hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 367 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 17:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
helló

Szerkeszteni szeretném ezt a pluigint, de már az eredeti sma-ra (ami az oldalon van) hibát hoz.... méghozzá erre: #include <fakemeta_util>
Ha ezt a sort kitörlöm akkor meg erre hoz hibát.. fm_give_item
megköszönném ha valaki segítene :)

Kód:
 #include <amxmodx>
 #include <fakemeta>
 #include <fakemeta_util>
 #include <cstrike>

 new enabled_cvar, radius_cvar, color_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers;

 public plugin_init()
 {
   register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","Avalanche");
   register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");

   enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");
   radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","50");
   color_cvar = register_cvar("fbl_color","255 255 255");
   
   cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");
   cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");

   gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
   register_event("ScreenFade","event_flash","be","1>0","2>0","3=0","4=255","5=255","6=255","7>199"); // from VEN
   maxPlayers = get_maxplayers();
      
   set_task(10.0,"refresh_nades");
 }
 
 public event_flash(id)
 {
    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))
       return;

    // overwrite it
   message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);
   write_short(0);
   write_short(0);
   write_short(1<<2);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   write_byte(0);
   message_end();
 }
 
 public refresh_nades(id)
 {
     new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);
     if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))
     {
         set_task(30.0,"refresh_nades");
         return;
     }
     set_task(time,"refresh_nades");
    
     new i;
     for(i=1;i<=maxPlayers;i++)
     {
         if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))
            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");
     }
 }

 public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
 {
   // plugin disabled
   if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))
      return FMRES_IGNORED;

   // not a flashbang exploding
   if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
      return FMRES_IGNORED;

   // light effect
   flashbang_explode(entity);

   return FMRES_IGNORED;
 }


 public flashbang_explode(greindex)
 {
   // invalid entity
   if(!pev_valid(greindex)) return;

   // get origin of explosion
   new Float:origin[3];
   pev(greindex,pev_origin,origin);

   // get color from cvar
   new color[16];
   get_pcvar_string(color_cvar,color,15);

   // split it into red, green, blue
   new redamt[5], greenamt[5], blueamt[5];
   parse(color,redamt,4,greenamt,4,blueamt,4);

   // send the light flash
   message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
   write_byte(27); // TE_DLIGHT
   write_coord(floatround(origin[0])); // x
   write_coord(floatround(origin[1])); // y
   write_coord(floatround(origin[2])); // z
   write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius
   write_byte(str_to_num(redamt));   // r
   write_byte(str_to_num(greenamt)); // g
   write_byte(str_to_num(blueamt)); // b
   write_byte(8); // life
   write_byte(60); // decay rate
   message_end();
 }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 18:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Értem. :D De mi nem jó ebben neked, miért kell átalakítani?
Miért törlöd ki ezt?
Kód:
#include <fakemeta_util>


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 18:52 
Offline
Tag

Csatlakozott:2010.06.20. 11:41
Hozzászólások:37
Helló

Ezt a hibát azért írja mert kell mellé az inc file
#include <fakemeta_util>

Ezt egyszerű megoldani.
Bármelyik amxmodx-ba megtalálod a következő képen.

amxmodx/scripting/include/fakemeta_util.inc

Amikor össze tömöríted az sma filét akkor hozzá kell tallózni.

Amit az oldalon találsz amxx tömörítőt azzal csináld.
Betallózod az sma filét.
Alatta van hogy : Mentés Ide
És ez alatt van hogy :
include: ide meg betallózod a fakemeta_util.inc Filét.

És utána tömöríted.
Nem kell kitörölni :D

bb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 20:05 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Én is osztom Kexx véleményét.
Miért akarsz ezen a pluginon bármit is változtatni/beletörölni? Ez így jó ahogy van, így működik.
(Tapasztalat: fél évig használtam egyhuzamban)
Az eredeti oldalról letöltött verziót használd, az garantáltan működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 20:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            816 bytes
Code size:             4452 bytes
Data size:             1420 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=529 cells (2116 bytes)
Total requirements:   23072 bytes
Done.


Nálam minden ok.
OFF: Bocsi a duplapostért.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 20:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Megerősítem. Nekem is lekonvertálta:
Kód:
Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=1029563

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            816 bytes
Code size:             4452 bytes
Data size:             1420 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=529 cells (2116 bytes)
Total requirements:   23072 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 20:42 
Offline
Tag

Csatlakozott:2010.06.20. 11:41
Hozzászólások:37
Gondolom azért nem tömöríti neki le mert ide a rendes sma forrás filét másolta be de szerintem nem ezzel próbálkozik hanem azzal amit átszerkesztett.
Azt másold be amit szerkesztesz. Ne az eredetit mert akkor nem tudjuk mi a hiba.
Mondjuk ezen nem tudom mit lehet szerkeszteni:D
Vagyis mit szeretnél vele csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.22. 21:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.09.18. 15:45
Hozzászólások:62
Kösz a válaszokat :D
Amúgy tényleg úgy már átkonvertálja :D

És csak annyit akarok átírni hogy ha eldobod a flasht akkor mindig máshogy villanjon :)
Hasonlót már csináltam de ha elakadok szólok :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.23. 14:47 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Kód:
   color_cvar = register_cvar("fbl_color","255 255 255");

Szerkesztés nélkül megoldható, ha ezzel kapcsolatban gondjaid adódnának(legközelebb)
Írd be az amxx.cfg utolsó sorába:
Kód:
fbl_color 0 255 255


Így újraindítás után, átalakítás nélkül, az eredeti plugint meghagyva fog szép világoskék színben pompázni a flashbang.
OFF: Közvetlen belenézés nem ajánlott!/A plugin funkcionalitását veszíti. :D:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: flashbang_dlight.sma hiba........
HozzászólásElküldve:2010.11.24. 11:55 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Idézet:
ha eldobod a flasht akkor mindig máshogy villanjon

Silverss, akkor mindig ugyanúgy de nem alap színnel fog villogni :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole