hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 00:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 412 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 412 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 17:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Valaki tud segiteni hogy miért nem számolja a freget egyértelmu hogy akkarom nem? :D kör elején ki irja ct nyert kor te nyert kor :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new TE_win = 0
  5. new CT_win = 0
  6.  
  7. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  8. new const VERSION [] = "0.0.1"
  9. new const AUTHOR [] = "Duna"
  10.  
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init(){
  14. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  15. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  16. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  17.  
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. }
  20. public Start() {
  21. TE_win = 0, CT_win = 0
  22. }
  23.  
  24. public Tewin() {
  25. TE_win++
  26. }
  27. public Ctwin() {
  28. CT_win++
  29.  
  30. }
  31.  
  32. public roundcount()
  33. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  34.  
  35.  
  36.  
  37. new r = random(256)
  38. new g = random(256)
  39. new b = random(256)
  40. new p_playernum;
  41. p_playernum = get_playersnum(1);
  42.  
  43. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  44. show_hudmessage(0,"Válasz Fegyvert és meny a dolgodra!^nCT Nyert korok: %d | T Nyert korok: %d", CT_win, TE_win )
  45.  
  46. }

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 17:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Egyszerű: semmivel se hívod meg a Tewin() és Ctwin() eljárásod.
+ p_playernum minek? Nem használod sehol :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
segitesz megcsinálni teljesen? :D

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Próba cseresznye

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new TE_win, CT_win;
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  11. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  12. register_logevent("Event_CTWin", 6, "3=CTs_Win", "3=All_Hostages_Rescued")
  13. register_logevent("Event_TerroristWin" , 6, "3=Terrorists_Win", "3=Target_Bombed")
  14. register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
  15. }
  16.  
  17. public Event_TerroristWin() TE_win++
  18.  
  19. public Event_CTWin() CT_win++
  20.  
  21. public Event_Draw() {
  22. TE_win = 0;
  23. CT_win = 0;
  24. }
  25.  
  26. public event_new_round() {
  27. new r = random(256)
  28. new g = random(256)
  29. new b = random(256)
  30.  
  31. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 5.0)
  32. show_hudmessage(0,"Válassz Fegyvert és menj a dolgodra!^nCT Nyert körök: %d | T Nyert körök: %d", CT_win, TE_win )
  33. }
  34.  


UI.: Várjál már most látom a körök számát ki se iratod, akkor ez így baromság :D

Szerk.: Javítva! újra.. xD

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:45 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
probálom, az más tészta hogy mér nem iratom ki a köröket :D

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Újra javítva, round draw-nál nullázás.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
mostmár jó lenne csak annyi hogy a kör elején be villan aztán eltünik
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new TE_win, CT_win;
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  11. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  12. register_logevent("Event_CTWin", 6, "3=CTs_Win", "3=All_Hostages_Rescued")
  13. register_logevent("Event_TerroristWin" , 6, "3=Terrorists_Win", "3=Target_Bombed")
  14. }
  15.  
  16. public Event_TerroristWin(id) TE_win++
  17.  
  18. public Event_CTWin(id) CT_win++
  19.  
  20. public event_new_round(id) {
  21. new r = random(256)
  22. new g = random(256)
  23. new b = random(256)
  24.  
  25. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 14.2)
  26. show_hudmessage(id,"Válassz Fegyvert és menj a dolgodra!^nCT Nyert körök: %d | T Nyert körök: %d", CT_win, TE_win )
  27. }
  28.  

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem számolja a freget
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 18:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Javítva megint.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new TE_win, CT_win;
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  11. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  12. register_logevent("Event_CTWin", 6, "3=CTs_Win", "3=All_Hostages_Rescued")
  13. register_logevent("Event_TerroristWin" , 6, "3=Terrorists_Win", "3=Target_Bombed")
  14. register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
  15. }
  16.  
  17. public Event_TerroristWin() TE_win++
  18.  
  19. public Event_CTWin() CT_win++
  20.  
  21. public Event_Draw() {
  22. TE_win = 0;
  23. CT_win = 0;
  24. }
  25.  
  26. public event_new_round() {
  27. new r = random(256)
  28. new g = random(256)
  29. new b = random(256)
  30.  
  31. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 5.0)
  32. show_hudmessage(0,"Válassz Fegyvert és menj a dolgodra!^nCT Nyert körök: %d | T Nyert körök: %d", CT_win, TE_win )
  33. }
  34.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 134 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole