hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 16:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 536 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Küldés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 14:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Sziasztok! valaki segítene abba hogy miért nem küldi el az adott játékosnak a pontom bol pontot?
beírom /kuldes, rámegyek a játékosra és kéri hogy adjak meg pontot , MEgadom és Nem küldi el :S Köszi aki segít.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #if defined _colorchat_included
  8. #endinput
  9. #endif
  10. #define _colorchat_included
  11.  
  12. /* ColorChat Support */
  13. #define NORMAL DontChange
  14. #define GREEN DontChange
  15. #define RED Red
  16. #define BLUE Blue
  17. #define GREY Grey
  18. #define ColorChat client_print_color
  19.  
  20. #define MAX_TRANSLATION_LENGTH 2048
  21.  
  22. enum {
  23. DontChange = 0,
  24. Grey = -1,
  25. Red = -2,
  26. Blue = -3
  27. };
  28.  
  29. #define print_team_default DontChange
  30. #define print_team_grey Grey
  31. #define print_team_red Red
  32. #define print_team_blue Blue
  33.  
  34. stock client_print_color(id, sender, const fmt[], any:...)
  35. {
  36. // check if id is different from 0
  37. if (id && !is_user_connected(id))
  38. {
  39. return 0;
  40. }
  41.  
  42. if (sender < Blue || sender > 32)
  43. {
  44. sender = DontChange;
  45. }
  46. else if (sender < DontChange)
  47. {
  48. sender = -sender + 32; // align indexes to the TeamInfo ones
  49. }
  50.  
  51. static const szTeamName[][] =
  52. {
  53. "",
  54. "TERRORIST",
  55. "CT"
  56. };
  57.  
  58. new szMessage[191];
  59.  
  60. new iParams = numargs();
  61.  
  62. // Specific player code
  63. if (id)
  64. {
  65. if (iParams == 3)
  66. {
  67. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt); // copy so message length doesn't exceed critical 192 value
  68. }
  69. else
  70. {
  71. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  72. }
  73.  
  74. if (sender > (32 - Grey))
  75. {
  76. if (sender > (32 - Blue))
  77. {
  78. sender = id;
  79. }
  80. else
  81. {
  82. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  83. }
  84. }
  85. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  86. }
  87.  
  88. // Send message to all players
  89. else
  90. {
  91. // Figure out if at least 1 player is connected
  92. // so we don't execute useless useless code if not
  93. new iPlayers[32], iNum;
  94. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  95. if (!iNum)
  96. {
  97. return 0;
  98. }
  99.  
  100. new iMlNumber, i, j;
  101. new Array:aStoreML = ArrayCreate();
  102. if (iParams >= 5) // ML can be used
  103. {
  104. for (j = 3; j < iParams; j++)
  105. {
  106. // retrieve original param value and check if it's LANG_PLAYER value
  107. if (getarg(j) == LANG_PLAYER)
  108. {
  109. i = 0;
  110. // as LANG_PLAYER == -1, check if next parm string is a registered language translation
  111. while ((szMessage[i] = getarg(j + 1, i++))) {}
  112. if (GetLangTransKey(szMessage) != TransKey_Bad)
  113. {
  114. // Store that arg as LANG_PLAYER so we can alter it later
  115. ArrayPushCell(aStoreML, j++);
  116.  
  117. // Update ML array saire so we'll know 1st if ML is used,
  118. // 2nd how many args we have to alterate
  119. iMlNumber++;
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125. // If arraysize == 0, ML is not used
  126. // we can only send 1 MSG_ALL message if sender != 0
  127. if (!iMlNumber)
  128. {
  129. if (iParams == 3)
  130. {
  131. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt);
  132. }
  133. else
  134. {
  135. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  136. }
  137. if (0 < sender < (32 - Blue)) // if 0 is passed, need to loop
  138. {
  139. if (sender > (32 - Grey))
  140. {
  141. _CC_TeamInfo(0, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  142. }
  143. _CC_SayText(0, sender, szMessage);
  144. return 1;
  145. }
  146. }
  147.  
  148. if (sender > (32 - Blue))
  149. {
  150. sender = 0; // use receiver index
  151. }
  152.  
  153. for (--iNum; iNum >= 0; iNum--)
  154. {
  155. id = iPlayers[iNum];
  156.  
  157. if (iMlNumber)
  158. {
  159. for (j = 0; j < iMlNumber; j++)
  160. {
  161. // Set all LANG_PLAYER args to player index ( = id )
  162. // so we can format the text for that specific player
  163. setarg(ArrayGetCell(aStoreML, j), _, id);
  164. }
  165.  
  166. // format string for specific player
  167. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  168. }
  169.  
  170. if (sender > (32 - Grey))
  171. {
  172. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  173. }
  174. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  175. }
  176.  
  177. ArrayDestroy(aStoreML);
  178. }
  179. return 1;
  180. }
  181.  
  182. stock _CC_TeamInfo(iReceiver, iSender, szTeam[])
  183. {
  184. static iTeamInfo = 0;
  185. if (!iTeamInfo)
  186. {
  187. iTeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  188. }
  189. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iTeamInfo, _, iReceiver);
  190. write_byte(iSender);
  191. write_string(szTeam);
  192. message_end();
  193. }
  194.  
  195. stock _CC_SayText(iReceiver, iSender, szMessage[])
  196. {
  197. static iSayText = 0;
  198. if (!iSayText)
  199. {
  200. iSayText = get_user_msgid("SayText");
  201. }
  202.  
  203. // Prevent sending format and localization strings via chat
  204. for (new i = 0; i < 192; i++)
  205. {
  206. if (szMessage[i] == 0) break;
  207. if (szMessage[i] == '%' ||
  208. szMessage[i] == '#')
  209. szMessage[i] = ' ';
  210. }
  211.  
  212. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iSayText, _, iReceiver);
  213. write_byte(iSender ? iSender : iReceiver);
  214. if (szMessage[0] > 4)
  215. {
  216. write_byte(1);
  217. szMessage[192 - 2 - 1] = 0; // Two write_byte + string terminator
  218. write_string(szMessage);
  219. }
  220. else
  221. {
  222. szMessage[192 - 1 - 1] = 0; // One write_byte + string terminator
  223. write_string(szMessage);
  224. }
  225. message_end();
  226. }
  227.  
  228. new _translation_szBuffer[MAX_TRANSLATION_LENGTH];
  229.  
  230. stock register_dictionary_colored(const filename[])
  231. {
  232. if (!register_dictionary(filename))
  233. {
  234. return 0;
  235. }
  236.  
  237. new szFileName[256];
  238. get_localinfo("amxx_datadir", szFileName, charsmax(szFileName));
  239. format(szFileName, charsmax(szFileName), "%s/lang/%s", szFileName, filename);
  240. new fp = fopen(szFileName, "rt");
  241. if (!fp)
  242. {
  243. log_amx("Failed to open %s", szFileName);
  244. return 0;
  245. }
  246.  
  247. new szLang[3], szKey[64], TransKey:iKey;
  248.  
  249. while (!feof(fp))
  250. {
  251. fgets(fp, _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  252. trim(_translation_szBuffer);
  253.  
  254. if (_translation_szBuffer[0] == '[')
  255. {
  256. strtok(_translation_szBuffer[1], szLang, charsmax(szLang), _translation_szBuffer, 1, ']');
  257. }
  258. else if (_translation_szBuffer[0])
  259. {
  260. strbreak(_translation_szBuffer, szKey, charsmax(szKey), _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  261. iKey = GetLangTransKey(szKey);
  262. if (iKey != TransKey_Bad)
  263. {
  264. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!g", "^4");
  265. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!t", "^3");
  266. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!n", "^1");
  267. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^4", "^4");
  268. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^3", "^3");
  269. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^1", "^1");
  270. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^n", "^n");
  271. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^t", "^t");
  272. AddTranslation(szLang, iKey, _translation_szBuffer[2]);
  273. }
  274. }
  275. }
  276.  
  277. fclose(fp);
  278. return 1;
  279. }
  280.  
  281. /* ML from AMXX 1.8.3 support */
  282. #define register_dictionary register_dictionary_colored
  283.  
  284. #define PLUGIN "New Plug-In"
  285. #define VERSION "1.0"
  286. #define AUTHOR "author"
  287.  
  288. new pont[33]
  289. new x_tempid
  290.  
  291. public plugin_init() {
  292. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  293.  
  294. register_clcmd("say /kuldes","kuldesmenu")
  295. register_event("DeathMsg","death","a")
  296. }
  297. public kuldesmenu(id)
  298. {
  299. new cim[121]
  300. format(cim, charsmax(cim), "Pont Küldés!^n\wPontjaid:\r %d",pont[id])
  301. new menu = menu_create(cim, "kuldes_handler" )
  302. new players[32], pnum, tempid;
  303. new szName[32], szTempid[10];
  304. get_players(players, pnum);
  305. for( new i; i<pnum; i++ )
  306. {
  307. tempid = players[i];
  308. {
  309. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  310. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  311. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  312. }
  313. }
  314. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  315. menu_display(id, menu, 0);
  316. }
  317. public kuldes_handler(id, menu, item)
  318. {
  319. if( item == MENU_EXIT )
  320. {
  321. menu_destroy(menu);
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324. new data[6], szName[64];
  325. new access, callback;
  326. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  327. x_tempid = str_to_num(data);
  328. client_cmd(id, "messagemode PONTOK");
  329. menu_destroy(menu);
  330. return PLUGIN_HANDLED;
  331. }
  332. public ezust_kuld(id)
  333. {
  334. new uzenet[121];
  335. new kuldoneve[32], tempname[32]
  336. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  337. remove_quotes(uzenet)
  338. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  339. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  340.  
  341. if(str_to_num(uzenet) < 0)
  342. return PLUGIN_HANDLED
  343.  
  344. if(pont[id] >= str_to_num(uzenet))
  345. {
  346. pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  347. pont[id] -= str_to_num(uzenet)
  348. ColorChat(0, GREEN, "Játékos!t %s!y küldött!g %d!y pontot!t %s!y -nak!", kuldoneve, str_to_num(uzenet), tempname)
  349. }
  350. else
  351. {
  352. ColorChat(id, GREEN,"Sajnálom, nincs elég pontod.")
  353. }
  354. return PLUGIN_HANDLED;
  355. }
  356. public death(id)
  357. {
  358. new killer = read_data(1)
  359. new victim = read_data(2)
  360. new hs = read_data(3)
  361.  
  362. if(killer != victim)
  363. {
  364. pont[killer] += 250
  365. }
  366. else if(hs)
  367. {
  368. pont[killer] += 500
  369. }
  370. else if(killer == victim)
  371. {
  372.  
  373. }
  374. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 14:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
plugin_init-be

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_clcmd("PONTOK", "ezust_kuld")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 15:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
V!rusHD írta:
plugin_init-be

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_clcmd("PONTOK", "ezust_kuld")

nem jó S:

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole