hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 547 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 546 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Olyan problémám lenne,hogy fent vagyunk a szerveren egy páran és egyszer csak elkezdenek feljönni a BOT-ok,és nem lehet velük mit kezdeni.

Valami ötlet rá?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:31 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Legújabb dproto.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
fent van

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:36 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Az egyik botnak adj egy IPs bant.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
NuD[!]e írta:
Az egyik botnak adj egy IPs bant.



Volt adva, de folyton visszajön.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 12:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
alfaanero írta:
Olyan problémám lenne,hogy fent vagyunk a szerveren egy páran és egyszer csak elkezdenek feljönni a BOT-ok,és nem lehet velük mit kezdeni.

Valami ötlet rá?


Üdv.

Proba cseresznye nálam bevált! :)

Ban Net Packet Spammer

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 14:05 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.26. 13:07
Hozzászólások: 6
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
banip_fakes!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.04. 10:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Lekell kérni hány ember van ugyan azzal az ipvel, ha pl: 5 embernél több van akkor ad ipre neki egy bant..

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.04. 11:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
vagy fájl ellenőrzést csinálsz. Vagy letiltod egy pár másodpercig a jointeamet és kick aki használja konzol parancsként :)
Baromság ezek az ip-s megoldások,attól rohadtul nem lesz védve :) Proxy opció is van a hackben. Csak az okosok nem használják.

UI.: Még mindig van egy opció, a saját menüs team választás, de az hozzáírható a hackhez nagyon könnyen,hogy kikerülje :)

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.07.04. 11:22-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Botok ellen védelem
HozzászólásElküldve: 2015.07.04. 11:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
ezt ajánlották:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /**
  2. * Simple plugin to protect server against recently created fake flooder.
  3. *
  4. * Home post:
  5. *
  6. * Last update:
  7. * 8/7/2014
  8. *
  9. * Credits:
  10. * - Zetex for 'IP converter' stocks
  11. */
  12.  
  13. /* Copyright © 2014 Safety1st
  14.  
  15. BanIP Fakes is free software;
  16. you can redistribute it and/or modify
  17. it under the terms of the GNU General Public License as published by
  18. the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
  19. (at your option) any later version.
  20.  
  21. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  22. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  23. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  24. GNU General Public License for more details.
  25.  
  26. You should have received a copy of the GNU General Public License
  27. along with this program; if not, write to the Free Software
  28. Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
  29. */
  30.  
  31. #include <amxmodx>
  32.  
  33. #define PLUGIN "BanIP Fakes"
  34. #define VERSION "0.2"
  35. #define AUTHOR "Safety1st"
  36.  
  37. /*---------------EDIT ME------------------*/
  38. #define MAX_SAME_IP 3 // how many players allowed with the same IP address
  39. #define BAN_DURATION 30
  40. new gszKickMsg[] = "Hacker? xD"
  41.  
  42. #define MAX_PLAYERS 32
  43. //#define WHITELIST_SIZE 4 // EXACTLY as rows quantity below; uncomment to enable whitelist
  44.  
  45. #if defined WHITELIST_SIZE
  46. new const gszWhiteList[WHITELIST_SIZE][] = {
  47. "127.0.0.0/8", // loopback interface (usually assigned IP is 127.0.0.1)
  48. "192.168.0.0/24", // 192.168.0.0/24 subnet, IPs range 192.168.0.0 ... 192.168.0.255
  49. "10.3.3.2/24", // 10.3.3.0/24 subnet, we could use any of its IPs here
  50. "141.101.120.244" // c-s.net.ua IP
  51. }
  52. #endif
  53. /*----------------------------------------*/
  54.  
  55. #define DEBUG // uncomment to enable some messages
  56.  
  57. new gszPlayerIP[MAX_PLAYERS + 1][16]
  58. new Trie:gtPlayerIPs
  59.  
  60. #if defined WHITELIST_SIZE
  61. enum _:WhitelistData {
  62. NET_IP,
  63. NET_MASK
  64. }
  65. new Array:gaWhitelist
  66. #endif
  67.  
  68. #define FIRST_PLAYER 1
  69. #define SINGLE_PLAYER 1
  70.  
  71. public plugin_init() {
  72. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  73. register_cvar( "banipfakes_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED )
  74.  
  75. gtPlayerIPs = TrieCreate()
  76.  
  77. #if defined WHITELIST_SIZE
  78. new iData[WhitelistData]
  79. gaWhitelist = ArrayCreate(WhitelistData)
  80.  
  81. for( new i; i < WHITELIST_SIZE; i++ ) {
  82. net_to_long( gszWhiteList[i], iData[NET_IP], iData[NET_MASK] )
  83. ArrayPushArray( gaWhitelist, iData )
  84. }
  85. #endif
  86. }
  87.  
  88. public client_putinserver(id) {
  89. new szPlayerIP[16]
  90. get_user_ip( id, szPlayerIP, charsmax(szPlayerIP), 1 /* without port */ )
  91.  
  92. #if defined WHITELIST_SIZE
  93. new iData[WhitelistData]
  94. for( new i; i < WHITELIST_SIZE; i++ ) {
  95. ArrayGetArray( gaWhitelist, i, iData )
  96. if( iData[NET_IP] == ip_to_long(szPlayerIP) & iData[NET_MASK] ) {
  97. #if defined DEBUG
  98. server_print( "White IP detected: id %d, IP %s", id, szPlayerIP )
  99. #endif
  100. return
  101. }
  102. }
  103. #endif
  104.  
  105. new iQuantity = FIRST_PLAYER
  106. if( TrieGetCell( gtPlayerIPs, szPlayerIP, iQuantity ) ) {
  107. if( ++iQuantity > MAX_SAME_IP ) {
  108. server_cmd( "kick #%d %s; wait; addip %d %s", get_user_userid(id), gszKickMsg, BAN_DURATION, szPlayerIP )
  109. static szBanMsg[] = "IP %s has been banned for %d minutes"
  110. log_amx( szBanMsg, szPlayerIP, BAN_DURATION )
  111. }
  112. }
  113.  
  114. TrieSetCell( gtPlayerIPs, szPlayerIP, iQuantity )
  115. copy( gszPlayerIP[id], charsmax( gszPlayerIP[] ), szPlayerIP )
  116. }
  117.  
  118. public client_disconnect(id) {
  119. if( !gszPlayerIP[id][0] )
  120. // whitelisted player or not fully initialized one (it could happen nearly a map change)
  121. return
  122.  
  123. new iQuantity
  124. TrieGetCell( gtPlayerIPs, gszPlayerIP[id], iQuantity )
  125. if( iQuantity == SINGLE_PLAYER )
  126. TrieDeleteKey( gtPlayerIPs, gszPlayerIP[id] )
  127. else
  128. TrieSetCell( gtPlayerIPs, gszPlayerIP[id], --iQuantity )
  129.  
  130. gszPlayerIP[id][0] = EOS
  131. }
  132.  
  133. /*-- Modified and simplified 'IP converter stocks' by Zetex --*/
  134.  
  135. // Gets net and mask as LONG from subnet.
  136. stock net_to_long( net_string[], &net, &mask ) {
  137. new i, ip[16]
  138.  
  139. i = copyc( ip, charsmax(ip), net_string, '/' )
  140. mask = i ? cidr_to_long( net_string[i + 1] ) : 0xFFFFFFFF /* mask /32, IP itself */
  141.  
  142. net = ip_to_long(ip) & mask
  143. }
  144.  
  145. // Converts mask to LONG. Returns unsigned long.
  146. stock cidr_to_long( mask_string[] ) {
  147. new mask = str_to_num(mask_string)
  148. new result = (1 << 31) >> (mask - 1)
  149.  
  150. return result
  151. }
  152.  
  153. // Converts IP to LONG. Returns unsigned long.
  154. stock ip_to_long( ip_string[] ) {
  155. new right[16], part[4], octet, ip = 0
  156. strtok( ip_string, part, 3, right, 15, '.' )
  157.  
  158. for( new i = 0; i < 4; i++ ) {
  159. octet = str_to_num(part)
  160.  
  161. ip += octet
  162.  
  163. if( i == 3 )
  164. break
  165.  
  166. strtok( right, part, 3, right, 15, '.' )
  167. ip = ip << 8
  168. }
  169.  
  170. return ip
  171. }
  172.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 73 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole