hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 15:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], DevilsNotCry az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin rendszer (SEGITSÉG)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 20:58 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok. Valaki tudna nekem ebben segíteni? Mert alapból kés skinre van állitva, én átalakitottam fegyverskinekre, és ha kiválasztok egy fegyverskint akkor a fegyverskint kés skinre teszi. Valaki segitene? Elküldöm az SMA-t privátban ha kell(teljeset) :D Kösziii

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new name[33]
  2. get_user_name(id, name, 32)
  3. ColorChat(0, RED, "^4%s - ^1nyitott egy ^4ladat^1,^1es talalt ^4+2 ^1Kulcsot!",name)
  4. ladikok(id)
  5. kulcs[id] += 2
  6. lada[id] -= 1
  7. kulcs[id] -= 1
  8. }
  9. else
  10. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  11. ladikok(id)
  12. }
  13. case 29:
  14. {
  15. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  16. {
  17. new name[33]
  18. get_user_name(id, name, 32)
  19. ColorChat(0, RED, "^4%s - ^1nyitott egy ^4ladat^1,^1es talalt ^4+30 Pontot!",name)
  20. ladikok(id)
  21. pont[id] += 30
  22. lada[id] -= 1
  23. kulcs[id] -= 1
  24. }
  25. else
  26. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  27. ladikok(id)
  28. }
  29. case 30:
  30. {
  31. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  32. {
  33. new name[33]
  34. get_user_name(id, name, 32)
  35. ColorChat(0, RED, "^4%s - ^1nyitott egy ^4ladat^1,^1es ures volt!",name)
  36. lada[id] -= 1
  37. kulcs[id] -= 1
  38. ladikok(id)
  39. }
  40. else
  41. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  42. ladikok(id)
  43. }
  44. }
  45. return PLUGIN_HANDLED
  46. }
  47.  
  48. public kkes(id) {
  49. new menu = menu_create("\\y`[EVO] \\r|\\w - \\r|", "kkes_hl")
  50.  
  51. menu_additem(menu,"\\r`Arany DEAGLE \\yIngyenes használat","1",0)
  52. menu_display(id,menu,0)
  53. }
  54. public kkes_hl(id, menu, item)
  55. {
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61. new data[9], szName[64];
  62. new access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  64. new key = str_to_num(data);
  65.  
  66. switch(key)
  67. {
  68. case 1:{
  69. kesek[id] = -1
  70. }
  71. }
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. public kes_menu2(id){
  76. new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121]
  77. format(cim, charsmax(cim),"\r.:[EVO]:. \w|\yFegyverek\w|^n\yOlesek:\w%d",oles[id])
  78. format(ks1, charsmax(ks1),"\r.:[EVO]:. \wAlap Fegyver\y [Megszerezve]")
  79. if(oles[id] < 250)
  80. format(ks2, charsmax(ks2),"\d.:[EVO]:. Dead MP5 \r[%d/250 Oles]",oles[id])
  81. else
  82. format(ks2, charsmax(ks2),"\r.:[EVO]:. \wDead MP5\y [Megszerezve]")
  83. if(oles[id] < 500)
  84. format(ks3, charsmax(ks3),"\d.:[EVO]:. Skull Famas \r[%d/500 Oles]",oles[id])
  85. else
  86. format(ks3, charsmax(ks3),"\r.:[EVO]:. \wSkull Famas\y [Megszerezve]")
  87. if(oles[id] < 1000)
  88. format(ks4, charsmax(ks4),"\d.:[EVO]:. Galil Cerberus \r[%d/1000 Oles]",oles[id])
  89. else
  90. format(ks4, charsmax(ks4),"\r.:[EVO]:. \wGalil Cerberus\y [Megszerezve]")
  91. if(oles[id] < 2000)
  92. format(ks5, charsmax(ks5),"\d.:[EVO]:. DragonLore AWP \r[%d/2000 Oles]",oles[id])
  93. else
  94. format(ks5, charsmax(ks5),"\r.:[EVO]:. \wDeagonLore AWP\y [Megszerezve]")
  95. if(oles[id] < 4000)
  96. format(ks6, charsmax(ks6),"\d.:[EVO]:. Desert Eagle Blaze \r[%d/4000 Oles]",oles[id])
  97. else
  98. format(ks6, charsmax(ks6),"\r.:[EVO]:. \wDesert Eagle Blaze\y [Megszerezve]")
  99. if(oles[id] < 8000)
  100. format(ks7, charsmax(ks7),"\d.:[EVO]:. Asiimov M4A4 \r[%d/8000 Oles]",oles[id])
  101. else
  102. format(ks7, charsmax(ks7),"\r.:[EVO]:. \wAsiimov M4A4\y [Megszerezve]")
  103. if(oles[id] < 10000)
  104. format(ks8, charsmax(ks8),"\d.:[EVO]:. Asiimov AK47 \r[%d/10000 Oles]",oles[id])
  105. else
  106. format(ks8, charsmax(ks8),"\r.:[EVO]:. \wAsiimov AK47\y [Megszerezve]")
  107.  
  108. new menu = menu_create(cim, "kes_hl")
  109.  
  110. menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  111. menu_additem(menu,ks2,"2",0)
  112. menu_additem(menu,ks3,"3",0)
  113. menu_additem(menu,ks4,"4",0)
  114. menu_additem(menu,ks5,"5",0)
  115. menu_additem(menu,ks6,"6",0)
  116. menu_additem(menu,ks7,"7",0)
  117. menu_additem(menu,ks8,"8",0)
  118. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eleri a 'Asiimov AK47-t' 3 hónap ADMIN-t nyer.","1",0)
  119. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovabb: \r8\y-as gomb!")
  120. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezaras")
  121. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elozo oldal: \r7\y-es gomb!")
  122. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  123. menu_display(id,menu,0)
  124. }
  125. public kes_hl(id, menu, item)
  126. {
  127. if( item == MENU_EXIT )
  128. {
  129. menu_destroy(menu);
  130. return PLUGIN_HANDLED;
  131. }
  132. new data[9], szName[64];
  133. new access, callback;
  134. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  135. new key = str_to_num(data);
  136.  
  137. switch(key)
  138. {
  139. case 1:{
  140. if(oles[id] >= 0){
  141. kesek[id] = 0
  142. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  143. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. ^x01Sikeres valasztas.")
  144. }
  145. else
  146. {
  147. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",0-oles[id])
  148. }
  149. }
  150. case 2:{
  151. if(oles[id] >= 250){
  152. kesek[id] = 1
  153. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  154. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  155. }
  156. else
  157. {
  158. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",250-oles[id])
  159. }
  160. }
  161. case 3:{
  162. if(oles[id] >= 500){
  163. kesek[id] = 2
  164. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  165. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  166. }
  167. else
  168. {
  169. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",500-oles[id])
  170. }
  171. }
  172. case 4:{
  173. if(oles[id] >= 1000){
  174. kesek[id] = 3
  175. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  176. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  177. }
  178. else
  179. {
  180. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",1000-oles[id])
  181. }
  182. }
  183. case 5:{
  184. if(oles[id] >= 2000){
  185. kesek[id] = 4
  186. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  187. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  188. }
  189. else
  190. {
  191. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hiányzik meg ^4%d ^1oles!",2000-oles[id])
  192. }
  193. }
  194. case 6:{
  195. if(oles[id] >= 4000){
  196. kesek[id] = 5
  197. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  198. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  199. }
  200. else
  201. {
  202. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",4000-oles[id])
  203. }
  204. }
  205. case 7:{
  206. if(oles[id] >= 8000){
  207. kesek[id] = 6
  208. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  209. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres választás.")
  210. }
  211. else
  212. {
  213. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",8000-oles[id])
  214. }
  215. }
  216. case 8:{
  217. if(oles[id] >= 10000){
  218. kesek[id] = 7
  219. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  220. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Sikeres valasztas.")
  221. }
  222. else
  223. {
  224. ColorChat(id, RED, "^4.:[EVO]:. - ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1oles!",10000-oles[id])
  225. }
  226. }
  227.  
  228. }
  229. menu_destroy(menu);
  230. return PLUGIN_HANDLED;
  231. }
  232. public rang_menu2(id){
  233. new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121]
  234. format(cim, charsmax(cim),"\r.:[EVO]:. \w|\yRangok\w|^n\yOlesek:\w%d",oles[id])
  235.  
  236. format(ks1, charsmax(ks1),"\wujonc Alaprang \y[Megszerezve]")
  237. if(oles[id] < 250)
  238. format(ks2, charsmax(ks2),"\dAmator Rang \r[%d/250 Oles]",oles[id])
  239. else
  240. format(ks2, charsmax(ks2),"\wAmator Rang \y[Megszerezve]")
  241. if(oles[id] < 500)
  242. format(ks3, charsmax(ks3),"\dKezdo Rang \r[%d/500 Oles]",oles[id])
  243. else
  244. format(ks3, charsmax(ks3),"\wKezdo Rang \y[Megszerezve]")
  245. if(oles[id] < 1000)
  246. format(ks4, charsmax(ks4),"\dHalado Rang \r[%d/1000 Oles]",oles[id])
  247. else
  248. format(ks4, charsmax(ks4),"\wHalado Rang \y[Megszerezve]")
  249. if(oles[id] < 2000)
  250. format(ks5, charsmax(ks5),"\dProfi Rang \r[%d/2000 Oles]",oles[id])
  251. else
  252. format(ks5, charsmax(ks5),"\wProfi Rang \y[Megszerezve]")
  253. if(oles[id] < 4000)
  254. format(ks6, charsmax(ks6),"\dVeteran Rang \r[%d/4000 Oles]",oles[id])
  255. else
  256. format(ks6, charsmax(ks6),"\wVeteran Rang \y[Megszerezve]")
  257. if(oles[id] < 8000)
  258. format(ks7, charsmax(ks7),"\dMester Rang \r[%d/8000 Oles]",oles[id])
  259. else
  260. format(ks7, charsmax(ks7),"\wMester Rang \y[Megszerezve]")
  261. if(oles[id] < 10000)
  262. format(ks8, charsmax(ks8),"\dLegenda Rang \r[%d/10000 Oles]",oles[id])
  263. else
  264. format(ks8, charsmax(ks8),"\wLegenda Rang \y[Megszerezve]")
  265.  
  266. new menu = menu_create(cim, "rangok_h")
  267.  
  268. menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  269. menu_additem(menu,ks2,"1",0)
  270. menu_additem(menu,ks3,"1",0)
  271. menu_additem(menu,ks4,"1",0)
  272. menu_additem(menu,ks5,"1",0)
  273. menu_additem(menu,ks6,"1",0)
  274. menu_additem(menu,ks7,"1",0)
  275. menu_additem(menu,ks8,"1",0)
  276. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eleri a 'Legenda' 3 hónap ADMIN-t nyer.","1",0)
  277. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovabb: \r9\y-es gomb!")
  278. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezaras")
  279. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elozo oldal: \r8\y-as gomb!")
  280. menu_display(id,menu,0)
  281. }
  282. public rangok_h(id, menu, item)
  283. {
  284. if( item == MENU_EXIT )
  285. {
  286. menu_destroy(menu);
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289. new data[9], szName[64], name[32]
  290. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  291. new access, callback;
  292. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  293. new key = str_to_num(data);
  294.  
  295. switch(key)
  296. {
  297. case 1: rang_menu2(id)
  298. }
  299. menu_destroy(menu);
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302. public handlesay(id)
  303. {
  304. new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192], rang[32]
  305. read_args(message, 191)
  306. remove_quotes(message)
  307.  
  308. new hossz = strlen(message)
  309.  
  310. new i = 0
  311. RosszKarakterek = 0
  312.  
  313. while(i < hossz) {
  314. if(message[i] == '#')
  315. RosszKarakterek++
  316. ++i
  317. }
  318.  
  319. if(RosszKarakterek != 0)
  320. {
  321. new JatekosNeve[32]
  322. get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  323. new JatekosIP[32]
  324. get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  325. server_cmd("kick #%d Tiltott karakter-t irtal chatbe! ^"#^"", get_user_userid(id))
  326. log_amx("%s | %s rossz karaktert irtbe chatbe : %s", JatekosNeve, JatekosIP, message)
  327. return PLUGIN_HANDLED
  328. }
  329.  
  330. formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  331.  
  332. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  333. return PLUGIN_HANDLED;
  334.  
  335. if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  336. {
  337. get_user_name(id, Name, 31);
  338. if(oles[id] < 250)
  339. rang = "BRONZ"
  340. else if(oles[id] < 500)
  341. rang = "SILVER"
  342. else if(oles[id] < 1000)
  343. rang = "GOLD"
  344. else if(oles[id] < 2000)
  345. rang = "GOLD I"
  346. else if(oles[id] < 4000)
  347. rang = "GOLD II"
  348. else if(oles[id] < 8000)
  349. rang = "GOLD III"
  350. else if(oles[id] < 10000)
  351. rang = "EPIC"
  352. else
  353. rang = "Legenda"
  354. if(equal(".:[Z]o.O[M]:.",Name))
  355. formatex(chat, 191, "^4[TULAJ][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  356. else if(equal("razer.NickName",Name))
  357. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  358. else if(equal("razer.`Daryl#[sl]",Name))
  359. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  360. else if(equal("",Name))
  361. formatex(chat, 191, "^4[FOADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  362. else if(equal("",Name))
  363. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  364. else if(equal("|E|hero PopY",Name))
  365. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  366. else if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  367. formatex(chat, 191, "^4[TULAJ][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  368. else
  369. formatex(chat, 191, "^4[%s]^3%s^1 :^1 %s",rang, Name, message)
  370.  
  371. switch(cs_get_user_team(id))
  372. {
  373. case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  374. case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  375. }
  376. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  377. ColorChat(0, GREY, chat)
  378. return PLUGIN_HANDLED
  379. }
  380. return PLUGIN_CONTINUE
  381. }
  382. public mentes(id)
  383. {
  384. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  385. get_user_name(id, name, 31)
  386. format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  387. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  388. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  389. return PLUGIN_CONTINUE
  390. }
  391. public betoltes(id)
  392. {
  393. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  394. get_user_name(id, name, 31)
  395. format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  396. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  397. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  398. return PLUGIN_CONTINUE;
  399. }
  400. public ecw(id)
  401. {
  402. new fegyver = get_user_weapon(id)
  403. if(kesek[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  404. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife1.mdl")
  405. if(kesek[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  406. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/deadmp51.mdl")
  407. if(kesek[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  408. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/skullfamas1.mdl")
  409. if(kesek[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  410. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/galilcerberus1.mdl")
  411. if(kesek[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  412. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/blazedeagle1.mdl")
  413. if(kesek[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  414. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/dragonloreawp1.mdl")
  415. if(kesek[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  416. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/asiimovm41.mdl")
  417. if(kesek[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  418. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyvers/asiimovak1.mdl")
  419. }
  420. public client_connect(id)
  421. {
  422. betoltes(id)
  423. kesek[id] = 0
  424. }
  425. public client_disconnect(id)
  426. {
  427. mentes(id)
  428. }
  429. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  430. {
  431. new count = 1, players[32]
  432. static msg[191]
  433. vformat(msg, 190, input, 3)
  434.  
  435. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  436. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  437. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  438.  
  439. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  440. {
  441. for (new i = 0; i < count; i++)
  442. {
  443. if (is_user_connected(players[i]))
  444. {
  445. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  446. write_byte(players[i])
  447. write_string(msg)
  448. message_end()
  449. }
  450. }
  451. }
  452. return PLUGIN_HANDLED
  453. }

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin rendszer (SEGITSÉG)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 21:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
if(kesek[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)

"CSW_KNIFE" ezeket a részeket átkéne írni, mert ez adja knife-ra :)
Vagyis írd át arra, amelyik fegyverre rakod pl: CSW_M4A1

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin rendszer (SEGITSÉG)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 01:08 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm a segítséget!

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole