hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 12:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Graitáció segítség.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 12:00 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.09.21. 11:57
Hozzászólások: 53
Megköszönték neki: 3 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_gravitacio.mdl")
  4. set_user_gravity(id, Float:0.7)
  5. }
  6.  

Sziasztok! Miért van az hogy készitettem egy késmenüt és van ez a gravitációs kés, ha kiválasztom akkor nem csak ennek a késnek lesz gravitációja hanem a többi fegyvernek is. Például ha kiválasztom és átvaltok USP-re akkor az uspvel is nagyot lehet ugrani. Aki segít megoldani annak megy a gomb! :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Graitáció segítség.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 12:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Többi fegyvernél meg tedd alapra a gravityt.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Graitáció segítség.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 12:16 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.09.21. 11:57
Hozzászólások: 53
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Vagyis hogyha a CurWeapon-on ban vannak több usp-k kések akkor ott álítsam be nekik:
SMA Forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity(id, Float:1.0)
-ra?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Graitáció segítség.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 12:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Igen, de nem muszáj az összes fegyót megcsinálni.
Egyszerűen.
else set_user_gravity blabla
és akkor minden más azon az értéken lesz.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Graitáció segítség.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 19:14 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_gravitacio.mdl")
  3. set_user_gravity(id, Float:0.7)
  4. }
  5. else
  6. {
  7. set_user_gravity(id, Float:1.0)
  8.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole