hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 02:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 544 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 02:22 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.05. 12:08
Hozzászólások: 4
valaki segítene? ilyen sárga sebzés kijelzőt keresek ami körbe írja mennyit lövök bele


Csatolmányok:
sebzes.PNG
sebzes.PNG [ 1016.1 KiB | Megtekintve 1343 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 07:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sebzés kiírás
Színt át lehet írni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 10:33 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Újfajta Sebzés kijelző/kiíró

Cvarokal tudod állítani a színeket.

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 10:44 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.05. 12:08
Hozzászólások: 4
Valaki beállítaná nekem ehhez nem értek nagyon


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 10:51 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Shaady1 írta:
Valaki beállítaná nekem ehhez nem értek nagyon

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3.  
  4. #define VERSION "1.0"
  5.  
  6. #define DIRECTOR_HUD_MESSAGE 0
  7. #define NORMAL_HUD_MESSAGE 1
  8.  
  9.  
  10. new pCvar_VictimC, pCvar_OurselfC, pCvar_AttackerC, pCvar_BulletMode, pCvar_Bullet_Distance, pCvar_Bullet_Walls,
  11. pCvar_Bullet_ShowSpec, pCvar_Bullet_Hs_Mode, pCvar_Bullet_Text_Mode, pCvar_Bullet_Show_Mode, pCvar_Accumulated_Damage
  12.  
  13. new dhud_color, dhud_x, dhud_y, dhud_effect, dhud_fxtime, dhud_holdtime, dhud_fadeintime, dhud_fadeouttime, dhud_reliable
  14.  
  15. new Float: Yv[ 33 ], Float: Xv[ 33 ] /* Victim*/, Float: Ya[ 33 ], Float: Xa[ 33 ] // Attacker
  16.  
  17. new bool: ShowMeThisHud[ 33 ], MyCurrentDamages[ 33 ], iSyncObj
  18.  
  19. public plugin_init( )
  20. {
  21. register_plugin( "Bullet Damage", VERSION, "Bboy Grun" )
  22.  
  23. register_cvar( "Director_bullet_dmg", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY )
  24. set_cvar_string( "Director_bullet_dmg", VERSION )
  25.  
  26. register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0" )
  27.  
  28. register_clcmd( "say /showsebz", "Say_showbd" )
  29. register_clcmd( "say showsebz", "Say_showbd" )
  30.  
  31. iSyncObj = CreateHudSyncObj( )
  32.  
  33. pCvar_BulletMode = register_cvar( "Bullet_Damage_Mode", "0" )
  34. pCvar_Bullet_Distance = register_cvar( "Bullet_Damage_Distance", "600" )
  35. pCvar_Bullet_Walls = register_cvar( "Bullet_Damage_NoShowWalls", "0" )
  36. pCvar_Bullet_ShowSpec = register_cvar( "Bullet_Show_Spec", "1" )
  37. pCvar_Bullet_Hs_Mode = register_cvar( "Bullet_Hs_Mode", "2" )
  38. pCvar_Bullet_Text_Mode = register_cvar( "Bullet_Text_Mode", "0" )
  39. pCvar_Bullet_Show_Mode = register_cvar( "Bullet_Show_Mode", "3" )
  40. pCvar_Accumulated_Damage = register_cvar( "Show_Accumulated_Damage", "1" )
  41.  
  42. pCvar_VictimC = register_cvar( "Color_RGB_Victim", "255204051" )
  43. pCvar_AttackerC = register_cvar( "Color_RGB_Attacker", "255204051" )
  44. pCvar_OurselfC = register_cvar( "Color_RGB_Ourself_Teammate", "255204051" )
  45. }
  46.  
  47. public plugin_natives( )
  48. {
  49. register_native( "bd_show_damage", "native_bd_show_damage", 0 )
  50. register_native( "bd_show_text", "native_bd_show_text", 0 )
  51. }
  52.  
  53. // HELP : http://forums.alliedmods.net/showthread ... ost1436434 Thanks to schmurgel1983
  54. public native_bd_show_text( iPlugin, iParams )
  55. {
  56. new id = get_param( 1 )
  57.  
  58. if( !is_user_connected( id ) ) // user disconnected .. return 0
  59. {
  60. return 0
  61. }
  62.  
  63. new Text[ 128 ], Attacker, Size
  64.  
  65. Attacker = get_param( 2 )
  66. Size = get_param( 3 )
  67.  
  68. get_string( 3, Text, charsmax( Text ) )
  69. show_client_text( id, Text, Attacker, Size )
  70.  
  71. if( Attacker ) // Is the player attacker ? Yes = 1 -- No = 0
  72. {
  73. CheckPosition( id, Attacker )
  74. return 1
  75. }
  76.  
  77. CheckPosition( id, 0 )
  78. return 1
  79. }
  80.  
  81. public native_bd_show_damage( iPlugin, iParams )
  82. {
  83. new id = get_param( 1 )
  84.  
  85. if( !is_user_connected( id ) )
  86. {
  87. return 0
  88. }
  89.  
  90. new damage, style, Attacker
  91. damage = get_param( 2 ); style = get_param( 3 ); Attacker = get_param( 4 )
  92.  
  93. show_client_value( id, damage, Attacker, style )
  94.  
  95. if( Attacker ) // Is the player attacker ? Yes = 1 -- No = 0
  96. {
  97. CheckPosition( id, Attacker )
  98. return 1
  99. }
  100.  
  101. CheckPosition( id, 0 )
  102. return 1
  103. }
  104.  
  105. public Event_Damage( Victim )
  106. {
  107. static Attacker, AttackerWpn, VictimBodyPart
  108. Attacker = get_user_attacker( Victim, AttackerWpn, VictimBodyPart )
  109.  
  110. if( !is_user_alive( Attacker ) || ( get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Walls ) && !is_visible( Attacker, Victim ) ) )
  111. {
  112. return;
  113. }
  114.  
  115. static damage, R, G, B, pCvar_H, pCvar_TMODE
  116. damage = read_data( 2 )
  117.  
  118. pCvar_H = get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Hs_Mode )
  119. pCvar_TMODE = get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Text_Mode )
  120.  
  121. static AttackerOrigin[ 3 ], VictimOrigin[ 3 ]
  122.  
  123. if( Attacker != Victim && get_user_team( Attacker ) != get_user_team( Victim ) )
  124. {
  125. if( pCvar_H > 0 && VictimBodyPart == HIT_HEAD )
  126. {
  127. if( pCvar_H == 1 )
  128. {
  129. show_client_value( Victim, damage, 0, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  130. show_client_value( Attacker, damage, 1, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  131. }
  132. else
  133. {
  134. show_client_text( Victim, "HEADSHOT", 0, pCvar_TMODE )
  135. show_client_text( Attacker, "HEADSHOT", 1, pCvar_TMODE )
  136. }
  137. }
  138. else
  139. {
  140. if( !get_pcvar_num( pCvar_BulletMode ) )
  141. {
  142. show_client_value( Victim, damage, 0, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  143. show_client_value( Attacker, damage, 1, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  144. }
  145.  
  146. else
  147. {
  148. get_user_origin( Attacker, AttackerOrigin )
  149. get_user_origin( Victim, VictimOrigin )
  150.  
  151. if( get_distance( AttackerOrigin, VictimOrigin ) > get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Distance ) )
  152. {
  153. show_client_value( Victim, damage, 0, NORMAL_HUD_MESSAGE )
  154. show_client_value( Attacker, damage, 1, NORMAL_HUD_MESSAGE )
  155. }
  156. else
  157. {
  158. show_client_value( Victim, damage, 0, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  159. show_client_value( Attacker, damage, 1, DIRECTOR_HUD_MESSAGE )
  160. }
  161. }
  162. }
  163.  
  164. CheckPosition( Victim, 0 )
  165. CheckPosition( Attacker, 1 )
  166.  
  167. if( MyCurrentDamages[ Attacker ] == -1 || !get_pcvar_num( pCvar_Accumulated_Damage ) )
  168. {
  169. // MyCurrentDamages[ Attacker ] == -1 : The player is a BOT
  170. return;
  171. }
  172.  
  173. MyCurrentDamages[ Attacker ] += damage
  174. UpdateDamages( Attacker )
  175. }
  176. else
  177. {
  178. static iColor; iColor = get_pcvar_num( pCvar_OurselfC )
  179. R = iColor / 1000000
  180. iColor %= 1000000
  181. G = iColor / 1000
  182. B = iColor % 1000
  183.  
  184. set_dhudmessage( R, G, B, -1.0, -1.0, 2, 0.0, 2.0, 0.1, 0.1 )
  185. show_dhudmessage( Victim, "%i", damage ) // Show the damages to the player
  186. }
  187. }
  188.  
  189. public Say_showbd( id )
  190. {
  191. if( ShowMeThisHud[ id ] )
  192. {
  193. ShowMeThisHud[ id ] = false
  194. client_print( id, print_chat, "[ Sebzes kijelzo %s ] STATUS : OFF", VERSION )
  195. return;
  196. }
  197.  
  198. client_print( id, print_chat, "[ Sebzes kijelzo %s ] STATUS : ON", VERSION )
  199. ShowMeThisHud[ id ] = true
  200. }
  201.  
  202. public client_putinserver( id )
  203. {
  204. iRefreshHudPosition( id )
  205.  
  206. ShowMeThisHud[ id ] = true
  207. MyCurrentDamages[ id ] = is_user_bot( id ) ? -1 : 0
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212. stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
  213. {
  214. #define clamp_byte(%1) ( clamp( %1, 0, 255 ) )
  215. #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
  216.  
  217. dhud_color = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) )
  218. dhud_x = _: x
  219. dhud_y = _: y
  220. dhud_effect = effects
  221. dhud_fxtime = _: fxtime
  222. dhud_holdtime = _: holdtime
  223. dhud_fadeintime = _: fadeintime
  224. dhud_fadeouttime = _: fadeouttime
  225. dhud_reliable = _: reliable
  226.  
  227. return 1;
  228. }
  229.  
  230. stock show_dhudmessage( index, const message[ ], any:... )
  231. {
  232. new buffer[ 128 ]
  233. new numArguments = numargs( )
  234.  
  235. if( numArguments == 2 )
  236. {
  237. send_dhudMessage( index, message )
  238. }
  239. else if( index || numArguments == 3 )
  240. {
  241. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 )
  242. send_dhudMessage( index, buffer )
  243. }
  244. else
  245. {
  246. new playersList[ 32 ], numPlayers;
  247. get_players( playersList, numPlayers, "ch" )
  248.  
  249. if( !numPlayers )
  250. {
  251. return 0;
  252. }
  253.  
  254. new Array:handleArrayML = ArrayCreate()
  255.  
  256. for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
  257. {
  258. if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
  259. {
  260. while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
  261. j = 0
  262.  
  263. if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
  264. {
  265. ArrayPushCell( handleArrayML, i++ )
  266. }
  267. }
  268. }
  269.  
  270. new size = ArraySize( handleArrayML )
  271.  
  272. if( !size )
  273. {
  274. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 )
  275. send_dhudMessage( index, buffer )
  276. }
  277. else
  278. {
  279. for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
  280. {
  281. index = playersList[ i ]
  282.  
  283. for( j = 0; j < size; j++ )
  284. {
  285. setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index )
  286. }
  287.  
  288. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 )
  289. send_dhudMessage( index, buffer )
  290. }
  291. }
  292.  
  293. ArrayDestroy( handleArrayML )
  294. }
  295. return 1;
  296. }
  297.  
  298. stock send_dhudMessage( const index, const message[ ] )
  299. {
  300. message_begin( dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index )
  301. {
  302. write_byte( strlen( message ) + 31 )
  303. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE )
  304. write_byte( dhud_effect )
  305. write_long( dhud_color )
  306. write_long( dhud_x )
  307. write_long( dhud_y )
  308. write_long( dhud_fadeintime )
  309. write_long( dhud_fadeouttime )
  310. write_long( dhud_holdtime )
  311. write_long( dhud_fxtime )
  312. write_string( message )
  313. }
  314. message_end()
  315. }
  316.  
  317. UpdateDamages( id )
  318. {
  319. if( !ShowMeThisHud[ id ] )
  320. {
  321. return;
  322. }
  323.  
  324. set_hudmessage( 0, 255, 0, -1.0, -0.50, 0, 0.0, 4.0, 0.0, 1.0, -1 )
  325. ShowSyncHudMsg( id, iSyncObj, "%d", MyCurrentDamages[ id ] )
  326.  
  327. if( task_exists( 999_666_999 + id ) )
  328. {
  329. remove_task( 999_666_999 + id )
  330. }
  331.  
  332. set_task( 5.0, "ResetCurrentDamages", 999_666_999 + id )
  333. }
  334.  
  335. public ResetCurrentDamages( TaskID )
  336. {
  337. MyCurrentDamages[ TaskID - 999_666_999 ] = 0
  338. }
  339.  
  340. show_client_value( id, damage, Attacker, iSize )
  341. {
  342. if( !ShowMeThisHud[ id ] )
  343. {
  344. return;
  345. }
  346.  
  347. static iColor, R, G, B, Float: Y_Pos, Float: X_Pos
  348.  
  349. if( Attacker ) // The user is the Attacker ( Attacker value = 1 )
  350. {
  351. // Attacker
  352. iColor = get_pcvar_num( pCvar_AttackerC )
  353. Y_Pos = Ya[ id ]
  354. X_Pos = Xa[ id ]
  355. }
  356. else
  357. {
  358. // Victim
  359. iColor = get_pcvar_num( pCvar_VictimC )
  360. Y_Pos = Yv[ id ]
  361. X_Pos = Xv[ id ]
  362. }
  363.  
  364. R = iColor / 1000000
  365. iColor %= 1000000
  366. G = iColor / 1000
  367. B = iColor % 1000
  368.  
  369. if( iSize )
  370. {
  371. set_hudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02 )
  372. show_hudmessage( id, "%i", damage )
  373. }
  374. else
  375. {
  376. set_dhudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02 )
  377. show_dhudmessage( id, "%i", damage )
  378. }
  379.  
  380. if( !get_pcvar_num( pCvar_Bullet_ShowSpec ) )
  381. {
  382. return;
  383. }
  384.  
  385. SpectatorHud( id, damage, _, 0, iSize, Float: X_Pos, Float: Y_Pos, R, G, B )
  386. }
  387.  
  388. show_client_text( id, iText[ ], Attacker, iSize )
  389. {
  390. if( !ShowMeThisHud[ id ] )
  391. {
  392. return;
  393. }
  394.  
  395. static iColor, R, G, B, Float: Y_Pos, Float: X_Pos
  396.  
  397. if( Attacker ) // The user is the Attacker ( Attacker value = 1 )
  398. {
  399. // Attacker
  400. iColor = get_pcvar_num( pCvar_AttackerC )
  401. Y_Pos = Ya[ id ]
  402. X_Pos = Xa[ id ]
  403. }
  404. else
  405. {
  406. // Victim
  407. iColor = get_pcvar_num( pCvar_VictimC )
  408. Y_Pos = Yv[ id ]
  409. X_Pos = Xv[ id ]
  410. }
  411.  
  412. R = iColor / 1000000
  413. iColor %= 1000000
  414. G = iColor / 1000
  415. B = iColor % 1000
  416.  
  417. if( !iSize )
  418. {
  419. set_dhudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02 )
  420. show_dhudmessage( id, "%s", iText )
  421. }
  422. else
  423. {
  424. set_hudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02, -1 )
  425. show_hudmessage( id, "%s", iText )
  426. }
  427.  
  428. if( !get_pcvar_num( pCvar_Bullet_ShowSpec ) )
  429. {
  430. return;
  431. }
  432.  
  433. SpectatorHud( id, _, iText, 1, iSize, Float: X_Pos, Float: Y_Pos, R, G, B )
  434. }
  435.  
  436. SpectatorHud( id, iDamage = 0, iText[ ] = "", TextMode, Size, Float: X_Pos, Float: Y_Pos, R, G, B )
  437. {
  438. static iPlayers[ 32 ], iNum
  439. get_players( iPlayers, iNum, "bch" )
  440.  
  441. for( new i = 0, Spectator = iPlayers[ 0 ]; i < iNum; Spectator = iPlayers[ i++ ] )
  442. {
  443. if( ShowMeThisHud[ Spectator ] && entity_get_int( Spectator, EV_INT_iuser2 ) == id )
  444. {
  445. if( !Size )
  446. {
  447. set_dhudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02 )
  448. TextMode ? show_dhudmessage( Spectator, "%s", iText ) : show_dhudmessage( Spectator, "%d", iDamage )
  449. }
  450. else
  451. {
  452. set_hudmessage( R, G, B, X_Pos, Y_Pos, 2, 0.0, 1.0, 0.02, 0.02, -1 )
  453. TextMode ? show_hudmessage( Spectator, "%s", iText ) : show_hudmessage( Spectator, "%d", iDamage )
  454. }
  455. }
  456. }
  457. }
  458.  
  459. iRefreshHudPosition( id )
  460. {
  461. switch( get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Show_Mode ) )
  462. {
  463. case 0:
  464. {
  465. Ya[ id ] = -0.50
  466. Xa[ id ] = -0.70
  467.  
  468. Yv[ id ] = -0.45
  469. Xv[ id ] = -0.30
  470.  
  471. }
  472. case 1:
  473. {
  474. Ya[ id ] = 0.55
  475. Xa[ id ] = 0.53
  476.  
  477. Xv[ id ] = 0.45
  478. Yv[ id ] = 0.50
  479. }
  480. case 2:
  481. {
  482. Ya[ id ] = -0.35
  483. Xa[ id ] = -0.70
  484.  
  485. Yv[ id ] = -0.20
  486. Xv[ id ] = -0.70
  487. }
  488. case 3:
  489. {
  490. Xv[ id ] = -0.80
  491. Yv[ id ] = -0.90
  492.  
  493. Xa[ id ] = -0.20
  494. Ya[ id ] = -0.90
  495. }
  496. }
  497. }
  498.  
  499. CheckPosition( id, Attacker )
  500. {
  501. switch( get_pcvar_num( pCvar_Bullet_Show_Mode ) )
  502. // [ 0 = CIRCLE ] [ 1 = VERTICAL ] [ 2 = HORIZONTAL ] [ 3 = ARCH OF CIRCLE ]
  503. {
  504. case 0:
  505. {
  506. if( Attacker )
  507. {
  508. switch( Xa[ id ] )
  509. {
  510. case -0.70: // First attack
  511. {
  512. Xa[ id ] = -0.575
  513. Ya[ id ] = -0.60
  514. }
  515. case -0.575: // Second
  516. {
  517. Xa[ id ] = -0.50
  518. Ya[ id ] = -0.625
  519. }
  520. case -0.50: // Third
  521. {
  522. Xa[ id ] = -0.425
  523. Ya[ id ] = -0.60
  524. }
  525. case -0.425: // Fourth
  526. {
  527. Xa[ id ] = -0.30
  528. Ya[ id ] = -0.50
  529. }
  530. case -0.30: // Last
  531. {
  532. Xa[ id ] = -0.70
  533. }
  534. default: iRefreshHudPosition( id )
  535. }
  536. }
  537. else
  538. {
  539. switch( Xv[ id ] )
  540. {
  541. case -0.30: // First attack
  542. {
  543. Xv[ id ] = -0.425
  544. Yv[ id ] = -0.35
  545. }
  546. case -0.425: // Second
  547. {
  548. Xv[ id ] = -0.50
  549. Yv[ id ] = -0.30
  550. }
  551. case -0.50: // Third
  552. {
  553. Xv[ id ] = -0.575
  554. Yv[ id ] = -0.35
  555. }
  556. case -0.575: // fourth
  557. {
  558. Xv[ id ] = -0.70
  559. Yv[ id ] = -0.45
  560. }
  561. case -0.70: // Last
  562. {
  563. Xv[ id ] = -0.30
  564. }
  565. default: iRefreshHudPosition( id )
  566. }
  567. }
  568. }
  569. case 1:
  570. {
  571. if( Attacker )
  572. {
  573. Ya[ id ] += 0.05
  574. if( Ya[ id ] >= 0.90 )
  575. {
  576. Ya[ id ] = 0.55
  577. }
  578. }
  579. else
  580. {
  581. Yv[ id ] += 0.05
  582. if( Yv[ id ] >= 0.85 )
  583. {
  584. Yv[ id ] = 0.50
  585. }
  586. }
  587. }
  588. case 2:
  589. {
  590. if( Attacker )
  591. {
  592. Xa[ id ] += 0.05
  593. if( Xa[ id ] >= -0.35 )
  594. {
  595. Xa[ id ] = -0.70
  596. }
  597. }
  598. else
  599. {
  600. Xa[ id ] += 0.05
  601. if( Xv[ id ] >= -0.35 )
  602. {
  603. Xv[ id ] = -0.70
  604. }
  605. }
  606. }
  607. case 3:
  608. {
  609. if( Attacker )
  610. {
  611. switch( Xa[ id ] )
  612. {
  613. case -0.20: // First attack
  614. {
  615.  
  616. if( Ya[ id ] == -0.20 )
  617. {
  618. Xa[ id ] = -0.20
  619. Ya[ id ] = -0.90
  620. }
  621. else
  622. {
  623. Xa[ id ] = -0.15
  624. Ya[ id ] = -0.80
  625. }
  626. }
  627. case -0.15:
  628. {
  629. switch( Ya[ id ] )
  630. {
  631. case -0.80: Ya[ id ] = -0.70
  632. case -0.70: Ya[ id ] = -0.60
  633. case -0.60: Ya[ id ] = -0.50
  634. case -0.50: Ya[ id ] = -0.40
  635. case -0.40: Ya[ id ] = -0.30
  636. case -0.30:
  637. {
  638. Xa[ id ] = -0.20
  639. Ya[ id ] = -0.20
  640. }
  641. }
  642. }
  643. default: iRefreshHudPosition( id )
  644. }
  645. }
  646. else
  647. {
  648. switch( Xv[ id ] )
  649. {
  650. case -0.80: // First attack
  651. {
  652.  
  653. if( Yv[ id ] == -0.20 )
  654. {
  655. Xv[ id ] = -0.80
  656. Yv[ id ] = -0.90
  657. }
  658. else
  659. {
  660. Xv[ id ] = -0.85
  661. Yv[ id ] = -0.80
  662. }
  663. }
  664. case -0.85:
  665. {
  666. switch( Yv[ id ] )
  667. {
  668. case -0.80: Yv[ id ] = -0.70
  669. case -0.70: Yv[ id ] = -0.60
  670. case -0.60: Yv[ id ] = -0.50
  671. case -0.50: Yv[ id ] = -0.40
  672. case -0.40: Yv[ id ] = -0.30
  673. case -0.30:
  674. {
  675. Xv[ id ] = -0.80
  676. Yv[ id ] = -0.20
  677. }
  678. }
  679. }
  680. default: iRefreshHudPosition( id )
  681. }
  682. }
  683. }
  684. default: iRefreshHudPosition( id )
  685. }
  686. }
  687.  


Edit: Javítva! most már narancssárgán fogja írni!

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mr.Freeze 2015.08.06. 11:51-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés kiíró Fontos
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 11:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.05. 12:08
Hozzászólások: 4
Nemjó nekem kéken írja :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole