hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 22:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 170 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 170 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermnenü,awp 4v4,javítás
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 13:14 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ezt valaki javítaná?
1. az awp 4v4-től legyen
2.
L 05/09/2015 - 11:29:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "strip_user_weapons")
a log ezt írja,és ha esetleg valami más hiba is van benne akkor kérném hogy valaki javítsa,Köszönöm!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Keep"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\WVálassz Csomagot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  48. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  49. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\WVálassz Csomagot!", "handler");
  55. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  68. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  69. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  70. menu_display(id, menu);
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public handler(id, menu, item)
  75. {
  76. if( item == MENU_EXIT )
  77. {
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. new data[6], szName[64];
  82. new access, callback;
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  84. new key = str_to_num(data);
  85. switch(key)
  86. {
  87.  
  88. case 1:
  89. {
  90.  
  91. give_player_grenades(id);
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "weapon_m4a1");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3M4A1 Csomagot^1!");
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105.  
  106. give_player_grenades(id);
  107. give_item(id, "weapon_knife");
  108. give_item(id, "weapon_deagle");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "weapon_ak47");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AK47 Csomagot^1!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  122. {
  123. if(gWPCT < 4)
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember wpzhet csapatonként!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 4)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  161. gWPTE++
  162. }
  163. else
  164. {
  165. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet WP-t!");
  166. fegyvermenu(id);
  167. }
  168. }
  169.  
  170. }
  171. case 4:
  172. {
  173.  
  174. give_player_grenades(id);
  175. give_item(id, "weapon_knife");
  176. give_item(id, "weapon_deagle");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "weapon_m249");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Machinegun Csomagot^1!");
  185. }
  186. case 5:
  187. {
  188.  
  189. give_player_grenades(id);
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae")
  195. give_item(id, "weapon_aug");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AUG Csomagot^1!");
  200. }
  201. case 6:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae")
  210. give_item(id, "weapon_famas");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Famas Csomagot^1!");
  215. }
  216. case 7:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_galil");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Galil Csomagot^1!");
  230. }
  231. case 8:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3SMG Csomagot^1!");
  245. }
  246. case 9:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_xm1014");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Autoshotgun Csomagot^1!");
  260. }
  261. case 10:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_m3");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Shotgun Csomagot^1!");
  275. }
  276. case 11:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_scout");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Scout Csomagot^1!");
  290. }
  291. }
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. stock give_player_grenades(index)
  296. {
  297. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  298. give_item(index, "weapon_flashbang");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "item_thighpack");
  301. give_item(index, "item_assaultsuit");
  302. }
  303.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole