hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 08:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 288 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: laciangel az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hogy lehet megoldani ?
HozzászólásElküldve: 2015.06.14. 07:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok !

Lenne egy olyan kérsésem , hogy egy menüben , hogy lehetne megoldani azt , hogy eltünjön időre. A menüben pedig írná , hogy mennyi idő maradt hátra
Itt egy példa :


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13.  
  14.  
  15. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "Silent"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new gWPCT;
  24.  
  25. new gWPTE;
  26.  
  27. new players[32]
  28.  
  29. new numct
  30.  
  31. new numt
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34.  
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36.  
  37. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  38.  
  39. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  40.  
  41. }
  42.  
  43.  
  44.  
  45. public logevent_end()
  46.  
  47. {
  48.  
  49. gWPCT = 0;
  50.  
  51. gWPTE = 0;
  52.  
  53. }
  54.  
  55.  
  56.  
  57.  
  58.  
  59. public fegyvermenu(id)
  60.  
  61. {
  62.  
  63.  
  64.  
  65. get_players(players, numct, "e", "CT")
  66.  
  67. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  68.  
  69. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70.  
  71. {
  72.  
  73. strip_user_weapons(id);
  74.  
  75. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomag-ot! ", "handler");
  76.  
  77. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  86.  
  87. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  88.  
  89. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  90.  
  91. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  92.  
  93. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  94.  
  95. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  96.  
  97. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  98.  
  99. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  100.  
  101. menu_display(id, menu);
  102.  
  103. }
  104.  
  105. else
  106.  
  107. {
  108.  
  109. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomagot-ot!", "handler");
  110.  
  111. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  112.  
  113. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  114.  
  115. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  116.  
  117. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  118.  
  119. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  120.  
  121. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  122.  
  123. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  124.  
  125. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  126.  
  127. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  128.  
  129. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  130.  
  131. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  132.  
  133. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  134.  
  135. menu_display(id, menu);
  136.  
  137. }
  138.  
  139. }
  140.  
  141.  
  142.  
  143. public handler(id, menu, item)
  144.  
  145. {
  146.  
  147. if( item == MENU_EXIT )
  148.  
  149. {
  150.  
  151. menu_destroy(menu);
  152.  
  153. return PLUGIN_HANDLED;
  154.  
  155. }
  156.  
  157. new data[6], szName[64];
  158.  
  159. new access, callback;
  160.  
  161. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  162.  
  163. new key = str_to_num(data);
  164.  
  165. switch(key)
  166.  
  167. {
  168.  
  169.  
  170.  
  171. case 1:
  172.  
  173. {
  174.  
  175.  
  176.  
  177. give_player_grenades(id);
  178.  
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180.  
  181. give_item(id, "weapon_deagle");
  182.  
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184.  
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186.  
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188.  
  189. give_item(id, "weapon_m4a1");
  190.  
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192.  
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194.  
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196.  
  197. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  198.  
  199. }
  200.  
  201. case 2:
  202.  
  203. {
  204.  
  205.  
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208.  
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210.  
  211. give_item(id, "weapon_deagle");
  212.  
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214.  
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216.  
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218.  
  219. give_item(id, "weapon_ak47");
  220.  
  221. give_item(id, "ammo_762nato");
  222.  
  223. give_item(id, "ammo_762nato");
  224.  
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226.  
  227. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  228.  
  229. }
  230.  
  231. case 3:
  232.  
  233. {
  234.  
  235. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  236.  
  237. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  238.  
  239. {
  240.  
  241.  
  242.  
  243. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  244.  
  245. {
  246.  
  247. if(gWPCT < 2)
  248.  
  249. {
  250.  
  251.  
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254.  
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256.  
  257. give_item(id, "weapon_awp");
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260.  
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262.  
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264.  
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266.  
  267. give_item(id, "ammo_338magnum");
  268.  
  269. give_item(id, "ammo_338magnum");
  270.  
  271. give_item(id, "ammo_338magnum");
  272.  
  273. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  274.  
  275. gWPCT++
  276.  
  277. }
  278.  
  279. else
  280.  
  281. {
  282.  
  283. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  284.  
  285. fegyvermenu(id);
  286.  
  287. }
  288.  
  289. }
  290.  
  291. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  292.  
  293. {
  294.  
  295. if(gWPTE < 2)
  296.  
  297. {
  298.  
  299.  
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302.  
  303. give_item(id, "weapon_knife");
  304.  
  305. give_item(id, "weapon_awp");
  306.  
  307. give_item(id, "weapon_deagle");
  308.  
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310.  
  311. give_item(id, "ammo_50ae");
  312.  
  313. give_item(id, "ammo_50ae");
  314.  
  315. give_item(id, "ammo_338magnum");
  316.  
  317. give_item(id, "ammo_338magnum");
  318.  
  319. give_item(id, "ammo_338magnum");
  320.  
  321. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  322.  
  323. gWPTE++
  324.  
  325. }
  326.  
  327. else
  328.  
  329. {
  330.  
  331. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  332.  
  333. fegyvermenu(id);
  334.  
  335. }
  336.  
  337. }
  338.  
  339. }
  340.  
  341. else
  342.  
  343. {
  344.  
  345. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  346.  
  347. fegyvermenu(id)
  348.  
  349. }
  350.  
  351.  
  352.  
  353. }
  354.  
  355. case 4:
  356.  
  357. {
  358.  
  359.  
  360.  
  361. give_player_grenades(id);
  362.  
  363. give_item(id, "weapon_knife");
  364.  
  365. give_item(id, "weapon_deagle");
  366.  
  367. give_item(id, "ammo_50ae");
  368.  
  369. give_item(id, "ammo_50ae");
  370.  
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372.  
  373. give_item(id, "weapon_m249");
  374.  
  375. give_item(id, "ammo_556natobox");
  376.  
  377. give_item(id, "ammo_556natobox");
  378.  
  379. give_item(id, "ammo_556natobox");
  380.  
  381. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  382.  
  383. }
  384.  
  385. case 5:
  386.  
  387. {
  388.  
  389.  
  390.  
  391. give_player_grenades(id);
  392.  
  393. give_item(id, "weapon_knife");
  394.  
  395. give_item(id, "weapon_deagle");
  396.  
  397. give_item(id, "ammo_50ae");
  398.  
  399. give_item(id, "ammo_50ae");
  400.  
  401. give_item(id, "ammo_50ae")
  402.  
  403. give_item(id, "weapon_aug");
  404.  
  405. give_item(id, "ammo_556nato");
  406.  
  407. give_item(id, "ammo_556nato");
  408.  
  409. give_item(id, "ammo_556nato");
  410.  
  411. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  412.  
  413. }
  414.  
  415. case 6:
  416.  
  417. {
  418.  
  419.  
  420.  
  421. give_player_grenades(id);
  422.  
  423. give_item(id, "weapon_knife");
  424.  
  425. give_item(id, "weapon_deagle");
  426.  
  427. give_item(id, "ammo_50ae");
  428.  
  429. give_item(id, "ammo_50ae");
  430.  
  431. give_item(id, "ammo_50ae")
  432.  
  433. give_item(id, "weapon_famas");
  434.  
  435. give_item(id, "ammo_556nato");
  436.  
  437. give_item(id, "ammo_556nato");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_556nato");
  440.  
  441. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  442.  
  443. }
  444.  
  445. case 7:
  446.  
  447. {
  448.  
  449.  
  450.  
  451. give_player_grenades(id);
  452.  
  453. give_item(id, "weapon_knife");
  454.  
  455. give_item(id, "weapon_deagle");
  456.  
  457. give_item(id, "ammo_50ae");
  458.  
  459. give_item(id, "ammo_50ae");
  460.  
  461. give_item(id, "ammo_50ae")
  462.  
  463. give_item(id, "weapon_galil");
  464.  
  465. give_item(id, "ammo_556nato");
  466.  
  467. give_item(id, "ammo_556nato");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_556nato");
  470.  
  471. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  472.  
  473. }
  474.  
  475. case 8:
  476.  
  477. {
  478.  
  479.  
  480.  
  481. give_player_grenades(id);
  482.  
  483. give_item(id, "weapon_knife");
  484.  
  485. give_item(id, "weapon_deagle");
  486.  
  487. give_item(id, "ammo_50ae");
  488.  
  489. give_item(id, "ammo_50ae");
  490.  
  491. give_item(id, "ammo_50ae")
  492.  
  493. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  494.  
  495. give_item(id, "ammo_9mm");
  496.  
  497. give_item(id, "ammo_9mm");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_9mm");
  500.  
  501. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  502.  
  503. }
  504.  
  505. case 9:
  506.  
  507. {
  508.  
  509.  
  510.  
  511. give_player_grenades(id);
  512.  
  513. give_item(id, "weapon_knife");
  514.  
  515. give_item(id, "weapon_deagle");
  516.  
  517. give_item(id, "ammo_50ae");
  518.  
  519. give_item(id, "ammo_50ae");
  520.  
  521. give_item(id, "ammo_50ae")
  522.  
  523. give_item(id, "weapon_xm1014");
  524.  
  525. give_item(id, "ammo_buckshot");
  526.  
  527. give_item(id, "ammo_buckshot");
  528.  
  529. give_item(id, "ammo_buckshot");
  530.  
  531. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  532.  
  533. }
  534.  
  535. case 10:
  536.  
  537. {
  538.  
  539.  
  540.  
  541. give_player_grenades(id);
  542.  
  543. give_item(id, "weapon_knife");
  544.  
  545. give_item(id, "weapon_deagle");
  546.  
  547. give_item(id, "ammo_50ae");
  548.  
  549. give_item(id, "ammo_50ae");
  550.  
  551. give_item(id, "ammo_50ae")
  552.  
  553. give_item(id, "weapon_m3");
  554.  
  555. give_item(id, "ammo_buckshot");
  556.  
  557. give_item(id, "ammo_buckshot");
  558.  
  559. give_item(id, "ammo_buckshot");
  560.  
  561. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  562.  
  563. }
  564.  
  565. case 11:
  566.  
  567. {
  568.  
  569.  
  570.  
  571. give_player_grenades(id);
  572.  
  573. give_item(id, "weapon_knife");
  574.  
  575. give_item(id, "weapon_deagle");
  576.  
  577. give_item(id, "ammo_50ae");
  578.  
  579. give_item(id, "ammo_50ae");
  580.  
  581. give_item(id, "ammo_50ae")
  582.  
  583. give_item(id, "weapon_scout");
  584.  
  585. give_item(id, "ammo_762nato");
  586.  
  587. give_item(id, "ammo_762nato");
  588.  
  589. give_item(id, "ammo_762nato");
  590.  
  591. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  592.  
  593. }
  594.  
  595. }
  596.  
  597. return PLUGIN_HANDLED;
  598.  
  599. }
  600.  
  601.  
  602.  
  603. stock give_player_grenades(index)
  604.  
  605. {
  606.  
  607. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  608.  
  609. give_item(index, "weapon_flashbang");
  610.  
  611. give_item(index, "weapon_flashbang");
  612.  
  613. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  614.  
  615. give_item(index, "item_thighpack");
  616.  
  617. give_item(index, "item_assaultsuit");
  618.  
  619. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hogy lehet megoldani ?
HozzászólásElküldve: 2015.06.14. 07:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nem célszerű, mivel ha a 2. oldalra tovább mész vissza fog ugrálni magától az 1. oldalra.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hogy lehet megoldani ?
HozzászólásElküldve: 2015.06.14. 10:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
.:[Z]o.O[M]:. :D írta:
Nem célszerű, mivel ha a 2. oldalra tovább mész vissza fog ugrálni magától az 1. oldalra.


Akkor csak 1 oldal fegyver lesz. Én arra vagyok kíváncsi , hogy meglehet-e oldani

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole