hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Entitys Robbanó Tárgyak https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22004 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | JohanCorn [2015.08.20. 21:01 ] |
Hozzászólás témája: | Entitys Robbanó Tárgyak |
Tiszteletem! Vannak azok az objektumok amelyeken olyan enetity van ami ha c4 robbanásnál közel van felrobban. Ismerős, például a de_dust-ról. Ezek a tárgyak egy másik modell érintkezésekor is felrobbannak. Teszem azt, ha meglövöm JetPack-kal és amikor a rocket.mdl hozzáér (Touch-ol) akkor az rögtön robban. Erre szeretnék valamit kitalálni, mert nem jó hogy a robbanás emódon le tud sebezni vagy meg is tud ölni akár. Valakinek valamilyen ötlete erre? Köszönöm! |
Szerző: | demon [2015.08.21. 02:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entitys Robbanó Tárgyak |
Van több módja a dolognak. 1. A robbanó dobozokat törlöd a pályáról: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
2. A robbanó dobozoknak az életét végtelenre állítod: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | JohanCorn [2015.08.21. 18:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entitys Robbanó Tárgyak |
Az 1. nekem nem színpatikus, nem akarom őket törölni. A második, pedig nem működött. Szerintem az élet az mindegy, ugyanis szerintem a d2-ős dobozok nem is func_breakable entitysek. És nem is a kártól robbannak fel, hanem a touch-tól. Ugyanis amikor a func_breakable cuccot lövöm akkor nem esik szét, csak ha az a másikat. |
Szerző: | demon [2015.08.22. 00:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entitys Robbanó Tárgyak |
Ha az életet állítom akkor paintball módban nem robban fel a doboz. D2-n a robbanó dobozok mind func_breakable entityk. A fenti pluginokkal az a gond, hogy az összes func_breakable entityt figyelembe veszi. A 2 plugin közül egyiket se használd. Tessék ez a plugin a func_breakable entityket átállítsa func_wall-ra, így nem fog felrobbanni ha meglövöd JetPack bazookával. Használata: Ránézel arra az entityre(célkereszted rajta legyen) amely felrobban ha bazookával meglövöd, és konzolba beírok, hogy e_edit, majd ha chatbe kírja, hogy "A nézett entity sikeresen szerkesztve lett." akkor többet már azt a dobozt, elemet nem fogod tudni szétlőni. Mindegyik robbanó dobozzal, elemmel csináld meg ugyanezt. Van még egy parancs, amelyet ha használsz akkor visszaállítsa az összes szerkesztett entityt (csak az adott pályáról), ez nem más mint e_reset. Csak pályaváltás után állnak vissza az entityk. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | JohanCorn [2015.09.19. 23:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entitys Robbanó Tárgyak |
Ez csodálatos lenne, csak egy probléma még akad vele, mégpedig hogy fa c4-től felrobban, ami nem baj ez így pont jó is lenne, de a követekző kör elején már egyáltalán nem jelennek meg a dobozok. :C |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |