/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "Kockazas menuvel"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"
 
new kocka;
new menu
 
new bool:sebzes[33]
new bool:zombikez[33]
 
public plugin_precache() 
{
	precache_model("models/kocka/v_zombi.mdl")
}
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say kocka", "kockamenu")
	register_clcmd("say /kocka", "kockamenu")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "korkezd", 1);
	register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","sebzess")
	register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
	if(zombikez[id])
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kocka/v_zombi.mdl")		
	}
}
public kockamenu(id){
	if(kocka < 1){
	menu = menu_create("\yVan egy kocka!", "menu_handler")
	menu_additem(menu, "\wEldobom", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wNem dobom el!", "2", 0);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}
	else if(kocka >= 0){
	menu = menu_create("\yVan egy kocka!", "menu_handler")
	menu_additem(menu, "\rEldobom", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wNem dobom el!", "2", 0);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	new data[6], szName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
	new key = str_to_num(data)
	switch(key){
	case 1:
	{
		dobas(id);
	}
	case 2:
	{
		client_print(id, print_chat,"Nem kockáztál")
	}
}
}
public sebzess(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
	if(sebzes[attacker]){
		SetHamParamFloat(4, damage * 5.0)
	}
}
public korkezd(id){
	sebzes[id] = false
	client_print(id, print_chat, "Kocka dobás menü betöltve. | Parancs: /kocka")
}
public korveg()
{
	kocka = 0;
}
public dobas(id){
	if (!is_user_alive(id))
	return;
 
	switch (random_num(1, 11)){
			case 1 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+5)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál +5 fraget.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 2 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál +50 HP-t.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 3 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál +50 AP-t.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 4 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_gravity(id, Float:0.1)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál egy kis gravitációt.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 5 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+70)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál +70 sebességet.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 6 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_footsteps(id, 1)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál no trappot.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 7 :{
			if(kocka < 1)
			{
			sebzes[id] = true
			client_print(id, print_chat, "Kaptál sebzést.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 8 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_noclip(id, 1)
			set_task(10.0, "vissza", id)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál átmenést a falon 10 másodpercig.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 9 :{
			if(kocka < 1)
			{
			set_user_godmode(id, 1)
			set_task(10.0, "vissza", id)
			client_print(id, print_chat, "Kaptál Isten módot 10másodpercig.")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 10 :{
			if(kocka < 1)
			{
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife")
			client_print(id, print_chat, "Ki raboltak! Ez szívás! xd")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
		case 11 :{
			if(kocka < 1)
			{
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife")
			set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
			zombikez[id] = true
			cs_set_user_model(id, "zombie");
			set_task(60.0, "vissza_2", id)
			client_print(id, print_chat, "1 Percre zombi lettél!!")
			kocka++
			}
			else
			{
			client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
		}
	}
}
}
public vissza(id){
	set_user_noclip(id, 0)
	set_user_godmode(id, 0)
	client_print(id, print_chat, "Képesség vége!")
}
public vissza_2(id){
	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
	cs_set_user_model(id, "sas");
	if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
	cs_set_user_model(id, "guerilla");
	set_user_health(id, 100)
	zombikez[id] = false
	client_print(id, print_chat, "Képesség vége!")
}