hlmod.hu
https://hlmod.hu/

kés lekérése.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20584
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DecToR [2015.05.04. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  kés lekérése.

Sziasztok! valaki segítene hogy mennyen? hogy hogy kérjem le hogy ez a :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. kesek[id] = -1
előre is köszi

SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "AUTHOR"
  10.  
  11. new kesek[33]
  12.  
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_clcmd("say /kes", "kkes");
  19.  
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23. precache_model("models/v_knife.mdl")
  24.  
  25. } public kkes(id) {
  26. new menu = menu_create("\yPeace \\r|\w Alap Kes \r|", "kkes_hl")
  27.  
  28. menu_additem(menu,"\rAlap Kes \yIngyenes hasznalat","1",0)
  29. menu_display(id,menu,0)
  30. }
  31. public kkes_hl(id, menu, item)
  32. {
  33. if( item == MENU_EXIT )
  34. {
  35. menu_destroy(menu);
  36. return PLUGIN_HANDLED;
  37. }
  38. new data[9], szName[64];
  39. new access, callback;
  40. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  41. new key = str_to_num(data);
  42.  
  43. switch(key)
  44. {
  45. case 1:{
  46. kesek[id] = -1
  47. }
  48. }
  49. menu_destroy(menu);
  50. return PLUGIN_HANDLED;
  51. }

Szerző:  FloxaY [2015.05.04. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

==

Szerző:  DecToR [2015.05.04. 19:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

FloxaY írta:
==

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. kesek[id] == -1

így mondod? mert így már 1hiba :3

Szerző:  FloxaY [2015.05.04. 19:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

Minuszban akarod?

Szerző:  DecToR [2015.05.04. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

FloxaY írta:
Minuszban akarod?

annyit szeretnék hogy az alapmodellt adja oda hozzád a /kes -re :D

Szerző:  mforce [2015.05.04. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

Ennyiből nem derül ki a szándékod.
Amúgyis egy alap dolog értéke inkább 0legyen.
Mondjuk legyen egy pontrendszerbe,mert nemigazán értem amit mondasz
Kód:
if( pont[id] == 1084 ) {
kes[id] = 1
client_print (id, print_chat, "Megkaptad a nagyonhiperszuperszarraphotoshoppoltbizbasz kést.")

 
Így ha a pont 1084-el egyenlő,akkor módosul a kés változó 1-re. azt meg már event change_weapon résznél csinálod,hogy ahhoz a változóhoz milyen modell.
De ugye ha nem pont egyenlő kell, hanem ha nagyobb az is jó, akkor:
Kód:
if( pont[id] >= 1084 ) {
kes[id] = 1
client_print (id, print_chat, "Megkaptad a nagyonhiperszuperszarraphotoshoppoltbizbasz kést.")

 

De ha mondjuk folyamatosan lépteted a kes[id] változót, akkor mondjuk hozzáadhatunk mindig +1-et ( ez jelen esetben nem optimális :D Csak mondjuk ha 1fegyver lép szinteket vagy nem tudom. De így:
Kód:
if( pont[id] >= 1084 ) {
kes[id] += 1
client_print (id, print_chat, "Megkaptad a nagyonhiperszuperszarraphotoshoppoltbizbasz kést.")

 

Remélem így érthető :D

Szerző:  DecToR [2015.05.04. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

Köszi Szépen :)! Érthető

Szerző:  mforce [2015.05.04. 20:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés lekérése.

Azt nem értem miért nem enged 3sma forrást a hozzászólásba ,de mind1 megoldtam :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/