hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 18:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok.
Valaki tudna nekem segíteni?

Hogyan tudok én droppot készíteni?
Vagyis milyen includok, változók kellenek hozzá?
Valaki küldene, nekem egy ilyen Droppos részt?

Előre is köszi.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 20:41 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.16. 16:54
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
tessek
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. }
  2. public halal()
  3. {
  4. new gyilkos = read_data(1)
  5. new aldozat = read_data(2)
  6. new szam = random_num(1,10)
  7.  
  8. while(olesek[gyilkos] >= szamok[szint[gyilkos]])
  9. {
  10. szint[gyilkos]++
  11. }
  12.  
  13. if(szam == 4 && gyilkos != aldozat && is_user_alive(gyilkos))
  14. {
  15. new nev[32]
  16. lada[gyilkos]++
  17. get_user_name(gyilkos, nev, 31)
  18. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3%s ^1Talált egy Ládát.", nev)
  19. }
  20. if(szam == 5 && gyilkos != aldozat && is_user_alive(gyilkos))
  21. {
  22. new nev[32]
  23. kulcs[gyilkos]++
  24. get_user_name(gyilkos, nev, 31)
  25. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)
  26. }
  27. return PLUGIN_HANDLED
  28. }

_________________
Kód:
Kes Mod : [50%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 21:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Én azt a whilet lecserélném...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 21:19 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.16. 16:54
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
miert?

_________________
Kód:
Kes Mod : [50%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 21:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
mert addig futkos ott amíg nem igaz.
Az if meg egyszer lefutna halálonként, azt ha nem igaz,akkor megy tovább

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.12. 10:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ez nekem is ment...

Csak az nem, hogy, hogy jó életbe tudok én a FÖLDRE droppot létrehozni?
Amit aztán a player ölés után fölvehet, és abban van pl. arany, pont, kredit, fegyver skin, stb.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Drop
HozzászólásElküldve: 2015.09.12. 14:37 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
mforce írta:
mert addig futkos ott amíg nem igaz.
Az if meg egyszer lefutna halálonként, azt ha nem igaz,akkor megy tovább

lehet 1 öléssel 2 szintet lép, azért a while, és akkor egyből megadja mind a 2 szintet neki, nem csak majd következő ölésénél :D
bár nem hiszem, hogy valaki úgy állítaná be, hogy eggyel nagyobb szinthez is ugyan annyi ölés kell, mint amire fejlődött.

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole