hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.10. 09:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 314 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 312 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: legtöbbet játszott játékos ideje
HozzászólásElküldve:2015.09.20. 10:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.03. 18:09
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok,

Van egy olyan kérdésem, hogy hogyan tudom azt megoldani, hogyha van nekem egy időmérő pluginom.
És abba egy menüpontba bele szeretném tenni, azt, hogy :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Legtöbbet játszott játékos: xy (Név) [xy óra, xy perc]


Valaki segítene? Köszike :D

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: legtöbbet játszott játékos ideje
HozzászólásElküldve:2015.09.20. 12:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha az összes játékos közül akarod, akkor az ilyen formában elég sok memóriát fog igényelni + a rendezés se egy gyors művelet, főleg ha tegyük fel 1000 - 2000 elemen kell végig mennie...

Ha csak a jelenleg fent lévők közül szeretnéd az máris barátságosabb, max 32 elem.

Megvalósítás:
Mentésekből beolvasod a dolgokat változókba majd rendezed őket. Rendezésre vannak alap műveletek amxmodx -ben:
SortIntegers - egész számok rendezéséhez
SortFloats - valós számok rendezéséhez
SortStrings - karakterláncok ( szövegek ) rendezéséhez
SortCustom1D - egydimenziós változók rendezéséhez, itt egy külön függvényben te tudod megszabni, h mi szerint rendezze.
SortCustom2D - mint az elöző csak kétdimenziós változókkal

Ezek a "quicksort" rendezési algoritmus alapján rendeznek ami már nevéből is látható, h gyors, de ha mondjuk hudban pörgetsz egy ilyet ami kiírja, h ki a legjobb mondjuk egy mp-s frissüléssel az nem biztos, hogy baráti lesz a szervernek.
Szóval vannak ezek, vagy írsz te egy rendezést ( sorting algorithms vagy társai és milliónyi találat lesz googliban ).
Mondjuk csökkenő sorrendbe teszed őket és akkor a 0. indexűt kell kiiratnod.

Remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.

Edit: jobban átgondolva neked elég a legnagyobb érték, fölösleges átrendezni az egészet, és új változókat létrehozni stb...
Elég a maximum érték indexét megkeresni.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new iMax = 0;
  2.  
  3. for( new i = 1; i < sizeof( valtozo ); i++ )
  4. {
  5. if( valtozo[ iMax ] < valtozo[ i ] )
  6. {
  7. iMax = i;
  8. }
  9. }
  10.  
  11. client_print( id, print_chat, "A legnagyobb érték a tömbben: %i , ami a %i indexen van!", valtozo[ iMax ], iMax );


Lehet van szebb megoldás erre a maximum hely keresésre, de nekem hirtelen ez jött :'D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole