| hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
| kés lekérése. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20584 |
Oldal: 1 / 1 |
| Szerző: | DecToR [2015.05.04. 19:21 ] |
| Hozzászólás témája: | kés lekérése. |
Sziasztok! valaki segítene hogy mennyen? hogy hogy kérjem le hogy ez a : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
SMA: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
|
| Szerző: | FloxaY [2015.05.04. 19:23 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
== |
|
| Szerző: | DecToR [2015.05.04. 19:26 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
FloxaY írta: == SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
így mondod? mert így már 1hiba :3 |
|
| Szerző: | FloxaY [2015.05.04. 19:35 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
Minuszban akarod? |
|
| Szerző: | DecToR [2015.05.04. 19:39 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
FloxaY írta: Minuszban akarod? annyit szeretnék hogy az alapmodellt adja oda hozzád a /kes -re |
|
| Szerző: | mforce [2015.05.04. 19:47 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
Ennyiből nem derül ki a szándékod. Amúgyis egy alap dolog értéke inkább 0legyen. Mondjuk legyen egy pontrendszerbe,mert nemigazán értem amit mondasz Kód: if( pont[id] == 1084 ) {Így ha a pont 1084-el egyenlő,akkor módosul a kés változó 1-re. azt meg már event change_weapon résznél csinálod,hogy ahhoz a változóhoz milyen modell. De ugye ha nem pont egyenlő kell, hanem ha nagyobb az is jó, akkor: Kód: if( pont[id] >= 1084 ) {De ha mondjuk folyamatosan lépteted a kes[id] változót, akkor mondjuk hozzáadhatunk mindig +1-et ( ez jelen esetben nem optimális Kód: if( pont[id] >= 1084 ) {Remélem így érthető |
|
| Szerző: | DecToR [2015.05.04. 20:05 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
Köszi Szépen |
|
| Szerző: | mforce [2015.05.04. 20:51 ] |
| Hozzászólás témája: | Re: kés lekérése. |
Azt nem értem miért nem enged 3sma forrást a hozzászólásba ,de mind1 megoldtam |
|
| Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|