hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 15:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 440 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 440 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hang hozáadás a modelhez
HozzászólásElküldve: 2015.10.08. 19:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv !

Egy modelhez szeretnék hangot beleírni , de sajnos nem tudom , hogyan kell . Valaki beleírná és elmagyarázná, hogy hogyan kellet volna ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11. #include <colorchat>
  12.  
  13. #include <nvault>
  14.  
  15.  
  16.  
  17. #define PLUGIN "Bolt"
  18.  
  19. #define VERSION "1.0"
  20.  
  21. #define AUTHOR "Charlie224"
  22.  
  23. new g_vault
  24.  
  25. new g_pontok[33];
  26.  
  27. new bool:g_csavar[33];
  28.  
  29. new bool:g_baseball[33];
  30.  
  31. new bool:g_gumibot[33];
  32.  
  33. new shop1;
  34.  
  35. new shop2;
  36.  
  37. new shop3;
  38.  
  39. new shop4;
  40.  
  41. new syncObjp;
  42.  
  43. new bool:g_hp;
  44.  
  45.  
  46. new fegyver_hang
  47.  
  48.  
  49.  
  50. new VIEW_LANCFURESZ[] = "models/v_lancfuresz.mdl";
  51.  
  52. new PLAYER_LANCFURESZ[] = "models/p_lancfuresz.mdl";
  53.  
  54. new VIEW_MACHATE[] = "models/v_machate.mdl";
  55.  
  56. new PLAYER_MACHATE[] = "models/p_machate.mdl";
  57.  
  58. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "models/v_gumibot.mdl";
  59.  
  60. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "models/p_gumibot.mdl";
  61.  
  62.  
  63.  
  64.  
  65.  
  66. public plugin_init()
  67.  
  68. {
  69.  
  70. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  71.  
  72.  
  73.  
  74. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  75.  
  76. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  77.  
  78. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  79.  
  80. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  81.  
  82.  
  83.  
  84. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  85.  
  86.  
  87.  
  88. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  89.  
  90. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  91.  
  92.  
  93.  
  94. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  95.  
  96. shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
  97.  
  98. shop3 = register_cvar("shop_3", "20");
  99.  
  100. shop4 = register_cvar("shop_4", "5");
  101.  
  102. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  103.  
  104. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  105.  
  106. }
  107.  
  108. public plugin_precache()
  109.  
  110. {
  111.  
  112. precache_model(VIEW_LANCFURESZ);
  113.  
  114. precache_model(PLAYER_LANCFURESZ);
  115.  
  116. precache_model(VIEW_MACHATE);
  117.  
  118. precache_model(PLAYER_MACHATE);
  119.  
  120. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  121.  
  122. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  123.  
  124. }
  125.  
  126. public Start(id)
  127.  
  128. {
  129.  
  130. g_hp = true;
  131.  
  132. }
  133.  
  134. public Event_Roundend()
  135.  
  136. {
  137.  
  138. new players[32], pnum, tempid;
  139.  
  140. get_players(players, pnum, "c");
  141.  
  142.  
  143.  
  144. for(new i; i<pnum; i++)
  145.  
  146. {
  147.  
  148. tempid = players[i];
  149.  
  150. g_csavar[tempid] = false;
  151.  
  152. g_baseball[tempid] = false;
  153.  
  154. g_gumibot[tempid] = false;
  155.  
  156. }
  157.  
  158. }
  159.  
  160. public Death()
  161.  
  162. {
  163.  
  164. new id = read_data(2);
  165.  
  166. new attacker = read_data(1);
  167.  
  168.  
  169.  
  170. if(!is_user_alive(attacker))
  171.  
  172. return PLUGIN_CONTINUE;
  173.  
  174.  
  175.  
  176. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  177.  
  178. {
  179.  
  180. g_pontok[attacker]+=5;
  181.  
  182. }
  183.  
  184.  
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE;
  187.  
  188. }
  189.  
  190. public boltmenu(id)
  191.  
  192. {
  193.  
  194. if(get_user_team(id) == 1)
  195.  
  196. {
  197.  
  198. if(is_user_alive(id))
  199.  
  200. {
  201.  
  202. static opcion[64];
  203.  
  204.  
  205.  
  206. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  207.  
  208. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  209.  
  210.  
  211.  
  212. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  213.  
  214. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  215.  
  216. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  217.  
  218. menu_additem(iMenu, opcion, "3");
  219.  
  220.  
  221.  
  222. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  223.  
  224. menu_display(id, iMenu, 0);
  225.  
  226. }
  227.  
  228. else
  229.  
  230. {
  231.  
  232. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  233.  
  234. }
  235.  
  236. }
  237.  
  238. else if(get_user_team(id) == 2)
  239.  
  240. {
  241.  
  242. if(is_user_alive(id))
  243.  
  244. {
  245.  
  246. static opcion[64];
  247.  
  248.  
  249.  
  250. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  251.  
  252. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  253.  
  254.  
  255.  
  256. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  257.  
  258. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  259.  
  260. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  261.  
  262.  
  263.  
  264. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  265.  
  266. menu_display(id, iMenu2, 0);
  267.  
  268. }
  269.  
  270. else
  271.  
  272. {
  273.  
  274. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  275.  
  276. }
  277.  
  278. }
  279.  
  280.  
  281.  
  282. return PLUGIN_HANDLED;
  283.  
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public boltmenuh(id, menu, item)
  289.  
  290. {
  291.  
  292.  
  293.  
  294. if (item == MENU_EXIT)
  295.  
  296. {
  297.  
  298. menu_destroy(menu);
  299.  
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301.  
  302. }
  303.  
  304.  
  305.  
  306. new Data[6], Name[64];
  307.  
  308. new Access, Callback;
  309.  
  310.  
  311.  
  312. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  313.  
  314.  
  315.  
  316. new elo = is_user_alive(id);
  317.  
  318. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  319.  
  320. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  321.  
  322. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  323.  
  324. new health = get_user_health(id)
  325.  
  326.  
  327.  
  328. new Key = str_to_num(Data);
  329.  
  330.  
  331.  
  332. switch (Key)
  333.  
  334. {
  335.  
  336. case 1:
  337.  
  338. {
  339.  
  340. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  341.  
  342. {
  343.  
  344. if(g_hp)
  345.  
  346. {
  347.  
  348. g_pontok[id] -= item_ar4;
  349.  
  350. set_user_health(id, health+50)
  351.  
  352. g_hp = false;
  353.  
  354. }
  355.  
  356. else
  357.  
  358. {
  359.  
  360. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  361.  
  362. }
  363.  
  364. }
  365.  
  366. }
  367.  
  368. case 2:
  369.  
  370. {
  371.  
  372. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  373.  
  374. {
  375.  
  376. g_pontok[id] -= item_ar2;
  377.  
  378. g_baseball[id] = true;
  379.  
  380. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MACHATE);
  381.  
  382. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MACHATE);
  383.  
  384. public fegyver_hang(id)
  385. {
  386. if(!is_user_alive(id))
  387. return PLUGIN_CONTINUE;
  388.  
  389. if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
  390. {
  391. entity_set_int(id , EV_INT_gaitsequence , 4);
  392. entity_set_int(id , EV_INT_weaponanim , 4);
  393. }
  394.  
  395. return PLUGIN_CONTINUE;
  396. }
  397.  
  398. }
  399.  
  400. case 3:
  401.  
  402. {
  403.  
  404. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  405.  
  406. {
  407.  
  408. g_pontok[id] -= item_ar1;
  409.  
  410. g_csavar[id] = true;
  411.  
  412. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_LANCFURESZ);
  413.  
  414. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_LANCFURESZ);
  415.  
  416. }
  417.  
  418. }
  419.  
  420. }
  421.  
  422. menu_destroy(menu);
  423.  
  424. return PLUGIN_HANDLED;
  425.  
  426. }
  427.  
  428. public boltmenuh2(id, menu, item)
  429.  
  430. {
  431.  
  432.  
  433.  
  434. if (item == MENU_EXIT)
  435.  
  436. {
  437.  
  438. menu_destroy(menu);
  439.  
  440. return PLUGIN_HANDLED;
  441.  
  442. }
  443.  
  444.  
  445.  
  446. new Data[6], Name[64];
  447.  
  448. new Access, Callback;
  449.  
  450.  
  451.  
  452. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  453.  
  454.  
  455.  
  456. new elo = is_user_alive(id);
  457.  
  458. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  459.  
  460. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  461.  
  462. new health = get_user_health(id)
  463.  
  464.  
  465.  
  466. new Key = str_to_num(Data);
  467.  
  468.  
  469.  
  470. switch (Key)
  471.  
  472. {
  473.  
  474. case 1:
  475.  
  476. {
  477.  
  478. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  479.  
  480. {
  481.  
  482. if(g_hp)
  483.  
  484. {
  485.  
  486. g_pontok[id] -= item_ar4;
  487.  
  488. set_user_health(id, health+50)
  489.  
  490. g_hp = false;
  491.  
  492. }
  493.  
  494. else
  495.  
  496. {
  497.  
  498. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  499.  
  500. }
  501.  
  502. }
  503.  
  504. }
  505.  
  506. case 2:
  507.  
  508. {
  509.  
  510. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  511.  
  512. {
  513.  
  514. g_pontok[id] -= item_ar3;
  515.  
  516. g_gumibot[id] = true;
  517.  
  518. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  519.  
  520. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  521.  
  522. }
  523.  
  524. }
  525.  
  526. }
  527.  
  528.  
  529.  
  530. menu_destroy(menu);
  531.  
  532. return PLUGIN_HANDLED;
  533.  
  534. }
  535.  
  536. public Change_Weapon(id)
  537.  
  538. {
  539.  
  540. new weaponID = read_data(2);
  541.  
  542.  
  543.  
  544. if(get_user_team(id) == 1)
  545.  
  546. {
  547.  
  548. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  549.  
  550. {
  551.  
  552. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  553.  
  554. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  555.  
  556. }
  557.  
  558. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_baseball[id])
  559.  
  560. {
  561.  
  562. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  563.  
  564. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  565.  
  566. }
  567.  
  568. }
  569.  
  570. else if(get_user_team(id) == 2)
  571.  
  572. {
  573.  
  574. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  575.  
  576. {
  577.  
  578. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  579.  
  580. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  581.  
  582. }
  583.  
  584. }
  585.  
  586. return PLUGIN_CONTINUE;
  587.  
  588. }
  589.  
  590. public PlayerSpawn(id)
  591.  
  592. {
  593.  
  594. if (is_user_alive(id))
  595.  
  596. {
  597.  
  598. boltmenu(id)
  599.  
  600. }
  601.  
  602. }
  603.  
  604. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  605.  
  606. {
  607.  
  608. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  609.  
  610. {
  611.  
  612. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  613.  
  614. {
  615.  
  616. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  617.  
  618. }
  619.  
  620. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_baseball[attacker])
  621.  
  622. {
  623.  
  624. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  625.  
  626. }
  627.  
  628. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  629.  
  630. {
  631.  
  632. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  633.  
  634. }
  635.  
  636. }
  637.  
  638. return HAM_IGNORED;
  639.  
  640. }
  641.  
  642. public client_PreThink(id)
  643.  
  644. {
  645.  
  646. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  647.  
  648. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  649.  
  650. return PLUGIN_CONTINUE;
  651.  
  652. }
  653. public save(id)
  654. {
  655. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  656. get_user_name(id, name, 31)
  657. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  658. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  659. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  660. return PLUGIN_CONTINUE
  661. }
  662. public load(id)
  663. {
  664. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  665. get_user_name(id, name, 31)
  666. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  667. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  668. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  669. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  670. new a3[32]
  671. parse(vaultdata, a3, 31)
  672. g_pontok[id] = str_to_num(a3)
  673. return PLUGIN_CONTINUE;
  674. }
  675. public client_connect(id)
  676. {
  677. load(id)
  678. }
  679. public client_disconnect(id)
  680. {
  681. save(id)
  682. }
  683.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 95 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole