hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
éjszakák , és nappalok https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=2070 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | dave2009 [2010.11.04. 15:01 ] |
Hozzászólás témája: | éjszakák , és nappalok |
üdv nekem olyan kéne hogy a nap24 órájában szabájozza a világosságot a program pl : 00:00 - 60% 01:00 - 62% 02:00 - 64% 03:00 - 66% 04:00 - 68% ... így tovább mint pl egy javascript folyamatosan működik a date fügvény használatával |
Szerző: | Metal [2010.11.04. 18:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Írsz 1 plugint, ami mondjuk percenként lefuttat 1 taskot. A task lementi az aktuális időt, és kiértékeli milyen legyen a fény. |
Szerző: | Silverss [2010.11.06. 11:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Ez koránt sem olyan egyszerű mint ahogy Metal leírta. Nem felépítésileg hanem esztétikailag, mivel ezzel a megoldással az ég sötét lesz de a pályaszínei és árnyékai az alapból megadott világosságot fogják felvenni. (Pl: de_dust2) Úgy kellene megoldani (és szerintem így is szeretnéd) mint a Zombie modokban. Nekem most van egy kis dolgom, de ha hazaértem megnézem, hogy az hogy működik. |
Szerző: | dave2009 [2010.11.06. 11:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
ok kösz |
Szerző: | Metal [2010.11.06. 12:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Nem értem, a zombi modok is ugyanúgy működnek ![]() |
Szerző: | Silverss [2010.11.06. 14:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Régebben én is csináltam ilyet, de a pálya fényes volt és csak az ég volt sötét. |
Szerző: | CheeseDave [2010.11.06. 18:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Metal megoldása jó, bár percenként nemkell futnia, elég ritkábban. ilyenkor minden ami a pályán van sötétedni világosodni fog, kivéve az égbolt. Azt lecserélni 1 fokkal bonyolultabb, és pályaváltást is követel, és nincs vagy nehezen megoldható hogy átmenetes legyen. Legegyszerűbb hogy X óra után nappal, X óra után pedig űr legyen a skybox. |
Szerző: | Metal [2010.11.06. 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Pontosan. Silverss lásd pl biohazard. |
Szerző: | Silverss [2010.11.07. 10:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: éjszakák , és nappalok |
Hát akkor elnézést. Tévedtem. ![]() Esetleg GHW Sprite/Model Spawnerrel csillagokat/napot lehetne az égre tenni. (Ez a legújabb projectem) |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |