hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Sebzés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=21967
Oldal: 1 / 1

Szerző:  lili [2015.08.15. 17:54 ]
Hozzászólás témája:  Sebzés

Sziasztok, itt melyikkel lehet állítani, hogy akkor mennyi legyen a sebzése?
Vagy most így mennyi a sebzés?

if(weapon == CSW_KNIFE && g_arany1[attacker] == true) SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)

Szerző:  DecToR [2015.08.15. 18:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés

lili írta:
Sziasztok, itt melyikkel lehet állítani, hogy akkor mennyi legyen a sebzése?
Vagy most így mennyi a sebzés?

if(weapon == CSW_KNIFE && g_arany1[attacker] == true) SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)



Szia! ott a végén az: 1.0 állítsa a sebzést. de írok egy példát.

Ezt a végére:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  2. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  3. {
  4. if(usp[attacker] == 1) { // 1-es usp
  5. SetHamParamFloat(4, damage * 1.40) //1.40 DMG
  6. }


Ahol a modell levan kérva:

Kód:
  b_sebzes[id] = true


csinálsz egy Bool-t:

Kód:
    new bool:b_sebzes[33]


És Plugin init-be lekéred hogy kör kezdésnél érvényesüljön a sebzés :)

Kód:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")




Ha nem sikerülne, írj , és megoldjuk :)

Szerző:  lili [2015.08.15. 18:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés

Ez így okés, be tudtam rakni és le is fut. És akkor amit írtam példát ott ugye: 1.0 -vagyis akkor alap sebzése van?
És ha azt rakom 2.0-ra akkor meg már 2szeres sebzés ugye? Vagyis annak a 4-esnek nincs semmi ilyen oka elötte?

Szerző:  Akosch:. [2015.08.15. 18:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés

A 4-es azt jelzi, hogy a forward hányadik paraméterét szeretnéd állítani, és mivel ez egy lebegőpontos( float / tört) érték azért használjuk a SetHamParamFloat funkciót az állításához.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/