hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Egy tárgyból mennyi van összesen?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=21224
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:03 ]
Hozzászólás témája:  Egy tárgyból mennyi van összesen?

Helló.Azt, hogy tudom lekérni, hogy egy tárgyból összesen mennyi van a szerveren?

Szerző:  DeR0iD [ 2015.06.26. 18:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

úgy ahogy.
találj ki valami saját dolgot ne mindig más ötletéiből legyél kreatív

Szerző:  ExE [ 2015.06.26. 18:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

Ne használj ID-t

Szerző:  Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fegyverem[3][0]


UI: Nem jó...

Szerző:  CrB [ 2015.06.26. 18:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

Először is kell 1 számláló. Ehhez használj 1 változót pl: a tehát new a

Ahol kiválasztja a játékos a tárgyat ott az 'a' értékéhez hozzáadsz 1 et : a++

Majd pl írjuk ki chat be azt h hány tárgy van
client_print(0, print_chat, "Az én tárgyamból %d darab van a szerveren.", a)


Vagy ha azt akarod h 1 tárgyból csak X darab lehessen akkor csinálsz 1 változót és kör elején értéket adsz neki. Majd ahol kiválassza egy if függvénnyel leellenőrzöd, hogy a változód értéke nagyobb -e mint 0, ha igen akkor oda adod neki a tárgyat és a változó értékéből levonsz 1 et, ha nem akkor vmit kiíratsz v amit akarsz :D.

Ha leírod konkrétabban h mihez kell segítek.

Szerző:  alfaanero [ 2015.06.26. 18:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

Ahhoz kell neki,hogy pl van a crazyboy m4a1-e és akkor menübe kiírná mellette ,hogy eddig mennyit találtak:
pl:
M4a1 | crazyboy [összesen: xy db]

Szerző:  Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

Ahogy mondja alfaa.

Viszont amit te mondtál ott a értékét nem kell elmenteni?

Szerző:  CrB [ 2015.06.26. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?

Ha mentődik a dolog és a usernek nem kell újra kiválasztania akkor más a dolog. Akkor felejtsd el azt amit az előbb írtam. Akkor a megoldás az lesz, hogy ugye a fegyvernek van 1 változója legyen pl: new bool:xym4[33] ugye ha megvan neki akk true ha nincs akk false. Ilyenkor használsz 1 for ciklust és létrehozol ismét 1 számlálót.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for(new i = 0; i<=get_playersnum(); i++)
  2. {
  3. if(xym4[i])
  4. {
  5. count++
  6. }
  7. }


Ezzel azt érted el, hogy ha a játékosnak van xym4 e akkor a számlálóhoz hozzáad 1 et.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/