hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 16:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:19 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.20. 12:22
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali! Valaki megcsinálná nekem az advaned fegyvermenüt ékezetesre és a prefixet átírja BArbármenü-re!???? PLS

_________________
:DD Péntek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Leszeded az SMA-t. Notepad++-al felül kódolás- "UTF-8 kódolás BOM nélkül".
Átírogatod amit akarsz ékezetre, és láss csodát.
Ma is tettél valami jót. :P

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Remélem megfelel!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button "Következő"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50. "A vásárlás letíltva!",
  51. "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. ">>M4A1<<",
  57. ">>AK47<<",
  58. ">>AWP<<",
  59. ">>M249<<",
  60. ">>AUG<<",
  61. ">>Famas<<",
  62. ">>Galil<<",
  63. ">>MP5<<",
  64. ">>XM1014<<",
  65. ">>M3<<",
  66. ">>Scout<<"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  132. {
  133. "fegyo",
  134. "say fegyo",
  135. "say_team fegyo",
  136.  
  137. "fegyver",
  138. "say fegyver",
  139. "say_team fegyver",
  140.  
  141. "say /fegyo",
  142. "say_team /fegyo",
  143.  
  144. "say /fegyver",
  145. "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.  
  155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.  
  157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.  
  159. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.  
  162. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  163.  
  164. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  166. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.  
  168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.  
  171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.  
  173. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "5000" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[BarbárMenĂĽ]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.  
  177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.  
  179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.  
  182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.  
  185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.  
  188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.  
  190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.  
  195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.  
  205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.  
  207. case true:
  208. {
  209. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.  
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215. }
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.  
  221. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222. return PLUGIN_CONTINUE;
  223.  
  224. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.  
  231. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.  
  233. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.  
  235. new weapon = read_data( 2 );
  236. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.  
  238. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239. }
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.  
  246. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.  
  248. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249. write_byte( Money_Hud );
  250. message_end( );
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.  
  256. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.  
  258. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259. }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.  
  264. g_iWPCT = 0;
  265. g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.  
  270. if( !is_user_alive( iClient ) )
  271. return;
  272.  
  273. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.  
  275. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.  
  277. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.  
  279. new szMenuTitle[ 121 ];
  280. new szMenuItem[ 121 ];
  281.  
  282. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284. StripUserWeapons( iClient );
  285. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.  
  287. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.  
  289. if( i != 2 ) {
  290.  
  291. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292. }
  293. else {
  294. switch( get_user_team( iClient ) )
  295. {
  296. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298. default: continue;
  299. }
  300. }
  301.  
  302. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303. }
  304.  
  305. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309. menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.  
  314. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.  
  316. menu_destroy( iMenu );
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319.  
  320. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321. new access, callback;
  322. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.  
  324. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.  
  326. if( iItem != 2 ) {
  327.  
  328. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329. give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.  
  331. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332. }
  333. else {
  334.  
  335. new iTeams[ CsTeams ];
  336. GetPlayerCount( iTeams );
  337.  
  338. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.  
  341. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.  
  344. return PLUGIN_HANDLED;
  345. }
  346.  
  347. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.  
  350. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.  
  352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353. give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.  
  355. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356. g_iWPCT++;
  357. }
  358. else {
  359.  
  360. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.  
  363. return PLUGIN_HANDLED;
  364. }
  365. }
  366.  
  367. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.  
  369. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.  
  371.  
  372. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373. give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.  
  375. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376. g_iWPTE++;
  377. }
  378. else {
  379.  
  380. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.  
  383. return PLUGIN_HANDLED;
  384. }
  385. }
  386. }
  387.  
  388. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389. give_player_stuff( iClient );
  390.  
  391. menu_destroy( iMenu );
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.  
  397. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.  
  399. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.  
  401. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.  
  407. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.  
  409. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411. }
  412.  
  413. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.  
  415. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417. }
  418.  
  419. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.  
  421. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423. }
  424.  
  425. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.  
  429. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432. }
  433. }
  434.  
  435. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.  
  437. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438. }
  439.  
  440. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.  
  442. new weapons[ 32 ];
  443. new weaponsnum;
  444. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446. if( is_user_alive( iClient ) )
  447. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449. }
  450.  
  451. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452. return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.  
  459. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.  
  461. if( iC4Ent > 0 ) {
  462.  
  463. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464. }
  465.  
  466. strip_user_weapons( iClient );
  467. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.  
  469. if( iC4Ent > 0 ) {
  470.  
  471. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.  
  474. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476. }
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483. new count = 1, players[ 32 ];
  484. static msg[ 191 ];
  485. vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.  
  487. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.  
  491. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492. {
  493. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494. {
  495. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496. {
  497. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498. write_byte( players[ i ] );
  499. write_string( msg );
  500. message_end( );
  501. }
  502. }
  503. }
  504. }
  505. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  506. {
  507. new count = 1, players[32]
  508. static msg[191]
  509. vformat(msg, 190, input, 3)
  510.  
  511. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  512. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  513. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  514. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  515. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  516. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  517. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  518. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  519. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  520. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  521. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  522. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  523. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  524. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  525. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  526. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  527. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  528. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  529. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  530. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  531. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  532.  
  533. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  534. {
  535. for (new i = 0; i < count; i++)
  536. {
  537. if (is_user_connected(players[i]))
  538. {
  539. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  540. write_byte(players[i])
  541. write_string(msg)
  542. message_end()
  543. }
  544. }
  545. }
  546. return PLUGIN_HANDLED
  547. }
  548. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  549. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  550. */

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Skyway írta:
Remélem megfelel!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fun >
#include < fakemeta >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
 
#pragma semicolon 1
 
#define VERSION "0.0.1"
 
#define Max_Players 32
 
#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
#define OFFSET_C4_SLOT 372
 
#define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
 
#define Next_Button "Következő"
#define Back_Button "Vissza"
#define Exit_Button "Kilépés"
 
#define Money_Hud ( 1 << 5 )
 
new g_iWPCT;
new g_iWPTE;
 
new pCvarMaxCTWps;
new pCvarMaxTEWps;
 
new pCvarWPBlock;
 
new pCvarFlash;
new pCvarHe;
new pCvarSmoke;
 
new pCvarKevlar;
new pCvarDefuser;
 
new pCvarPrefix;
new pCvarMoney;
new pCvarBlockBuy;
new pCvarUnAmmo;
 
new const g_szMessages [ ] [ ] =
{
"",
"Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
"^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
"A vásárlás letíltva!",
"Te már választottál fegyvert!"
};
 
new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
 
">>M4A1<<",
">>AK47<<",
">>AWP<<",
">>M249<<",
">>AUG<<",
">>Famas<<",
">>Galil<<",
">>MP5<<",
">>XM1014<<",
">>M3<<",
">>Scout<<"
};
 
new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
 
"weapon_m4a1",
"weapon_ak47",
"weapon_awp",
"weapon_m249",
"weapon_aug",
"weapon_famas",
"weapon_galil",
"weapon_mp5navy",
"weapon_xm1014",
"weapon_m3",
"weapon_scout"
};
 
new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
 
const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
new const maxAmmo[ 31 ] = {
 
0,
52,
0,
90,
1,
32,
1,
100,
90,
1,
120,
100,
100,
90,
90,
90,
100,
120,
30,
120,
200,
32,
90,
120,
90,
2,
35,
90,
90,
0,
100
};
 
new g_szBuyCommands[ ][ ] =
{
"usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
"galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
"sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
"autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
"buyammo1", "buyammo2"
};
 
new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
{
"fegyo",
"say fegyo",
"say_team fegyo",
 
"fegyver",
"say fegyver",
"say_team fegyver",
 
"say /fegyo",
"say_team /fegyo",
 
"say /fegyver",
"say_team /fegyver"
 
};
 
new g_szChatPrefix[ 64 ];
new g_msgHideWeapon;
new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
 
public plugin_init ( ) {
 
register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
 
pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
 
pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
 
pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
 
pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
 
pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
 
pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "5000" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[BarbárMenĂĽ]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
 
g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
 
for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
 
for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
 
register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
 
register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
 
register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
}
 
public client_connect( iClient ) {
 
g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
}
 
public client_disconnect( iClient ) {
 
g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
}
 
public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
 
switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
 
case true:
{
get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public cmd_BlockBuy( iClient ) {
 
if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
return PLUGIN_CONTINUE;
 
get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public eCurWeapon( iClient ) {
 
if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
 
if( is_user_alive( iClient ) ) {
 
new weapon = read_data( 2 );
if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
 
cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
}
}
}
}
 
public onResetHUD( iClient ) {
 
if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
 
message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
write_byte( Money_Hud );
message_end( );
}
}
 
public msgHideWeapon( ) {
 
if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
 
set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
}
}
 
public eRoundEnd ( ) {
 
g_iWPCT = 0;
g_iWPTE = 0;
}
 
public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
 
if( !is_user_alive( iClient ) )
return;
 
cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
 
get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
 
g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
 
new szMenuTitle[ 121 ];
new szMenuItem[ 121 ];
 
format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
 
StripUserWeapons( iClient );
new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
 
for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
 
if( i != 2 ) {
 
format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
}
else {
switch( get_user_team( iClient ) )
{
case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
default: continue;
}
}
 
menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
}
 
menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
menu_display( iClient, menu );
}
 
public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
 
if( iItem == MENU_EXIT ) {
 
menu_destroy( iMenu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new data[ 6 ], szName[ 64 ];
new access, callback;
menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
 
get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
 
if( iItem != 2 ) {
 
give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
give_item( iClient, g_szPistolName );
 
ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
}
else {
 
new iTeams[ CsTeams ];
GetPlayerCount( iTeams );
 
if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
|| iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
 
ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
func_OpenWeaponMenu( iClient );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
 
if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
 
give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
give_item( iClient, g_szPistolName );
 
ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
g_iWPCT++;
}
else {
 
client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
func_OpenWeaponMenu ( iClient );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
 
if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
 
if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
 
 
give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
give_item( iClient, g_szPistolName );
 
ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
g_iWPTE++;
}
else {
 
client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
func_OpenWeaponMenu( iClient );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}
 
give_item( iClient, "weapon_knife" );
give_player_stuff( iClient );
 
menu_destroy( iMenu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
 
new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
 
get_players( iPlayers , iPlayerCount );
 
for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
}
 
stock give_player_stuff( iClient ) {
 
if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
 
give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
}
 
if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
 
give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
}
 
if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
 
give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
}
 
if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
 
switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
 
case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
default: return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
 
if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
 
give_item( iClient, "item_thighpack" );
}
 
if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
 
new weapons[ 32 ];
new weaponsnum;
get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
if( is_user_alive( iClient ) )
if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
}
 
g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
//Stolen from CSDM Weapon Menu
stock StripUserWeapons( iClient ) {
 
new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
 
if( iC4Ent > 0 ) {
 
set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
}
 
strip_user_weapons( iClient );
set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
 
if( iC4Ent > 0 ) {
 
set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
 
cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
cs_set_user_plant( iClient, 1 );
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[ 32 ];
static msg[ 191 ];
vformat( msg, 190, input, 3 );
 
replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
 
if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
{
for ( new i = 0; i < count; i++ )
{
if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
write_byte( players[ i ] );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
 
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
 
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Ékezet :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  2. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  3. "A vásárlás letíltva!",
  4. "Te már választottál fegyvert!"

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Azért írja úgy, mert utf8 kódolásban van.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Megy úgy,ha ANSI-ba van kódolva,de ez a módszer már OldSchool.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ékezet!
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 18:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
utf8 bom nélküliben szebb, átláthatóbb szerintem, hogy rendesen kiírja.

+ print_color -hoz se véletlen használják ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  2. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  3. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  4. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  5. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  6. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  7. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  8. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  9. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  10. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  11. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  12. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  13. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  14. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  15. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  16. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  17. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  18. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 62 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole