hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 04:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 441 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 441 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 19:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello, valaki beállitaná hogy ez elmentse?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Played Time"
  6. #define VERSION "1.3"
  7. #define AUTHOR "Alka"
  8.  
  9. #define NVAULT
  10. //#define PRUNE
  11. #define PRUNE_TIME 2592000 //*30 nap*//
  12.  
  13. #pragma semicolon 1
  14.  
  15. new TotalPlayedTime[33];
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
  20.  
  21. set_task(1.0, "huduzi",_,_,_,"b");
  22. register_concmd("amx_playedtime", "admin_showptime", ADMIN_KICK," <#Jatekos neve> - Reszletesen kiirja a jatek idot.");
  23. register_clcmd("say /pttop15", "show_top15");
  24.  
  25.  
  26. }
  27. public huduzi()
  28. {
  29. new players[32], num;
  30. get_players(players, num);
  31. for(new i; i<num; i++)
  32. {
  33. new id = players[i];
  34.  
  35. static ctime[64], timep;
  36. timep = get_user_time(id, 1) / 60;
  37.  
  38. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63);
  39.  
  40. set_hudmessage(255, 50, 50, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 1.0);
  41. show_hudmessage(id, "[PT]Te %d percet jatszottal a szerveren.^n[PT]Jelenlegi ido: %s", timep, ctime);
  42. }
  43. }
  44. public admin_showptime(id,level,cid)
  45. {
  46. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  47. return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. static arg[32];
  50. read_argv(1, arg, 31);
  51.  
  52. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  53.  
  54. if(!player)
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56.  
  57. static name[32];
  58. get_user_name(player, name, 31);
  59.  
  60. static timep, ctime[64];
  61.  
  62. timep = get_user_time(player, 1) / 60;
  63. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63);
  64.  
  65. console_print(id, "-----------------------(#Jatek Ido#)-----------------------");
  66. console_print(id, "[PT]%s | %d percet jatszott ezen a szerveren.",name, timep);
  67. #if defined NVAULT
  68. console_print(id, "[PT]%s | Osszes jatszott ido a szerveren %d perc.",name, timep+TotalPlayedTime[player]); // new
  69. #endif
  70. console_print(id, "[PT]Jelenlegi ido: %s", ctime);
  71. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  72.  
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75.  
  76. #if defined NVAULT
  77. public client_disconnect(id)
  78. {
  79. TotalPlayedTime[id] = TotalPlayedTime[id] + (get_user_time(id)/60);
  80. SaveTime(id, TotalPlayedTime[id]);
  81. }
  82. #endif
  83.  
  84. #if defined NVAULT
  85. public client_putinserver(id)
  86. {
  87. TotalPlayedTime[id] = LoadTime(id);
  88. }
  89. #endif
  90.  
  91. #if defined NVAULT
  92. public LoadTime( id )
  93. {
  94. new valut = nvault_open("Time_played");
  95.  
  96. new authip[33];
  97. new vaultkey[64], vaultdata[64];
  98.  
  99. get_user_ip(id, authip, 32, 1);
  100.  
  101. format(vaultkey, 63, "TIMEPLAYED%s", authip);
  102.  
  103. nvault_get(valut, vaultkey, vaultdata, 63);
  104. nvault_close(valut);
  105.  
  106. return str_to_num(vaultdata);
  107. }
  108. #endif
  109.  
  110. #if defined NVAULT
  111. public SaveTime(id,PlayedTime)
  112. {
  113. new valut = nvault_open("Time_played");
  114.  
  115. if(valut == INVALID_HANDLE)
  116. set_fail_state("nValut ervenytelen allapot");
  117.  
  118. new authip[33];
  119. new vaultkey[64], vaultdata[64];
  120.  
  121. get_user_ip(id, authip, 32, 1);
  122.  
  123. format(vaultkey, 63, "TIMEPLAYED%s", authip);
  124. format(vaultdata, 63, "%d", PlayedTime);
  125.  
  126. nvault_set(valut, vaultkey, vaultdata);
  127. nvault_close(valut);
  128. }
  129. #endif
  130.  
  131. #if defined PRUNE
  132. public prune()
  133. {
  134. new valut = nvault_open("Time_played");
  135.  
  136. if(valut == INVALID_HANDLE)
  137. set_fail_state("nValut ervenytelen allapot");
  138.  
  139. nvault_prune(valut, 0, get_systime() - PRUNE_TIME);
  140. nvault_close(valut);
  141. }
  142. #endif
  143.  
  144. #if defined PRUNE
  145. public plugin_end()
  146. {
  147. prune()
  148. }
  149. #endif
  150.  
  151. #if defined PRUNE
  152. public show_top15(id)
  153. {
  154. new i, count;
  155. static sort[33][2], maxPlayers;
  156.  
  157. if(!maxPlayers) maxPlayers = get_maxplayers();
  158.  
  159. for(i=1;i<=maxPlayers;i++)
  160. {
  161. sort[count][0] = i;
  162. sort[count][1] = TotalPlayedTime[i] + (get_user_time(i, 1) / 60);
  163. count++;
  164. }
  165.  
  166. SortCustom2D(sort,count,"stats_custom_compare");
  167.  
  168. new motd[1024], len
  169.  
  170. len = format(motd, 1023,"<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
  171. len += format(motd[len], 1023-len,"%s %-22.22s %3s^n", "#", "Name", "Time")
  172.  
  173. new players[32], num
  174. get_players(players, num)
  175.  
  176. new b = clamp(count,0,15)
  177.  
  178. new name[32], player
  179.  
  180. for(new a = 0; a < b; a++)
  181. {
  182. player = sort[a][0]
  183.  
  184. get_user_name(player, name, 31)
  185. len += format(motd[len], 1023-len,"%d %-22.22s %d^n", a+1, name, sort[a][1])
  186. }
  187.  
  188. len += format(motd[len], 1023-len,"</body></font></pre>")
  189. show_motd(id, motd, "Jatek-Ido Legjobb 15")
  190.  
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. #endif
  194.  
  195. public stats_custom_compare(elem1[],elem2[])
  196. {
  197. if(elem1[1] > elem2[1]) return -1;
  198. else if(elem1[1] < elem2[1]) return 1;
  199.  
  200. return 0;
  201. }



Vagy vlki tud olyat ami ment?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 20:19 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.09. 17:52
Hozzászólások: 38
Ez is ment (elvileg).

_________________
Név: MeSter
Klán: ~NoVa~
Szerver: Hyper NoVa Only Dust2 [Config: 5%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 20:19 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Gyakorlatilag nem :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 20:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Próba:
Írd meg ha jó légyszíves :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Jatszott ido"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const g_szVault1[] = "JATSZOTT_IDO"
  12. new ora[33], perc[33];
  13.  
  14.  
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /jatszottido","jatszottido")
  19. }
  20.  
  21. public jatszottido(id) ChatColor(id, "^4[Jatszott ido]^1 Ora:^3 %i ^1Perc:^3 %i", ora[id], perc[id]);
  22.  
  23. public szamlalo(id)
  24. {
  25. perc[id] += 1
  26. if(perc[id] == 60) perc[id] = 0, ora[id] += 1
  27. set_task(60.0, "szamlalo", id)
  28. return 1
  29. }
  30.  
  31. public client_authorized(id)
  32. {
  33. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  34. return;
  35. else {
  36. Load(id);
  37. set_task(60.0, "szamlalo", id);
  38. }
  39. }
  40. public client_disconnect(id) Save(id);
  41.  
  42. public Save(id)
  43. {
  44. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  45. return;
  46.  
  47. new SteamID[35];
  48. get_user_authid(id,SteamID,34);
  49.  
  50. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  51. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  52.  
  53. new szData[40];
  54. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", ora[id], perc[id]);
  55.  
  56. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  57. }
  58.  
  59. public Load(id)
  60. {
  61. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  62. return;
  63.  
  64. new SteamID[35];
  65. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  66.  
  67. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  68. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  69.  
  70. new szData[40],orak[8],percek[8];
  71. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  72. {
  73. parse(szData,orak,charsmax(orak),percek,charsmax(percek));
  74.  
  75. ora[id] = str_to_num(orak);
  76. perc[id] = str_to_num(percek);
  77. }
  78.  
  79. else
  80. {
  81. ora[id] = 0;
  82. perc[id] = 0;
  83. }
  84. }
  85.  
  86. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...)
  87. {
  88. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  89. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  90. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  91. write_byte(id);
  92. write_string(szMsg);
  93. message_end();
  94. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 20:39 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez nagyonjo, de kiegészitenéd anyival hogy emellet hudba is irja? :D

2.: Sikerült bele irnom, köszii a plugint :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.09.10. 21:01-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 21:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Meg is kellene, akkor osztani másokkal! Hátha még valakinek lesz olyanra szüksége,és megtalálja.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 21:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Parancsoljatok, összevontam a másikkal és igy hudban irja + adminként megtekintheted :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Jatszott ido"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new const g_szVault1[] = "JATSZOTT_IDO"
  10. new ora[33], perc[33];
  11.  
  12.  
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. set_task(1.0, "huduzi",_,_,_,"b");
  18. register_concmd("amx_jatszottido", "admin_showptime", ADMIN_KICK," <#Jatekos neve> - Reszletesen kiirja a jatek idot.");
  19. register_clcmd("say /jatszottido","jatszottido")
  20. }
  21.  
  22. public jatszottido(id) ChatColor(id, "^4[Jatszott ido]^1 Ora:^3 %i ^1Perc:^3 %i", ora[id], perc[id]);
  23.  
  24. public szamlalo(id)
  25. {
  26. perc[id] += 1
  27. if(perc[id] == 60) perc[id] = 0, ora[id] += 1
  28. set_task(60.0, "szamlalo", id)
  29. return 1
  30. }
  31. public huduzi()
  32. {
  33. new players[32], num;
  34. get_players(players, num);
  35. for(new i; i<num; i++)
  36. {
  37. new id = players[i];
  38.  
  39. static ctime[64], timep;
  40. timep = get_user_time(id, 1) / 60;
  41.  
  42. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63);
  43.  
  44. set_hudmessage(255, 50, 50, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 1.0);
  45. show_hudmessage(id, "^4[Jatszott ido]^1 Ora:^3 %i ^1Perc:^3 %i^nJátsz tovább", ora[id], perc[id]);
  46. }
  47. }
  48. public admin_showptime(id,level,cid)
  49. {
  50. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  51. return PLUGIN_HANDLED;
  52.  
  53. static arg[32];
  54. read_argv(1, arg, 31);
  55.  
  56. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  57.  
  58. if(!player)
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60.  
  61. static name[32];
  62. get_user_name(player, name, 31);
  63.  
  64. static timep, ctime[64];
  65.  
  66. timep = get_user_time(player, 1) / 60;
  67. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63);
  68.  
  69. console_print(id, "-----------------------(#Jatek Ido#)-----------------------");
  70. console_print(id, "[Jatszott Ido]%s | %d percet jatszott ezen a szerveren.", ora[id], perc[id]);
  71. #if defined NVAULT
  72. console_print(id, "[Jatszott Ido]%s | Osszes jatszott ido a szerveren %d perc.", ora[id], perc[id]); // new
  73. #endif
  74. console_print(id, "[Jatszott Ido]FREE VIP");
  75. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  76.  
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. public client_authorized(id)
  80. {
  81. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  82. return;
  83. else {
  84. Load(id);
  85. set_task(60.0, "szamlalo", id);
  86. }
  87. }
  88. public client_disconnect(id) Save(id);
  89.  
  90. public Save(id)
  91. {
  92. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  93. return;
  94.  
  95. new SteamID[35];
  96. get_user_authid(id,SteamID,34);
  97.  
  98. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  99. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  100.  
  101. new szData[40];
  102. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", ora[id], perc[id]);
  103.  
  104. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  105. }
  106.  
  107. public Load(id)
  108. {
  109. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  110. return;
  111.  
  112. new SteamID[35];
  113. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  114.  
  115. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  116. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  117.  
  118. new szData[40],orak[8],percek[8];
  119. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  120. {
  121. parse(szData,orak,charsmax(orak),percek,charsmax(percek));
  122.  
  123. ora[id] = str_to_num(orak);
  124. perc[id] = str_to_num(percek);
  125. }
  126.  
  127. else
  128. {
  129. ora[id] = 0;
  130. perc[id] = 0;
  131. }
  132. }
  133.  
  134. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...)
  135. {
  136. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  137. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  138. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  139. write_byte(id);
  140. write_string(szMsg);
  141. message_end();
  142. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 21:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Így talán kijelzi is a más óráját a konzolba ha lekéred, de csak kitakarítottam,se nem teszteltem,se nem fordítottam, nem vagyok gépen.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Jatszott ido"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new const g_szVault1[] = "JATSZOTT_IDO"
  10. new ora[33], perc[33];
  11.  
  12.  
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. set_task(1.0, "huduzi",_,_,_,"b");
  18. register_concmd("amx_jatszottido", "admin_showptime", ADMIN_KICK," <#Jatekos neve> - Reszletesen kiirja a jatek idot.");
  19. register_clcmd("say /jatszottido","jatszottido")
  20. }
  21.  
  22. public jatszottido(id) ChatColor(id, "^4[Jatszott ido]^1 Ora:^3 %i ^1Perc:^3 %i", ora[id], perc[id]);
  23.  
  24. public szamlalo(id)
  25. {
  26. perc[id] += 1
  27. if(perc[id] == 60) perc[id] = 0, ora[id] += 1
  28. set_task(60.0, "szamlalo", id)
  29. return 1
  30. }
  31. public huduzi()
  32. {
  33. new players[32], num;
  34. get_players(players, num);
  35. for(new i; i<num; i++)
  36. {
  37. new id = players[i];
  38.  
  39. set_hudmessage(255, 50, 50, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 1.0);
  40. show_hudmessage(id, "[Jatszott ido] Ora: %i Perc: %i^nJatssz tovabb", ora[id], perc[id]);
  41. }
  42. }
  43. public admin_showptime(id,level,cid)
  44. {
  45. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  46. return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. static arg[32];
  49. read_argv(1, arg, 31);
  50.  
  51. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  52.  
  53. if(!player)
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55.  
  56. static name[32];
  57. get_user_name(player, name, 31);
  58.  
  59. console_print(id, "-----------------------(#Jatek Ido#)-----------------------");
  60. console_print(id, "%s jatszott ideje: %i ora es %i perc.", name, ora[player], perc[player]);
  61. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  62.  
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. public client_authorized(id)
  66. {
  67. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  68. return;
  69. else {
  70. Load(id);
  71. set_task(60.0, "szamlalo", id);
  72. }
  73. }
  74. public client_disconnect(id) Save(id);
  75.  
  76. public Save(id)
  77. {
  78. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  79. return;
  80.  
  81. new SteamID[35];
  82. get_user_authid(id,SteamID,34);
  83.  
  84. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  85. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  86.  
  87. new szData[40];
  88. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", ora[id], perc[id]);
  89.  
  90. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  91. }
  92.  
  93. public Load(id)
  94. {
  95. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  96. return;
  97.  
  98. new SteamID[35];
  99. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  100.  
  101. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  102. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  103.  
  104. new szData[40],orak[8],percek[8];
  105. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  106. {
  107. parse(szData,orak,charsmax(orak),percek,charsmax(percek));
  108.  
  109. ora[id] = str_to_num(orak);
  110. perc[id] = str_to_num(percek);
  111. }
  112.  
  113. else
  114. {
  115. ora[id] = 0;
  116. perc[id] = 0;
  117. }
  118. }
  119.  
  120. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...)
  121. {
  122. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  123. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  124. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  125. write_byte(id);
  126. write_string(szMsg);
  127. message_end();
  128. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 21:34 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Én teszteltem és az enyémmel is kijelezte :D
De köszönöm! :D
2.: Azt betudná állitani valaki hogy mapváltáskor se kezdje elörröl?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.09.10. 21:46-kor.
dupla poszt, most már holnap ilyenkor tali


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékidö mérö
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 00:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mivel tetszett az ötlet így dolgoztam rajta egy picit.
Előzőknél fájl mentés tényleg rossz volt.
Ezen most már rendbe van minden :)

/ido parancsra jön elő az illetőnek mennyi játszott ideje van.
Konzol: amx_jatekido "név"-re jön elő, hogy a megadott nevű/névrészletű illetőnek mennyi a játékideje
(csak admin használhatja)

A hud definiálása meg ott az elején látszik.
A fájlba mentés úgy néz ki, hogy ha van bármiféle SteamID,akkor arra ment.
Ha ID_LAN-t tartalmaz, akkor IP-t ír a fájlban, és ezekre is ment.

Példa:
"STEAM_0:0:12345678" "0 30" - Ez azt jelenti 0 óra és 30 perc.
"127.0.0.1" "0 30" - Ez meg ugyanaz, csak mivel ID_LAN volt ezért IP-re mentett.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Jatszott ido"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. #define PREFIX "ProKillers"
  12.  
  13. // Itt tudod bekapcsolni a HUD-ot. Töröld ki a // jelet a # előtt, ha be akarod kapcsolni.
  14. //#define HUD
  15.  
  16. new const g_vaultName[] = "JATSZOTTIDO";
  17. new ora[33], perc[33];
  18. new iSteamID[33][32];
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_cvar("jatszott_ido", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  23. register_clcmd("say /ido","jatszottido")
  24. register_concmd("amx_jatekido", "admin_showptime", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatek idot.");
  25. #if defined HUD
  26. set_task(1.0, "huduzi",_,_,_,"b");
  27. #endif
  28. }
  29.  
  30. public jatszottido(id) {
  31. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Játszott idő:^3 %i^1 óra^3 %i ^1perc", PREFIX, ora[id], perc[id]);
  32. }
  33.  
  34. #if defined HUD
  35. public huduzi()
  36. {
  37. new players[32], num;
  38. get_players(players, num);
  39. for(new i; i<num; i++)
  40. {
  41. new id = players[i];
  42. new oraszamlalo[8];
  43. formatex(oraszamlalo,charsmax(oraszamlalo), "%s", ora[id] < 10 ? " ":"");
  44. set_hudmessage(255, 50, 50, 0.02, 0.27, 0, 6.0, 0.9);
  45. show_hudmessage(id, " Játékidő^n%s%i óra %i perc", oraszamlalo, ora[id], perc[id]);
  46. }
  47. }
  48. #endif
  49. public szamlalo(id)
  50. {
  51. perc[id] += 1
  52. if(perc[id] == 60) perc[id] = 0, ora[id] += 1
  53. set_task(60.0, "szamlalo", id)
  54. return 1
  55. }
  56.  
  57. public admin_showptime(id,level,cid)
  58. {
  59. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61.  
  62. static arg[32];
  63. read_argv(1, arg, 31);
  64.  
  65. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  66.  
  67. if(!player)
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69.  
  70. static name[32];
  71. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  72.  
  73. console_print(id, "-----------------------(#Jatek Ido#)-----------------------");
  74. console_print(id, "%s jatszott ideje: %i ora es %i perc.", name, ora[player], perc[player]);
  75. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  76.  
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79.  
  80. public client_putinserver(id)
  81. {
  82. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  83. return;
  84. else {
  85. get_user_authid(id, iSteamID[id], 31);
  86. if( containi( iSteamID[id], "_ID_LAN" ) != -1 ) get_user_ip( id, iSteamID[id], 31, 1 );
  87. ora[id] = 0;
  88. perc[id] = 0;
  89. set_task(60.0, "szamlalo", id);
  90. Load(id);
  91. }
  92. }
  93.  
  94. public client_disconnect(id)
  95. {
  96. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  97. return;
  98. else {
  99. Save(id);
  100. }
  101. }
  102.  
  103. Load(id)
  104. {
  105. new szData[32]
  106. new szKey[40]
  107.  
  108. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  109.  
  110. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  111. {
  112. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  113.  
  114. if(iSpacePos > -1)
  115. {
  116. new percek[3];
  117. new orak[32];
  118.  
  119. parse(szData , orak, 31, percek, 2)
  120.  
  121. ora[id] = str_to_num(orak)
  122. perc[id] = str_to_num(percek)
  123. }
  124. }
  125. }
  126.  
  127. Save(id) {
  128. new szData[35]
  129. new szKey[40]
  130.  
  131. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  132. formatex(szData, 34, "%i %i", ora[id], perc[id])
  133.  
  134. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  135. }
  136.  
  137. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...)
  138. {
  139. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  140. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  141. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  142. write_byte(id);
  143. write_string(szMsg);
  144. message_end();
  145. }
  146.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 156 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole