hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 07:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 395 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 395 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.05.04. 19:26 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hali, Valaki ezt javítani?
Hiába van oda írva a debug, nem jó írja a hibát
[AMXX] Run time error 10: native error (native "strip_user_weapons")
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31. {
  32. strip_user_weapons(id);
  33. new menu = menu_create("\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\WVálassz Csomagot!", "handler");
  34. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  35. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  36. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  47. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  48. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\WVálassz Csomagot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  67. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  68. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  69. menu_display(id, menu);
  70. }
  71. }
  72.  
  73. public handler(id, menu, item)
  74. {
  75. if( item == MENU_EXIT )
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. new data[6], szName[64];
  81. new access, callback;
  82. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  83. new key = str_to_num(data);
  84. switch(key)
  85. {
  86.  
  87. case 1:
  88. {
  89.  
  90. give_player_grenades(id);
  91. give_item(id, "weapon_knife");
  92. give_item(id, "weapon_deagle");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "weapon_m4a1");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3M4A1 Csomagot^1!");
  101. }
  102. case 2:
  103. {
  104.  
  105. give_player_grenades(id);
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AK47 Csomagot^1!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  121. {
  122. if(gWPCT < 4)
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  136. gWPCT++
  137. }
  138. else
  139. {
  140. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember wpzhet csapatonként!");
  141. fegyvermenu(id);
  142. }
  143. }
  144. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  145. {
  146. if(gWPTE < 4)
  147. {
  148.  
  149. give_player_grenades(id);
  150. give_item(id, "weapon_knife");
  151. give_item(id, "weapon_awp");
  152. give_item(id, "weapon_deagle");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  160. gWPTE++
  161. }
  162. else
  163. {
  164. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet WP-t!");
  165. fegyvermenu(id);
  166. }
  167. }
  168.  
  169. }
  170. case 4:
  171. {
  172.  
  173. give_player_grenades(id);
  174. give_item(id, "weapon_knife");
  175. give_item(id, "weapon_deagle");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "weapon_m249");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Machinegun Csomagot^1!");
  184. }
  185. case 5:
  186. {
  187.  
  188. give_player_grenades(id);
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae")
  194. give_item(id, "weapon_aug");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AUG Csomagot^1!");
  199. }
  200. case 6:
  201. {
  202.  
  203. give_player_grenades(id);
  204. give_item(id, "weapon_knife");
  205. give_item(id, "weapon_deagle");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae")
  209. give_item(id, "weapon_famas");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Famas Csomagot^1!");
  214. }
  215. case 7:
  216. {
  217.  
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_deagle");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "weapon_galil");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Galil Csomagot^1!");
  229. }
  230. case 8:
  231. {
  232.  
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_deagle");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae")
  239. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3SMG Csomagot^1!");
  244. }
  245. case 9:
  246. {
  247.  
  248. give_player_grenades(id);
  249. give_item(id, "weapon_knife");
  250. give_item(id, "weapon_deagle");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae")
  254. give_item(id, "weapon_xm1014");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Autoshotgun Csomagot^1!");
  259. }
  260. case 10:
  261. {
  262.  
  263. give_player_grenades(id);
  264. give_item(id, "weapon_knife");
  265. give_item(id, "weapon_deagle");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae")
  269. give_item(id, "weapon_m3");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Shotgun Csomagot^1!");
  274. }
  275. case 11:
  276. {
  277.  
  278. give_player_grenades(id);
  279. give_item(id, "weapon_knife");
  280. give_item(id, "weapon_deagle");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae")
  284. give_item(id, "weapon_scout");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Scout Csomagot^1!");
  289. }
  290. }
  291. return PLUGIN_HANDLED;
  292. }
  293.  
  294. stock give_player_grenades(index)
  295. {
  296. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_flashbang");
  299. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  300. give_item(index, "item_thighpack");
  301. give_item(index, "item_assaultsuit");
  302. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.05.04. 21:23 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.04.27. 23:02
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "d M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "y AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "d AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "y MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "d AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "y FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "d Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "y SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "d Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "y Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "d Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "d M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "y AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "d AWP PACK.\y (elso 2 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "y MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "d AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "y FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "d Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "y SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "d Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "y Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "d Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 127 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole