  
  337. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  338.  
  339. get_user_name(id, name, 31)
  340.  
  341. format(vaultkey,63,"%s-USP", name)
  342.  
  343. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  344.  
  345. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  346.  
  347. return PLUGIN_CONTINUE
  348.  
  349. }
  350.  
  351. public betoltes(id)
  352.  
  353. {
  354.  
  355. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  356.  
  357. get_user_name(id, name, 31)
  358.  
  359. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  360.  
  361. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  362.  
  363. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  364.  
  365. return PLUGIN_CONTINUE
  366.  
  367. }
  368.  
  369. public client_disconnect(id)
  370.  
  371. {
  372.  
  373. mentes(id)
  374.  
  375. }
  376.  
  377. public client_connect(id)
  378.  
  379. {
  380.  
  381. betoltes(id)
  382.  
  383. }
  384.  
  385. public kijelzo(){
  386.  
  387. new players[32], szam, id
  388.  
  389. get_players(players, szam)
  390.  
  391. for(new i; i<szam; i++){
  392.  
  393. id = players[i]
  394.  
  395. }
  396.  
  397. }
  398.  
  399. public bolt(id)
  400. {
  401.  
  402. new cim[121]
  403. format(cim, charsmax(cim), "\rHal?lfutam \wDeathRun^n\wPont:\r %d \d| \wHal?laid: \r%d \d| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  404. new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
  405. menu_additem(menu, "\w+\w10 HP \d| \r3 Pont", "1", 0);
  406. menu_additem(menu, "\wUjraeledes \d| \r3 Pont", "3", 0);
  407. menu_additem(menu, "\wNagyobb sebesseg \d| \r2 Dobozt", "5", 0);
  408.  
  409.  
  410. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  411.  
  412. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  413. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  414. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  415. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  416. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  417.  
  418. menu_display(id, menu, 0);
  419.  
  420. }
  421.  
  422. public menu_handler(id, menu, item)
  423.  
  424. {
  425.  
  426.  
  427. if( item == MENU_EXIT )
  428.  
  429. {
  430. menu_destroy(menu);
  431.  
  432. return PLUGIN_HANDLED;
  433.  
  434. }
  435.  
  436. new data[6], szName[64];
  437.  
  438. new access, callback;
  439.  
  440.  
  441. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  442.  
  443.  
  444.  
  445.  
  446. new key = str_to_num(data);
  447.  
  448.  
  449.  
  450.  
  451.  
  452. switch(key)
  453.  
  454. {
  455. case 1:{
  456. if(pont[id] >= 3)
  457. set_user_health( id , get_user_health( id ) + 50 ) // +50 HP
  458. pont[id] -= 3
  459.  
  460.  
  461. }
  462.  
  463. case 3:{
  464. if(pont[id] >= 3)
  465. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  466. pont[id] -= 3
  467. }
  468.  
  469. case 4:{
  470. pont[id] += 1
  471. cs_set_user_deaths(id, 10)
  472. }
  473.  
  474. case 5:{
  475. pont[id] -= 2
  476. set_user_maxspeed(id, 800.0)
  477.  
  478. }
  479. }
  480.  
  481.  
  482. menu_destroy(menu);
  483.  
  484. return PLUGIN_HANDLED;
  485.  
  486. }
  487.  
  488. public pontod(id){
  489. ColorChat(0, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Server protection by:^x04kokii")
  490. ColorChat(id, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Pontod: %d^x04 *", pont[id])
  491. ColorChat(id, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Doboz: %d^x04 *", pont[id])
  492. }
  493.  
  494. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  495. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  496. {
  497. if(usp[attacker] == 1) { // 1-es usp
  498. SetHamParamFloat(4, damage * 1.40)
  499. }
  500. if(usp[attacker] == 2) { // 2-es usp
  501. SetHamParamFloat(4, damage * 1.60)
  502. }
  503. if(usp[attacker] == 3) { // 3-as usp
  504. SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
  505. }
  506. if(usp[attacker] == 4) { // 4-es usp
  507. SetHamParamFloat(4, damage * 2.20)
  508. }
  509. if(usp[attacker] == 5) { // 5-?s usp
  510. SetHamParamFloat(4, damage * 2.50)
  511. }
  512. if(usp[attacker] == 6) { // 6-os usp
  513. SetHamParamFloat(4, damage * 3.10)
  514. }
  515. if(usp[attacker] == 7) { // 6-os usp
  516. SetHamParamFloat(4, damage * 3.80)
  517. }
  518. }
  519. }
  520.  

Sziasztok!
Valaki javítaná?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp rendszer
HozzászólásElküldve:2015.04.30. 06:36 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2015.03.25. 18:06
Hozzászólások:179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Mi a baj velle? es javitom :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp rendszer
HozzászólásElküldve:2015.04.30. 07:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
DeRoiD írta az egészet , én csak írtam hozzá Boltot és DAMAGE-t Szóval
Kód:
author: DeRoiD & DecToR

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp rendszer
HozzászólásElküldve:2015.04.30. 09:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2015.03.17. 21:45
Hozzászólások:200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "usp+bolt"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "dector"
  16.  
  17. new pont[33], usp[33], vault
  18. new bool:b_sebzes[33]
  19.  
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22.  
  23. precache_model("models/v_usp.mdl")
  24. precache_model("models/usp/1.mdl")
  25. precache_model("models/usp/2.mdl")
  26. precache_model("models/usp/3.mdl")
  27. precache_model("models/usp/4.mdl")
  28. precache_model("models/usp/5.mdl")
  29. precache_model("models/usp/6.mdl")
  30. precache_model("models/usp/7.mdl")
  31.  
  32.  
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event("DeathMsg","death","a")
  40.  
  41. register_clcmd("say /uspmenu","menu")
  42. register_clcmd("say /skin","menu")
  43. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  44. //register_clcmd("say /shop","bolt")
  45. register_clcmd("say /pont","pontod")
  46. register_clcmd("say pont","pontod")
  47. register_clcmd("say_team /pont","pontod")
  48. register_clcmd("say_team pont","pontod")
  49.  
  50. vault = nvault_open("ment_nvault")
  51.  
  52. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  53. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  54.  
  55.  
  56. }
  57.  
  58. public ecw(id)
  59.  
  60. {
  61.  
  62. new fegyver = get_user_weapon(id)
  63.  
  64. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  65.  
  66. {
  67.  
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  69.  
  70. }
  71.  
  72. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  73. {
  74. b_sebzes[id] = true
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/1.mdl")
  76. }
  77. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  78. {
  79. b_sebzes[id] = true
  80. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/2.mdl")
  81. }
  82. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  83. {
  84. b_sebzes[id] = true
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/3.mdl")
  86. }
  87. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  88. {
  89. b_sebzes[id] = true
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/4.mdl")
  91. }
  92. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  93. {
  94. b_sebzes[id] = true
  95. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/5.mdl")
  96. }
  97. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  98. {
  99. b_sebzes[id] = true
  100. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/6.mdl")
  101. {
  102. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  103. {
  104. b_sebzes[id] = true
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/7.mdl")
  106. }
  107.  
  108. }
  109. }
  110. }
  111.  
  112. public death(death){
  113.  
  114. new killer = read_data(1)
  115.  
  116. new victim = read_data(2)
  117.  
  118.  
  119.  
  120. if(killer == victim)
  121.  
  122. {
  123.  
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125.  
  126. }
  127.  
  128. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  129.  
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131.  
  132. }
  133.  
  134. public menu(id) {
  135.  
  136. new cim[121]
  137. format(cim, charsmax(cim), "\\rHal?lfutam \\wDeathRun^n\\yPont:\\r %d \\d|made in: kokii92|\\r%d \\d| \\wDoboz: \\r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  138. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  139.  
  140. menu_additem(menu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
  141.  
  142. if(pont[id] >= 250)
  143.  
  144. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
  145.  
  146. else
  147.  
  148. menu_additem(menu,"\\wUSP 2 \\d| \\w250 Pont \\y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  149.  
  150. if(pont[id] >= 500)
  151.  
  152. menu_additem(menu,"\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
  153.  
  154. else
  155.  
  156. menu_additem(menu,"\wUSP 3 \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  157.  
  158. if(pont[id] >= 1100)
  159.  
  160. menu_additem(menu,"\rUSP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  161.  
  162. else
  163.  
  164. menu_additem(menu,"\wUSP 4 \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  165.  
  166. if(pont[id] >= 3000)
  167.  
  168. menu_additem(menu,"\rUSP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  169.  
  170. else
  171.  
  172. menu_additem(menu,"\wUSP 5 \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  173.  
  174. if(pont[id] >= 3400)
  175.  
  176. menu_additem(menu,"\rUSP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  177.  
  178. else
  179.  
  180. menu_additem(menu,"\wUSP 6 \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  181.  
  182. if(pont[id] >= 4000)
  183.  
  184. menu_additem(menu,"\rUSP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  185.  
  186. else
  187.  
  188. menu_additem(menu,"\wUSP 7 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  189.  
  190. if(pont[id] >= 10000)
  191.  
  192. menu_additem(menu,"\rUSP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  193.  
  194. else
  195.  
  196. menu_additem(menu,"\wLimit?lt USP \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  197.  
  198.  
  199.  
  200. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  201.  
  202. menu_display(id, menu, 0);
  203.  
  204. }
  205.  
  206. public menu_h(id, menu, item)
  207.  
  208. {
  209.  
  210. if( item == MENU_EXIT )
  211.  
  212. {
  213.  
  214. menu_destroy(menu);
  215.  
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217.  
  218. }
  219.  
  220. new data[9], szName[64];
  221.  
  222. new access, callback;
  223.  
  224. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  225.  
  226. new key = str_to_num(data);
  227.  
  228.  
  229.  
  230. switch(key)
  231.  
  232. {
  233.  
  234. case 1:{
  235.  
  236. if(pont[id] >= 0)
  237.  
  238. usp[id] = 0
  239.  
  240. else
  241.  
  242. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
  243.  
  244. }
  245.  
  246. case 2:{
  247. give_item(id, "weapon_usp")
  248. if(pont[ id] >= 250)
  249. usp[ id] = 1
  250. else
  251. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  252.  
  253. }
  254.  
  255. case 3:{
  256. give_item(id, "weapon_usp")
  257.  
  258. if(pont[id] >= 500)
  259.  
  260. usp[id] = 2
  261.  
  262. else
  263.  
  264. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  265. }
  266. case 4:{
  267. give_item(id, "weapon_usp")
  268.  
  269. if(pont[id] >= 1100)
  270.  
  271. usp[id] = 3
  272.  
  273. else
  274.  
  275. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  276.  
  277. }
  278. case 5:{
  279. give_item(id, "weapon_usp")
  280.  
  281. if(pont[id] >= 3000)
  282.  
  283. usp[id] = 4
  284.  
  285. else
  286.  
  287. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  288.  
  289. }
  290. case 6:{
  291. give_item(id, "weapon_usp")
  292.  
  293. if(pont[id] >= 3400)
  294.  
  295. usp[id] = 5
  296.  
  297. else
  298.  
  299. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  300.  
  301. }
  302. case 7:{
  303. give_item(id, "weapon_usp")
  304.  
  305. if(pont[id] >= 4000)
  306.  
  307. usp[id] = 6
  308.  
  309. else
  310.  
  311. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s pontod van!")
  312.  
  313. }
  314. case 8:{
  315. give_item(id, "weapon_usp")
  316.  
  317. if(pont[id] >= 10000)
  318.  
  319. usp[id] = 7
  320.  
  321. else
  322.  
  323. ColorChat(id, RED, "^3T?l kev?s dobozod van!^4*")
  324.  
  325. }
  326.  
  327. }
  328.  
  329. menu_destroy(menu)
  330.  
  331. return PLUGIN_HANDLED
  332.  
  333. }
  334.  
  335. public mentes(id)
  336.  
  337. {
  338.  
  339. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  340.  
  341. get_user_name(id, name, 31)
  342.  
  343. format(vaultkey,63,"%s-USP", name)
  344.  
  345. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  346.  
  347. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  348.  
  349. return PLUGIN_CONTINUE
  350.  
  351. }
  352.  
  353. public betoltes(id)
  354.  
  355. {
  356.  
  357. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  358.  
  359. get_user_name(id, name, 31)
  360.  
  361. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  362.  
  363. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  364.  
  365. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  366.  
  367. return PLUGIN_CONTINUE
  368.  
  369. }
  370.  
  371. public client_disconnect(id)
  372.  
  373. {
  374.  
  375. mentes(id)
  376.  
  377. }
  378.  
  379. public client_connect(id)
  380.  
  381. {
  382.  
  383. betoltes(id)
  384.  
  385. }
  386.  
  387. public kijelzo(){
  388.  
  389. new players[32], szam, id
  390.  
  391. get_players(players, szam)
  392.  
  393. for(new i; i<szam; i++){
  394.  
  395. id = players[i]
  396.  
  397. }
  398.  
  399. }
  400.  
  401. public bolt(id)
  402. {
  403.  
  404. new cim[121]
  405. format(cim, charsmax(cim), "\rHal?lfutam \wDeathRun^n\wPont:\r %d \d| \wHal?laid: \r%d \d| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  406. new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
  407. menu_additem(menu, "\w+\w10 HP \d| \r3 Pont", "1", 0);
  408. menu_additem(menu, "\wUjraeledes \d| \r3 Pont", "3", 0);
  409. menu_additem(menu, "\wNagyobb sebesseg \d| \r2 Dobozt", "5", 0);
  410.  
  411.  
  412. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  413.  
  414. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  415. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  416. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  417. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  418. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  419.  
  420. menu_display(id, menu, 0);
  421.  
  422. }
  423.  
  424. public menu_handler(id, menu, item)
  425.  
  426. {
  427.  
  428.  
  429. if( item == MENU_EXIT )
  430.  
  431. {
  432. menu_destroy(menu);
  433.  
  434. return PLUGIN_HANDLED;
  435.  
  436. }
  437.  
  438. new data[6], szName[64];
  439.  
  440. new access, callback;
  441.  
  442.  
  443. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  444.  
  445.  
  446.  
  447.  
  448. new key = str_to_num(data);
  449.  
  450.  
  451.  
  452.  
  453.  
  454. switch(key)
  455.  
  456. {
  457. case 1:{
  458. if(pont[id] >= 3)
  459. set_user_health( id , get_user_health( id ) + 50 ) // +50 HP
  460. pont[id] -= 3
  461.  
  462.  
  463. }
  464.  
  465. case 3:{
  466. if(pont[id] >= 3)
  467. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  468. pont[id] -= 3
  469. }
  470.  
  471. case 4:{
  472. pont[id] += 1
  473. cs_set_user_deaths(id, 10)
  474. }
  475.  
  476. case 5:{
  477. pont[id] -= 2
  478. set_user_maxspeed(id, 800.0)
  479.  
  480. }
  481. }
  482.  
  483.  
  484. menu_destroy(menu);
  485.  
  486. return PLUGIN_HANDLED;
  487.  
  488. }
  489.  
  490. public pontod(id){
  491. ColorChat(0, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Server protection by:^x04kokii")
  492. ColorChat(id, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Pontod: %d^x04 *", pont[id])
  493. ColorChat(id, RED, "^x04[Hal?lfutam]x03 Doboz: %d^x04 *", pont[id])
  494. }
  495.  
  496. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  497. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  498. {
  499. if(usp[attacker] == 1) { // 1-es usp
  500. SetHamParamFloat(4, damage * 1.40)
  501. }
  502. if(usp[attacker] == 2) { // 2-es usp
  503. SetHamParamFloat(4, damage * 1.60)
  504. }
  505. if(usp[attacker] == 3) { // 3-as usp
  506. SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
  507. }
  508. if(usp[attacker] == 4) { // 4-es usp
  509. SetHamParamFloat(4, damage * 2.20)
  510. }
  511. if(usp[attacker] == 5) { // 5-?s usp
  512. SetHamParamFloat(4, damage * 2.50)
  513. }
  514. if(usp[attacker] == 6) { // 6-os usp
  515. SetHamParamFloat(4, damage * 3.10)
  516. }
  517. if(usp[attacker] == 7) { // 6-os usp
  518. SetHamParamFloat(4, damage * 3.80)
  519. }
  520. }
  521. }
  522.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp rendszer
HozzászólásElküldve:2015.04.30. 12:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
DecToR írta:
DeRoiD írta az egészet , én csak írtam hozzá Boltot és DAMAGE-t Szóval
Kód:
author: DeRoiD & DecToR


így küldték nekem.
Én csak bemásoltam :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole