hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 23:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 234 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 234 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 12:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Szint rendszer (KÉS) Ehhez a pluginhoz hozzáadtam + 3 kést, és ez a log vár engem, ha újraindítom a szerót:

stray key in process_key: item_getiteminfo 61
L 07/22/2015 - 12:21:52: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''


Mi lehet a baja?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 12:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Ehhez én sem tudtam hozzáadni..
Hozzáadtam, és nekem is kifagyott a szerver..

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 12:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SmaCk írta:
Ehhez én sem tudtam hozzáadni..
Hozzáadtam, és nekem is kifagyott a szerver..



Ha még csak ki cserélem a skin (+elérési utat) akkor is.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 12:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Ha adhatok egy menüt, ez lenne az:
Átírod CSW_KNIFE meg minden stb... Dobsz be egy rang rendszert, és kész.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19.  
  20. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121]
  21. new const awp[] = "models/v_awp.mdl"
  22. new const awp_1[] = "models/els_awp_new/fenyes.mdl"
  23. new const awp_2[] = "models/els_awp_new/sotet.mdl"
  24. new const awp_3[] = "models/els_awp_new/ezust.mdl"
  25. new const awp_4[] = "models/els_awp_new/fa.mdl"
  26. new const awp_5[] = "models/els_awp_new/arany.mdl"
  27. new const awp_6[] = "models/els_awp_new/pulzus.mdl"
  28. new const awp_7[] = "models/els_awp_new/csikos.mdl"
  29. new const awp_8[] = "models/els_awp_new/terep.mdl"
  30. new const awp_9[] = "models/els_awp_new/tuz.mdl"
  31. new const awp_10[] = "models/els_awp_new/katonai.mdl"
  32. new const awp_11[] = "models/els_awp_new/kobra.mdl"
  33. new const awp_12[] = "models/els_awp_new/tigris.mdl"
  34. new const awp_13[] = "models/els_awp_new/devolved.mdl"
  35. new const awp_14[] = "models/els_awp_new/asiimov.mdl"
  36. new const awp_15[] = "models/els_awp_new/crossfire.mdl"
  37. new const awp_16[] = "models/els_awp_new/metal.mdl"
  38. new const awp_17[] = "models/els_awp_new/magma.mdl"
  39. new const awp_18[] = "models/els_awp_new/zombie.mdl"
  40. new const awp_19[] = "models/els_awp_new/zombie2.mdl"
  41. new const awp_20[] = "models/els_awp_new/star.mdl"
  42.  
  43.  
  44. public plugin_precache()
  45. {
  46. precache_model(awp)
  47. precache_model(awp_1)
  48. precache_model(awp_2)
  49. precache_model(awp_3)
  50. precache_model(awp_4)
  51. precache_model(awp_5)
  52. precache_model(awp_6)
  53. precache_model(awp_7)
  54. precache_model(awp_8)
  55. precache_model(awp_9)
  56. precache_model(awp_10)
  57. precache_model(awp_11)
  58. precache_model(awp_12)
  59. precache_model(awp_13)
  60. precache_model(awp_14)
  61. precache_model(awp_15)
  62. precache_model(awp_16)
  63. precache_model(awp_17)
  64. precache_model(awp_18)
  65. precache_model(awp_19)
  66. precache_model(awp_20)
  67. }
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin("AWP", "AWP", "AWP")
  71. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  72.  
  73. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  74. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  75. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  76. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  77.  
  78. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  79. register_clcmd("say /awp","menu")
  80. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  81. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  82. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  83. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  84. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  85.  
  86. register_cvar("sima_oles", "1");
  87. register_cvar("hs_oles", "1");
  88. register_cvar("kes_oles", "1");
  89.  
  90. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  91. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  92. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  93. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  94.  
  95.  
  96. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  97.  
  98. }
  99. public fegyverid(id)
  100. {
  101. new fegyver = get_user_weapon(id)
  102.  
  103. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  104. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  105. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  106. if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  107. if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  108. if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  109. if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  110. if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  111. if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  112. if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  113. if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  114. if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  115. if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  116. if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  117. if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  118. if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  119. if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  120. if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  121. if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  122. if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  123. if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  124. }
  125. public halal(id)
  126. {
  127. new gyilkos = read_data( 1 );
  128. new aldozat = read_data( 2 );
  129.  
  130. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  131. {
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134. new olesekert = skin_oles;
  135.  
  136. if(read_data(3))
  137. {
  138. olesekert += skin_hsoles;
  139. }
  140.  
  141. static Fegyver[26];
  142.  
  143. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  144.  
  145. if(equal(Fegyver,"knife"))
  146. {
  147. olesekert += skin_kesoles;
  148. }
  149. oles[gyilkos] += olesekert;
  150.  
  151. ColorChat(gyilkos, RED, "^3[Információ] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ölést!", olesekert);
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. public menu(id) {
  155. new cim[121]
  156. formatex(cim, charsmax(cim), "\\d[~|\\rCenzured\\d|~] \\dMenü ^n\\yÖléseid: \\w%d^nOldal ",oles[id])
  157. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  158.  
  159. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 50 ? "\\rFényes AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFényes AWP \\r[50 Ölés]\\y");
  160. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 80 ? "\\ySötét AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dSötét AWP \\r[80 Ölés]\\y");
  161. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 110 ? "\\rEzüst AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dEzüst AWP \\r[110 Ölés]\\y");
  162. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 150 ? "\\yFa AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFa AWP \\r[150 Ölés]\\y");
  163. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 200 ? "\\rArany AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dArany AWP \\r[200 Ölés]\\y");
  164. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yPulzus AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dPulzus AWP \\r[250 Ölés]\\y");
  165. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 300 ? "\\rCsíkos AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCsíkos AWP \\r[300 Ölés]\\y");
  166. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 360 ? "\\yTerep AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTerep AWP \\r[360 Ölés]\\y");
  167. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 410 ? "\\yTűz AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTűz AWP \\r[410 Ölés]\\y");
  168. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 440 ? "\\yKatonai AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKatonai AWP \\r[440 Ölés]\\y");
  169. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 470 ? "\\yKobra AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKobra AWP \\r[470 Ölés]\\y");
  170. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 510 ? "\\yTigris AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTigris AWP \\r[510 Ölés]\\y");
  171. formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 570 ? "\\yDevolved AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dDevolved AWP \\r[570 Ölés]\\y");
  172. formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 610 ? "\\yAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAsiimov AWP \\r[610 Ölés]\\y");
  173. formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 660 ? "\\yCrossFire AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCrossFire AWP \\r[660 Ölés]\\y");
  174. formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 710 ? "\\yMetal AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMetal AWP \\r[710 Ölés]\\y");
  175. formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 760 ? "\\yMagma AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMagma AWP \\r[760 Ölés]\\y");
  176. formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 820 ? "\\yZombie AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP \\r[820 Ölés]\\y");
  177. formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 900 ? "\\yZombie AWP 2 \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP 2 \\r[900 Ölés]\\y");
  178. formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 1000 ? "\\yStar AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dStar AWP \\r[1000 Ölés]\\y");
  179.  
  180. menu_additem(menu, "\\yAlap AWP \\r[Megszerezve]", "1", 0 );
  181. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 50 ? 0 : 1);
  182. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  183. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  184. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  185. menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  186. menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 250 ? 0 : 1);
  187. menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  188. menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 360 ? 0 : 1);
  189. menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 410 ? 0 : 1);
  190. menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 440 ? 0 : 1);
  191. menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 470 ? 0 : 1);
  192. menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 510 ? 0 : 1);
  193. menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 570 ? 0 : 1);
  194. menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 610 ? 0 : 1);
  195. menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 660 ? 0 : 1);
  196. menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 710 ? 0 : 1);
  197. menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 760 ? 0 : 1);
  198. menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 820 ? 0 : 1);
  199. menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 900 ? 0 : 1);
  200. menu_additem(menu, skin20, "21", oles[id] >= 1000 ? 0 : 1);
  201. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  202. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  203. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  204. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  205. menu_display(id, menu, 0);
  206. }
  207. public pontmegtekint(id)
  208. {
  209. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Jelenleg ^3%d ^4ölésed van.", oles[id])
  210. }
  211. public event_sebzes( id ) {
  212.  
  213. new aldozat_id = id;
  214. if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  215. new dmg_adas = read_data( 2 );
  216. new dmgtype = read_data( 3 );
  217. new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  218. new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  219. new elet = get_user_health( aldozat_id );
  220.  
  221. new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  222.  
  223. if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  224. return PLUGIN_HANDLED
  225. }
  226.  
  227. if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  228.  
  229. if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  230. if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232. }else{
  233. log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  234. }
  235.  
  236. return PLUGIN_CONTINUE
  237. }else {
  238. if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  239.  
  240. fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  241. }
  242. }
  243. return PLUGIN_CONTINUE
  244. }
  245. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  246. user_silentkill( aldozat );
  247.  
  248. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  249. write_byte( gyilkos );
  250. write_byte( aldozat );
  251. write_byte( fejloves );
  252. write_string( fegyver );
  253. message_end();
  254.  
  255. new oles = get_user_frags( gyilkos );
  256. set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  257. new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  258. set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  259.  
  260. return PLUGIN_CONTINUE
  261. }
  262. public fegyverek(id)
  263. {
  264. new fegyver = get_user_weapon(id)
  265.  
  266. set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  267.  
  268. return PLUGIN_CONTINUE
  269. }
  270. public KorUzenet() {
  271.  
  272. ColorChat(0, RED, "^3[Információ] ^4AWP ^nMenü: ^3/awp");
  273. return PLUGIN_HANDLED;
  274. }
  275. public skin_menu(id, menu, item) {
  276. if( item == MENU_EXIT )
  277. {
  278. menu_destroy(id);
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281. new data[9], szName[64];
  282. new access, callback;
  283. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  284. new key = str_to_num(data);
  285.  
  286. switch(key) {
  287. case 1:{
  288. if(oles[id] >= 0)
  289. skin[id] = 0
  290. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1az ^4Alap ^1AWP-t!");
  291. }
  292. case 2:{
  293. if(oles[id] >= 50)
  294. skin[id] = 1
  295. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Fényes ^1AWP-t!");
  296. }
  297. case 3:{
  298. if(oles[id] >= 80)
  299. skin[id] = 2
  300. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Sötét ^1AWP-t!");
  301. }
  302. case 4:{
  303. if(oles[id] >= 110)
  304. skin[id] = 3
  305. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1az ^4 Ezüst ^1AWP-t!");
  306. }
  307. case 5:{
  308. if(oles[id] >= 150)
  309. skin[id] = 4
  310. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Fa ^1AWP-t!");
  311. }
  312. case 6:{
  313. if(oles[id] >= 200)
  314. skin[id] = 5
  315. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1az ^4Arany ^1AWP-t!");
  316. }
  317. case 7:{
  318. if(oles[id] >= 250)
  319. skin[id] = 6
  320. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Pulzus ^1AWP-t!");
  321. }
  322. case 8:{
  323. if(oles[id] >= 300)
  324. skin[id] = 7
  325. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Csíkos ^1AWP-t!");
  326. }
  327. case 9:{
  328. if(oles[id] >= 360)
  329. skin[id] = 8
  330. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Terep ^1AWP-t!");
  331. }
  332. case 10:{
  333. if(oles[id] >= 410)
  334. skin[id] = 9
  335. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Tűz ^1AWP-t!");
  336. }
  337. case 11:{
  338. if(oles[id] >= 440)
  339. skin[id] = 10
  340. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Katonai ^1AWP-t!");
  341. }
  342. case 12:{
  343. if(oles[id] >= 470)
  344. skin[id] = 11
  345. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Kobra ^1AWP-t!");
  346. }
  347. case 13:{
  348. if(oles[id] >= 510)
  349. skin[id] = 11
  350. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Tigris ^1AWP-t!");
  351. }
  352. case 14:{
  353. if(oles[id] >= 570)
  354. skin[id] = 11
  355. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Devolved ^1AWP-t!");
  356. }
  357. case 15:{
  358. if(oles[id] >= 610)
  359. skin[id] = 11
  360. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1az ^4Asiimov ^1AWP-t!");
  361. }
  362. case 16:{
  363. if(oles[id] >= 660)
  364. skin[id] = 11
  365. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4CossFire ^1AWP-t!");
  366. }
  367. case 17:{
  368. if(oles[id] >= 710)
  369. skin[id] = 11
  370. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Metal ^1AWP-t!");
  371. }
  372. case 18:{
  373. if(oles[id] >= 760)
  374. skin[id] = 11
  375. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Magma ^1AWP-t!");
  376. }
  377. case 19:{
  378. if(oles[id] >= 820)
  379. skin[id] = 11
  380. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Zombie ^1AWP-t!");
  381. }
  382. case 20:{
  383. if(oles[id] >= 900)
  384. skin[id] = 11
  385. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Zombie 2 ^1AWP-t!");
  386. }
  387. case 21:{
  388. if(oles[id] >= 1000)
  389. skin[id] = 11
  390. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad ^1a ^4Star ^1AWP-t!");
  391.  
  392. menu_destroy(menu)
  393. return PLUGIN_HANDLED
  394. }
  395. }
  396. return PLUGIN_HANDLED
  397. }
  398.  
  399. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  400. {
  401. new count = 1, players[32]
  402. static msg[191]
  403. vformat(msg, 190, input, 3)
  404.  
  405. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  406. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  407. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  408. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  409. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  410. replace_all(msg, 190, "í", "í­")
  411. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  412. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  413. replace_all(msg, 190, "ő", "ő")
  414. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  415. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  416. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  417. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  418. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  419. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  420. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  421. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  422. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  423. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  424. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  425. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  426.  
  427. }
  428.  
  429. public mentes(id)
  430. {
  431. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  432. get_user_authid(id, authid, 31)
  433. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  434. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  435. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  436. return PLUGIN_CONTINUE
  437. }
  438. public betoltes(id)
  439. {
  440. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  441. get_user_authid(id, authid, 31)
  442. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  443. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  444. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  445. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  446. new str_num[32], skin_num[32]
  447. parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  448. oles[id] = str_to_num(str_num)
  449. skin[id] = str_to_num(skin_num)
  450. return PLUGIN_CONTINUE
  451. }
  452. public client_disconnect(id)
  453. {
  454. mentes(id)
  455. }
  456. public client_connect(id)
  457. {
  458. betoltes(id)
  459. }
  460. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  461. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  462. */
  463.  

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 12:31 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.21. 09:53
Hozzászólások: 12
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Nekem is volt ilyen és valami model hiányzót vagy hibás model volt

_________________
Néha, amikor játék közben elsötétül
a képernyő, akkor a monitorba látom a saját tükörképem,
ilyenkor elgondolkozom az eddigi életemen.
De aztán jön a következő szint. KIRÁLY!

Markus Persson


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole