hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 467 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 465 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 12:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok !

Hogy lehet megoldani azt egy hudban , hogy csak a halott látja a HUD-ot ?

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 13:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(!is_user_alive(id) {
  2. //HUD
  3. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ezt nem értem. Ide azt a sort hova kéne beírni ? HUD elé ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "HUD Info"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "N/A"
  11.  
  12.  
  13.  
  14. new Rounds
  15.  
  16. new iCTKills
  17. new iTTKills
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  22. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  23. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  24. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  25. }
  26.  
  27. public ResetAll() {
  28. Rounds = 0
  29. iCTKills = 0
  30. iTTKills = 0
  31. }
  32.  
  33. public DeathEvent(){
  34. new Killer = read_data( 1 );
  35. new CsTeams:Team
  36. Team = cs_get_user_team( Killer );
  37. if (Team == CS_TEAM_T)
  38. {
  39. iTTKills++
  40. }
  41. if (Team == CS_TEAM_CT)
  42. {
  43. iCTKills++
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public NewRounds(){
  48. Rounds++
  49. }
  50.  
  51. public HUDInfo(){
  52. new Time[9]
  53. get_time("%H:%M",Time,8)
  54.  
  55. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  56. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  57.  
  58. set_hudmessage(random(500),random(500),random(500), 0.01, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  59. show_hudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  60.  
  61. }
  62.  
  63. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  64. {
  65. new count = 1, players[32]
  66. static msg[191]
  67. vformat(msg, 190, input, 3)
  68.  
  69. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  70. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  71. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  72. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  73. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  74. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  75. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  76. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  77. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  78. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  79. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  80. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  81. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  82. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  83. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  84. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  85. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  86. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  87. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  88. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  89. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  90.  
  91. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  92. {
  93. for (new i = 0; i < count; i++)
  94. {
  95. if (is_user_connected(players[i]))
  96. {
  97. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  98. write_byte(players[i])
  99. write_string(msg)
  100. message_end()
  101. }
  102. }
  103. }
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Igen.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //pl.:
  2. if( !is_user_alive( id ) )
  3. {
  4. set_hudmessage( ... );
  5. show_hudmessage( ... );
  6. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
de itt ennél nem jó , hiába csinálom úgy ahogy te mondod. Berakom a hud elé és hibát ír

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Mforce lehagyott egy zárójelet. Nézz, ne csak láss :p

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
valaki beleírná abba a pluginba , mert nem értem ezt a dolgot . Abból csak tanulnék. Azt hittem könnyebb lesz :D

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 17:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <dhudmessage>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "HUD Info"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new Rounds
  14.  
  15. new iCTKills
  16. new iTTKills
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  21. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  22. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  23. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  24. }
  25.  
  26. public ResetAll() {
  27. Rounds = 0
  28. iCTKills = 0
  29. iTTKills = 0
  30. }
  31.  
  32. public DeathEvent(){
  33. new Killer = read_data( 1 );
  34. new CsTeams:Team
  35. Team = cs_get_user_team( Killer );
  36. if (Team == CS_TEAM_T)
  37. {
  38. iTTKills++
  39. }
  40. if (Team == CS_TEAM_CT)
  41. {
  42. iCTKills++
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public NewRounds(){
  47. Rounds++
  48. }
  49.  
  50. public HUDInfo(id) {
  51. if(!is_user_alive(id)) {
  52. new Time[9]
  53. get_time("%H:%M",Time,8)
  54.  
  55. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  56. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  57.  
  58. set_hudmessage(random(500),random(500),random(500), 0.01, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  59. show_hudmessage(id, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  60. }
  61. }
  62.  
  63. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  64. {
  65. new count = 1, players[32]
  66. static msg[191]
  67. vformat(msg, 190, input, 3)
  68.  
  69. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  70. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  71. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  72. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  73. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  74. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  75. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  76. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  77. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  78. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  79. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  80. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  81. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  82. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  83. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  84. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  85. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  86. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  87. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  88. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  89. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  90.  
  91. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  92. {
  93. for (new i = 0; i < count; i++)
  94. {
  95. if (is_user_connected(players[i]))
  96. {
  97. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  98. write_byte(players[i])
  99. write_string(msg)
  100. message_end()
  101. }
  102. }
  103. }
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csak halott lássa a hudot
HozzászólásElküldve: 2015.09.05. 18:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
köszi

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 160 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole