hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Egy tárgyból mennyi van összesen? https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=21224 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:03 ] |
Hozzászólás témája: | Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Helló.Azt, hogy tudom lekérni, hogy egy tárgyból összesen mennyi van a szerveren? |
Szerző: | DeR0iD [ 2015.06.26. 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
úgy ahogy. találj ki valami saját dolgot ne mindig más ötletéiből legyél kreatív |
Szerző: | ExE [ 2015.06.26. 18:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Ne használj ID-t |
Szerző: | Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
UI: Nem jó... |
Szerző: | CrB [ 2015.06.26. 18:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Először is kell 1 számláló. Ehhez használj 1 változót pl: a tehát new a Ahol kiválasztja a játékos a tárgyat ott az 'a' értékéhez hozzáadsz 1 et : a++ Majd pl írjuk ki chat be azt h hány tárgy van client_print(0, print_chat, "Az én tárgyamból %d darab van a szerveren.", a) Vagy ha azt akarod h 1 tárgyból csak X darab lehessen akkor csinálsz 1 változót és kör elején értéket adsz neki. Majd ahol kiválassza egy if függvénnyel leellenőrzöd, hogy a változód értéke nagyobb -e mint 0, ha igen akkor oda adod neki a tárgyat és a változó értékéből levonsz 1 et, ha nem akkor vmit kiíratsz v amit akarsz . Ha leírod konkrétabban h mihez kell segítek. |
Szerző: | alfaanero [ 2015.06.26. 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Ahhoz kell neki,hogy pl van a crazyboy m4a1-e és akkor menübe kiírná mellette ,hogy eddig mennyit találtak: pl: M4a1 | crazyboy [összesen: xy db] |
Szerző: | Zeu|Sz [ 2015.06.26. 18:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Ahogy mondja alfaa. Viszont amit te mondtál ott a értékét nem kell elmenteni? |
Szerző: | CrB [ 2015.06.26. 18:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Egy tárgyból mennyi van összesen? |
Ha mentődik a dolog és a usernek nem kell újra kiválasztania akkor más a dolog. Akkor felejtsd el azt amit az előbb írtam. Akkor a megoldás az lesz, hogy ugye a fegyvernek van 1 változója legyen pl: new bool:xym4[33] ugye ha megvan neki akk true ha nincs akk false. Ilyenkor használsz 1 for ciklust és létrehozol ismét 1 számlálót. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ezzel azt érted el, hogy ha a játékosnak van xym4 e akkor a számlálóhoz hozzáad 1 et. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |