hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 10:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 543 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 542 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 09:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok ! Írtam egy ultimate hang plugint , de sajnos a kör elelyi hud üzeneteket nem jeleníti meg. Vagy ha megjeleníti akkor csak 1 másodpercig jeleníti meg. Ötletek ?

uii

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak"
  6. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "Charlie224"
  8.  
  9. new g_roundCount
  10.  
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new firstblood
  14. new kill[33][24];
  15.  
  16. #define LEVELS 9
  17. #define hsounds 6
  18. #define knsounds 3
  19. #define fbsounds 3
  20. #define prpsounds 5
  21. #define suicidesounds 3
  22. #define maxdbsounds 2
  23. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  24.  
  25. new hsenable
  26. new knifeenable
  27. new firstbloodenable
  28. new nadecvar
  29. new suicidecvar
  30. new cvardouble
  31. new rnstartcvar
  32. new killstreaktype
  33.  
  34.  
  35. new levels[9] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16};
  36.  
  37. new sounds[15][] =
  38. {
  39. "jsz/triplekill",
  40. "jsz/multikill",
  41. "jsz/combowhore",
  42. "jsz/ultrakill",
  43. "jsz/killingspree",
  44. "jsz/megakill",
  45. "jsz/holyshit",
  46. "mappa/ludicrouskill",
  47. "mappa/rampage",
  48. "mappa/unstoppable",
  49. "mappa/monsterkill",
  50. "mappa/eagleeye",
  51. "mappa/godlike",
  52. "mappa/dominating",
  53. "mappa/ownage"
  54. };
  55.  
  56. new messages[11][] =
  57. {
  58. "%s: Triple Kill !",
  59. "%s: Multi Kill !",
  60. "%s: Combowhore !",
  61. "%s: Ultra Kill !",
  62. "%s: Killing Spree !",
  63. "%s: Mega Kill !",
  64. "%s: Holy Shit !",
  65. "%s: Ludicrous Kill !",
  66. "%s: Rampage !",
  67. "%s: Unstoppable !",
  68. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  69. };
  70.  
  71. new hslist[hsounds][] =
  72. {
  73. "mappa/headshot1",
  74. "mappa/headshot2",
  75. "mappa/headshot3",
  76. "mappa/headshot4",
  77. "mappa/headshot5",
  78. "mappa/headshot6"
  79. }
  80.  
  81. new fblist[fbsounds][]=
  82. {
  83. "mappa/firstblood1",
  84. "mappa/firstblood2",
  85. "mappa/firstblood3"
  86. }
  87.  
  88. new preplist[prpsounds][]=
  89. {
  90. "mappa/prepare1",
  91. "mappa/prepare2",
  92. "mappa/prepare3",
  93. "mappa/prepare4",
  94. "mappa/prepare5"
  95. }
  96.  
  97.  
  98. new fbmessages[3][]=
  99. {
  100. "%s Meg van az első vér !!",
  101. "%s Ölt elsőnek !!",
  102. "%s Adta le az első lövést !!"
  103. }
  104.  
  105. new hsmessages[4][]=
  106. {
  107. "%s Leszedte %s fejét !!",
  108. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  109. "%s Agy velőn lötte %s -t !!",
  110. "%s Adott %s -nak egy csoda szép fejlövést !!"
  111. }
  112.  
  113. new knlist[knsounds][]=
  114. {
  115. "mappa/humiliation1",
  116. "mappa/humiliation2",
  117. "mappa/humiliation3"
  118. }
  119.  
  120. new knmessages[3][]=
  121. {
  122. "%s Meg késelte %s -t !!",
  123. "%s Brutálisan leszúrta %s -t !!",
  124. "%s Le döfte %s -t !!"
  125. }
  126.  
  127. new preparemsg[5] []=
  128. {
  129. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. FordulĂł!",
  130. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. FordulĂł!",
  131. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. FordulĂł!",
  132. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. FordulĂł!",
  133. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. FordulĂł!"
  134.  
  135. }
  136.  
  137. new nademessages[3][]=
  138. {
  139. "%s Ki robbantotta %s -t egy gránáttal !!",
  140. "%s Meg ajándékozta %s -t egy gránáttal !!",
  141. "%s Nagyon ügyes gránátos !!"
  142. }
  143.  
  144. new suicidemess[2][]=
  145. {
  146. "%s Te béna fasz, megölted saját magad !!",
  147. "%s Nagyon fogyatékos, hogy tudod saját magad megölni ?!!"
  148. }
  149.  
  150. new suicidelist[suicidesounds][]=
  151. {
  152. "mappa/suicide1",
  153. "mappa/suicide2",
  154. "mappa/suicide3"
  155. }
  156.  
  157. new doublelist[maxdbsounds][]=
  158. {
  159. "mappa/doublekill1",
  160. "mappa/doublekill2"
  161. }
  162.  
  163. is_mode_set(bits) {
  164. new mode[9];
  165. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  166. return read_flags(mode) & bits;
  167. }
  168.  
  169. public plugin_init() {
  170. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  171. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  172. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  173. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  174. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  175. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  176. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  177. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  178. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  179. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  180. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  181. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  182. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  183.  
  184. return PLUGIN_CONTINUE;
  185. }
  186.  
  187. public reset_counter(){
  188. g_roundCount = 0
  189. }
  190.  
  191.  
  192. public event_death(id) {
  193. new killer = read_data(1);
  194. new victim = read_data(2);
  195. new headshot = read_data(3);
  196. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  197. read_data(4,weapon,23)
  198. get_user_name(victim,vicname,31)
  199. get_user_name(killer,killname,31)
  200.  
  201.  
  202.  
  203. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  204. {
  205. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  206. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  207. new i
  208. i = random_num(0,hsounds-1)
  209. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  210. }
  211.  
  212.  
  213. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  214. {
  215. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  216. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  217. new r
  218. r = random_num(0,knsounds-1)
  219. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  220. }
  221.  
  222.  
  223. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  224. {
  225. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  226. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  227. new t
  228. t = random_num(0,fbsounds-1)
  229. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  230. firstblood = 0
  231. }
  232.  
  233.  
  234. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  235. {
  236. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  237. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  238. client_cmd(0,"spk mappa/grenade1")
  239. }
  240.  
  241.  
  242. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  243. {
  244. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  245. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  246. new z
  247. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  248. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  249.  
  250. }
  251.  
  252.  
  253. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  254. {
  255. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  256. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  257. kill[killer][0] = 0;
  258. new q
  259. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  260. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  261. }
  262.  
  263. else
  264. {
  265. kill[killer] = weapon;
  266. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  267. }
  268.  
  269.  
  270.  
  271. kills[killer] += 1;
  272. kills[victim] = 0;
  273. deaths[killer] = 0;
  274. deaths[victim] += 1;
  275.  
  276. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  277. {
  278. if (kills[killer] == levels[i])
  279. {
  280. announce(killer, i);
  281. return PLUGIN_CONTINUE;
  282. }
  283. }
  284.  
  285. return PLUGIN_CONTINUE;
  286. }
  287.  
  288. announce(killer, level)
  289. {
  290.  
  291. new name[33]
  292.  
  293. get_user_name(killer, name, 32);
  294. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  295.  
  296. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  297. return PLUGIN_HANDLED;
  298.  
  299.  
  300.  
  301. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  302. {
  303. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  304. }
  305.  
  306. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  307. {
  308. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  309. }
  310.  
  311. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  312. {
  313. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  314. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  315. }
  316.  
  317. return PLUGIN_CONTINUE;
  318.  
  319. }
  320.  
  321.  
  322. public reset_hud(id)
  323. {
  324. firstblood = 1
  325. if (is_mode_set(16)) {
  326. if (kills[id] > levels[0]) {
  327. print_color(id,
  328. "!g*!y Gratulálok haver öltél egymás után!t %d!y játékost.!g *", kills[id]);
  329. } else if (deaths[id] > 1) {
  330. print_color(id,
  331. "!g*!y Kapd össze a mogyoród meghaltál egymás után!t %dx!g *", deaths[id]);
  332.  
  333. }
  334. }
  335. }
  336.  
  337. public rnstart(id)
  338. {
  339. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  340. {
  341. ++g_roundCount
  342. firstblood = 1
  343. set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  344. show_hudmessage(0,(preparemsg[random_num(0,5)]), g_roundCount)
  345. new q
  346. q = random_num(0,prpsounds-1)
  347. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  348. }
  349. }
  350.  
  351. public client_connect(id) {
  352. kills[id] = 0;
  353. deaths[id] = 0;
  354. }
  355.  
  356. public clear_kill(taskid)
  357. {
  358. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  359. kill[id][0] = 0;
  360. }
  361.  
  362. public plugin_precache()
  363. {
  364. precache_sound("mappa/triplekill.wav")
  365. precache_sound("mappa/multikill.wav")
  366. precache_sound("mappa/combowhore.wav")
  367. precache_sound("mappa/ultrakill.wav")
  368. precache_sound("mappa/killingspree.wav")
  369. precache_sound("mappa/megakill.wav")
  370. precache_sound("mappa/holyshit.wav")
  371. precache_sound("mappa/ludicrouskill.wav")
  372. precache_sound("mappa/rampage.wav")
  373. precache_sound("mappa/unstoppable.wav")
  374. precache_sound("mappa/monsterkill.wav")
  375. precache_sound("mappa/headshot1.wav")
  376. precache_sound("mappa/headshot2.wav")
  377. precache_sound("mappa/headshot3.wav")
  378. precache_sound("mappa/headshot4.wav")
  379. precache_sound("mappa/headshot5.wav")
  380. precache_sound("mappa/headshot6.wav")
  381. precache_sound("mappa/humiliation1.wav")
  382. precache_sound("mappa/humiliation2.wav")
  383. precache_sound("mappa/humiliation3.wav")
  384. precache_sound("mappa/firstblood1.wav")
  385. precache_sound("mappa/firstblood2.wav")
  386. precache_sound("mappa/firstblood3.wav")
  387. precache_sound("mappa/prepare1.wav")
  388. precache_sound("mappa/prepare2.wav")
  389. precache_sound("mappa/prepare3.wav")
  390. precache_sound("mappa/prepare4.wav")
  391. precache_sound("mappa/prepare5.wav")
  392. precache_sound("mappa/grenade1.wav")
  393. precache_sound("mappa/suicide1.wav")
  394. precache_sound("mappa/suicide2.wav")
  395. precache_sound("mappa/suicide3.wav")
  396. precache_sound("mappa/doublekill1.wav")
  397. precache_sound("mappa/doublekill2.wav")
  398. precache_sound("mappa/eagleeye.wav")
  399. precache_sound("mappa/godlike.wav")
  400. precache_sound("mappa/dominating.wav")
  401. precache_sound("mappa/ownage.wav")
  402. }
  403.  
  404.  
  405.  
  406.  
  407.  
  408. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  409. {
  410. new count = 1, players[32]
  411. static msg[191]
  412. vformat(msg, 190, input, 3)
  413.  
  414. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  415. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  416. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  417. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  418. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  419. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  420. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  421. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  422. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  423. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  424. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  425. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  426. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  427. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  428. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  429. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  430. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  431. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  432. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  433. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  434. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  435.  
  436. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  437. {
  438. for (new i = 0; i < count; i++)
  439. {
  440. if (is_user_connected(players[i]))
  441. {
  442. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  443. write_byte(players[i])
  444. write_string(msg)
  445. message_end()
  446. }
  447. }
  448. }
  449. return PLUGIN_HANDLED
  450.  
  451. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 10:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Nincs más HUD a szerveren?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 10:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Van ,de ha csak ez van bent akkor is ezt csinálja

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole