hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.07. 15:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 10:44 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.04.18. 21:10
Hozzászólások:186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, az a gond hogy a szerveremre feltettem egy ct és t modellt vipeknek, na most ezeket kicseréltem és a régi maradt.Hiába átirtam a nevét, a tárolási helyét ugyis a régit hozza be! Hogyan lehet megoldani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 11:35 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.03. 18:09
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Külön plugin kell hozzá, nem lehet csak az eredeti helyére betenni a újjat.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 13:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Admin kick részt átírod a megfelelő jogra. Mondjuk ADMIN_LEVEL_H "o" jog VIP-nak.
precacheben az elérési utat is átírod (szerverem) részt.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_plugin("Hun Admin Model", "1", "DeRoiD")
  7. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  8. return PLUGIN_CONTINUE
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache() {
  12. precache_model("models/player/szerverem/vip_ct.mdl")
  13. precache_model("models/player/szerverem/vip_te.mdl")
  14.  
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17.  
  18. public resetModel(id, level, cid) {
  19. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
  20. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  21. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  22. cs_set_user_model(id, "vip_te")
  23. }
  24. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  25. cs_set_user_model(id, "vip_ct")
  26. }
  27. else {
  28. cs_reset_user_model(id)
  29. }
  30. }
  31.  
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 23:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.04.18. 21:10
Hozzászólások:186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt igy sem váltja le...!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 23:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Muszáj megcáfolnom,mert nekem működött mindig is annó.
Esetleg próbáld úgy,hogy a mappanév is ugyanaz,mint a fájl. De mindenképp a playeren belül legyen.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Vip - Modell HIBA
HozzászólásElküldve:2015.09.08. 23:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.04.18. 21:10
Hozzászólások:186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
A modellt nem cseréli le...! Miért?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "VIP"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "raziq"
  12.  
  13. new message[192]
  14. new nev[32]
  15. new Temp[192]
  16. static color[10]
  17. new cvar_sebesseg
  18. new kes[33]
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_clcmd("say /vip","vipmenu")
  23. cvar_sebesseg = register_cvar("vip_sebesseg", "320")
  24. register_clcmd("say", "sayhook")
  25. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  26. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  27. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  28. }
  29. public plugin_precache() {
  30. precache_model("models/player/vipeknek/te.mdl") //Fontos, hogy a mappan�v �s az mdl f�jl neve egyezzen!
  31. precache_model("models/player/vipeknek/ct.mdl") //Fontos, hogy a mappan�v �s az mdl f�jl neve egyezzen!
  32. precache_model("models/player/vipeknek/v_vipknife.mdl")
  33.  
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. }
  36. public vipmenu(id)
  37. {
  38. new menu = menu_create("\rVIP \wMenu", "vipmenu_handler");
  39.  
  40. menu_additem(menu, "\yMit tud a \rVIP?", "0", 0); //case 0
  41. menu_additem(menu, "\yHogyan lehetek \rVIP?", "1", 0); //case 1
  42. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  43. menu_additem(menu, "\rVIP \wKes", "2", 0)
  44. else
  45. menu_additem(menu, "\dVIP Kes \r\\d[VIPEKNEK]", "2", 0)
  46.  
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48.  
  49. menu_display(id, menu, 0);
  50.  
  51. return PLUGIN_HANDLED;
  52. }
  53. public vipmenu_handler(id, menu, item)
  54. {
  55. if(item == MENU_EXIT)
  56. {
  57. menu_destroy(id);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. new data[6], szName[64]
  62. new access, callback;
  63.  
  64. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  65.  
  66. switch(item) {
  67.  
  68. case 0: {
  69. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/mittudavip.txt", "mittudavip")
  70. }
  71. case 1: {
  72. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/hogyanlehetek.txt", "hogylehetekvip")
  73. }
  74. case 2:
  75. {
  76. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  77. {
  78. kes[id] = 1
  79. }
  80. }
  81. }
  82. menu_destroy(menu);
  83.  
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. public client_putinserver(id)
  87. {
  88. set_task(3.0, "udvozlo",id)
  89. }
  90. public udvozlo(id)
  91.  
  92. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  93. {
  94. new name[32]
  95. get_user_name(id, name, 31)
  96. set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.20, 2, 3.0, 6.0)
  97. show_hudmessage(id, "Udvozollek VIP tag, %s!",name)
  98. ColorChat(0, GREEN, "[Informacio] VIP tag ^3%s ^1 csatlakozott a szerverre!",name)
  99. }
  100. public sayhook(id)
  101. {
  102. read_args (message, 191)
  103. remove_quotes (message)
  104. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  105. {
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. }
  108. get_user_name(id, nev, 31)
  109. if(is_user_alive(id)) {
  110. get_user_team(id, color, 9)
  111.  
  112. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  113. formatex(Temp, 191, "",nev,message)
  114. }
  115. else {
  116. get_user_team(id, color, 9)
  117. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  118. formatex(Temp, 191, "",nev,message)
  119. }
  120. sendmessage(color)
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122. }
  123. public sendmessage(color[])
  124. {
  125. new teamName[10]
  126. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  127. {
  128. get_user_team (player, teamName, 9)
  129. teamf (player, color)
  130. elkuldes(player, Temp)
  131. teamf(player, teamName)
  132. }
  133. }
  134. public teamf(player, team[])
  135. {
  136. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  137. write_byte(player)
  138. write_string(team)
  139. message_end()
  140. }
  141. public elkuldes(player, Temp[])
  142. {
  143. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  144. write_byte( player )
  145. write_string( Temp )
  146. message_end()
  147. }
  148. public resetModel(id, level, cid) {
  149. if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) {
  150. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  151. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  152. cs_set_user_model(id, "te")
  153. }
  154. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  155. cs_set_user_model(id, "ct")
  156. }
  157. else {
  158. cs_reset_user_model(id)
  159. }
  160. }
  161.  
  162. return PLUGIN_CONTINUE
  163. }
  164. public ecw(id)
  165. {
  166. new fegyver = get_user_weapon(id)
  167. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  168. {
  169. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  170. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/player/vipeknek/v_vipknife.mdl")
  171. }
  172. }
  173. public jatekos_spawn(id)
  174. {
  175. if (!is_user_alive(id))
  176. {
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  181. {
  182. set_user_health(id,get_user_health(id)+0)
  183. }
  184. return PLUGIN_HANDLED
  185. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.09.08. 23:48-kor.
2 téma összevonva. Ugyanaz a téma, tehát nem kell külön nyitni. Legközelebb figyelj oda!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.10. 06:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.03. 18:09
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Már mint a másik topicban is mondtam, a mappanév megkell egyezzen a mdl-el.
És ahol megkapja a modelt ott is Az legyen a neve

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell Hiba
HozzászólásElküldve:2015.09.10. 16:57 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2013.10.01. 19:07
Hozzászólások:319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Mappa nev ugyan az legyen

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole