hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 07:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 288 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sziasztok. Valahogy meg lehet ebbe oldani, hogy folyamatosan mutassa mind a két HUD üzenetet?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Egyszeru sebessegmero"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new Rounds
  10.  
  11. new iCTKills
  12. new iTTKills
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  17. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  18. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  19. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  20. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  21.  
  22. }
  23. public kijelzo(){
  24. static celpont
  25. static Float:velocity[3]
  26. static Float:sebesseg
  27.  
  28. new players[32], szam
  29. get_players(players, szam, "c")
  30. for(new i; i<szam; i++){
  31. i = players[i]
  32. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  33. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  34. sebesseg = vector_length(velocity)
  35. set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.85, 0, 6.0, 12.0)
  36. show_hudmessage(i, "[Thunder-GaminG]^nSebesseg : %3.2f",sebesseg)
  37. }
  38. }
  39. public ResetAll() {
  40. Rounds = 0
  41. iCTKills = 0
  42. iTTKills = 0
  43. }
  44.  
  45. public DeathEvent(){
  46. new Killer = read_data( 1 );
  47. new CsTeams:Team
  48. Team = cs_get_user_team( Killer );
  49. if (Team == CS_TEAM_T)
  50. {
  51. iTTKills++
  52. }
  53. if (Team == CS_TEAM_CT)
  54. {
  55. iCTKills++
  56. }
  57. }
  58.  
  59. public NewRounds(){
  60. Rounds++
  61. }
  62.  
  63. public HUDInfo(){
  64. new Time[9]
  65. get_time("%H:%M",Time,8)
  66.  
  67. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  68. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  69.  
  70. set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  71. show_hudmessage(0, "[Thunder-GaminG Paintball]^nT Fragek: %d^nCT Fragek: %d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  72.  
  73. }
  74.  
  75. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  76. {
  77. new count = 1, players[32]
  78. static msg[191]
  79. vformat(msg, 190, input, 3)
  80.  
  81. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  82. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  83. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  84. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  85. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  86. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  87. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  88. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  89. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  90. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  91. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  92. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  93. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  94. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  95. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  96. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  97. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  98. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  99. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  100. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  101. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  102.  
  103. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  104. {
  105. for (new i = 0; i < count; i++)
  106. {
  107. if (is_user_connected(players[i]))
  108. {
  109. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  110. write_byte(players[i])
  111. write_string(msg)
  112. message_end()
  113. }
  114. }
  115. }
  116. return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118.  
  119.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
DHUD

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 14:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
DecToR írta:
DHUD

baromság

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 15:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
`synchud

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 17:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
DeteCT0R írta:
`synchud


Tudnál írni egy példát?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 17:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Applee írta:
DeteCT0R írta:
`synchud


Tudnál írni egy példát?

szeintem erre gondol :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_hudmessage(255,212,0,0.48,0.23,1,6.0,4.0);
  2. ShowSyncHudMsg( "asd");

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD message
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 17:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
DecToR írta:
Applee írta:
DeteCT0R írta:
`synchud


Tudnál írni egy példát?

szeintem erre gondol : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]set_hudmessage(255,212,0,0.48,0.23,1,6.0,4.0);
ShowSyncHudMsg( "asd");



Próbáltam.
nemjó.
Megvan.(Bocsi a szerkesztést)
new SyncHud
SyncHud = CreateHudSyncObj()
ShowSyncHudMsg(0,SyncHud, "szoveg");


így.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole