hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 15:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 546 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 546 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 12:01 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali!
Valaki le írja hogy miért nem menti le az öléseket?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  4. return;
  5. else
  6. {
  7. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  8. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  9. oles[id] = 0;
  10. load(id);
  11. }
  12. }
  13. public client_disconnect(id)
  14. {
  15. if(is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  16. return;
  17. else
  18. {
  19. save(id);
  20. }
  21. }
  22. load(id)
  23. {
  24. new szData[64]
  25. new szKey[40]
  26. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  27. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  28. {
  29. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  30.  
  31. if(iSpacePos > -1)
  32. {
  33. new oles2[32]
  34. parse(szData , oles2, 31)
  35. oles[id] = str_to_num(oles2)
  36. }
  37. }
  38. }
  39. save(id)
  40. {
  41. new szData[64]
  42. new szKey[40]
  43. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  44. formatex(szData, 34, "%i", oles[id])
  45. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  46. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 12:03 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Mert ilyet nem lehet:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. load(id)
  2. {
  3. new szData[64]
  4. new szKey[40]
  5. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  6. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  7. {
  8. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  9.  
  10. if(iSpacePos > -1)
  11. {
  12. new oles2[32]
  13. parse(szData , oles2, 31)
  14. oles[id] = str_to_num(oles2)
  15. }
  16. }
  17. }

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 12:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lehet,de nem tartalmaz space-t :D Mindj mutatok neki normálisat.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 12:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
mforce írta:
Lehet,de nem tartalmaz space-t :D Mindj mutatok neki normálisat.

köszi

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 12:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Így lehet menteni 1 változót is, meg többet is.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fvault>
  2.  
  3. new const szVaultName[ ] = "some_mod";
  4.  
  5. public client_putinserver(id) {
  6. if (is_user_bot(id)) return;
  7.  
  8. oles[id] = 0;
  9. load(id);
  10. }
  11.  
  12. public client_disconnect(id) {
  13. if (is_user_bot(id)) return;
  14.  
  15. save(id);
  16. }
  17.  
  18. load(id) {
  19. new szAuthid[32], szData[32];
  20. get_user_authid( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  21. if (containi(szAuthid, "_ID_LAN") != -1 || containi(szAuthid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, szAuthid, charsmax(szAuthid), 1);
  22.  
  23. new olesek[16];
  24. fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  25. parse( szData, olesek, 15 );
  26. oles[id] = str_to_num( olesek );
  27. }
  28.  
  29. save(id) {
  30. new szAuthid[32], szData[32];
  31. get_user_authid( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  32. if (containi(szAuthid, "_ID_LAN") != -1 || containi(szAuthid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, szAuthid, charsmax(szAuthid), 1);
  33.  
  34. formatex( szData, 31, "%i", oles[id] );
  35. fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  36. }
  37.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 13:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Most az kéne hogy ne Steam ID -re hanem névre, és hogy mikor újra indítom a szervert akkor ne vesszen el az ölés!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés Hiba!
HozzászólásElküldve: 2015.10.09. 13:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Így névre ment.
Ahhoz, hogy mentsen menetek közben is, ahhoz a save(id)-t kell odaraknod történések után. :) Nem csak disconnecthez.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fvault>
  2.  
  3. new const szVaultName[ ] = "some_mod";
  4.  
  5. public client_putinserver(id) {
  6. if (is_user_bot(id)) return;
  7.  
  8. oles[id] = 0;
  9. load(id);
  10. }
  11.  
  12. public client_disconnect(id) {
  13. if (is_user_bot(id)) return;
  14.  
  15. save(id);
  16. }
  17.  
  18. load(id) {
  19. new szAuthid[32], szData[32];
  20. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  21.  
  22. new olesek[16];
  23. fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  24. parse( szData, olesek, 15 );
  25. oles[id] = str_to_num( olesek );
  26. }
  27.  
  28. save(id) {
  29. new szAuthid[32], szData[32];
  30. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  31.  
  32. formatex( szData, 31, "%i", oles[id] );
  33. fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  34. }
  35.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 69 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole