hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 12:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 322 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 321 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin bele írás!
HozzászólásElküldve:2015.10.16. 15:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2013.10.01. 19:07
Hozzászólások:319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hy valaki ebbe bele birná irnni nekem hogy legyen benne skin hogy aranyért lehesen venni a skint és azt le is vonja
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "SkinRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX "Psd#"
  13.  
  14. new const g_vaultName[] = "arany";
  15.  
  16. new pont[33];
  17. new iSteamID[33][32];
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  23. register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  24. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  25.  
  26. }
  27.  
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public halal() {
  32. new killer = read_data(1)
  33. new victim = read_data(2)
  34. new kteam = get_user_team(killer)
  35. new vteam = get_user_team(victim)
  36.  
  37.  
  38. if(killer != victim && kteam != vteam) {
  39. new mennyiseg = random_num(10, 100)
  40. pont[killer] += mennyiseg
  41.  
  42. print_color(killer, "!g[%s]!y Kaptál !t[+%d] aranyat!y az ölésért!", PREFIX, mennyiseg)
  43. }
  44. }
  45.  
  46.  
  47. public ShowMenu(id) {
  48. new temp[128];
  49. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[Psd#]\d Only Dust2 Server^n\wArany: \y%d", pont[id]);
  50. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  51. formatex(temp, charsmax(temp), "AK47 Skinek[Hamarosan]");
  52. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  53. formatex(temp, charsmax(temp), "M4A1 Skinek[Hamarosan]");
  54. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  55. formatex(temp, charsmax(temp), "AWP Skinek[Hamarosan]");
  56. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  57. formatex(temp, charsmax(temp), "Deagle Skinek[Hamarosan]");
  58. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  59. formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek[Hamarosan]");
  60. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  61. formatex(temp, charsmax(temp), "USP Skinek[Hamarosan]");
  62. menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  63.  
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65.  
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  67.  
  68. menu_display(id, menu, 0);
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71.  
  72. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  73. if(item == MENU_EXIT)
  74. {
  75. menu_cancel(id);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. new command[6], name[64], access, callback;
  80.  
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  82.  
  83. switch(item)
  84. {
  85. case 0: ShowMenu(id)
  86. case 1: ShowMenu(id)
  87. case 2: ShowMenu(id)
  88. case 3: ShowMenu(id)
  89. case 4: ShowMenu(id)
  90. case 5: ShowMenu(id)
  91. }
  92.  
  93. return PLUGIN_HANDLED;
  94. }
  95.  
  96. public admin_pontok(id,level,cid)
  97. {
  98. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  99. return PLUGIN_HANDLED;
  100.  
  101. static arg[32];
  102. read_argv(1, arg, 31);
  103.  
  104. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  105.  
  106. if(!player)
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108.  
  109. static name[32];
  110. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  111.  
  112. console_print(id, "-----------------------(#AranyRendszer#)-----------------------");
  113. console_print(id, "%s Neve: %i aranyai.", name, pont[player]);
  114. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  115.  
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118.  
  119. public client_putinserver(id) {
  120. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  121. return;
  122. else {
  123. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  124. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  125. pont[id] = 0;
  126.  
  127. Load(id);
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public client_disconnect(id) {
  132. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  133. return;
  134. else Save(id);
  135. }
  136.  
  137. Load(id) {
  138. new szData[64]
  139. new szKey[40]
  140.  
  141. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  142.  
  143. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  144. {
  145. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  146.  
  147. if(iSpacePos > -1)
  148. {
  149. new fpont[32];
  150.  
  151. parse(szData , fpont, 31)
  152.  
  153. pont[id] = str_to_num(fpont)
  154.  
  155. }
  156. }
  157. }
  158.  
  159. Save(id) {
  160. new szData[64]
  161. new szKey[40]
  162.  
  163. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  164. formatex(szData, 34, "%i ", pont[id])
  165.  
  166. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  167. }
  168.  
  169. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  170. {
  171. new count = 1, players[32]
  172. static msg[191]
  173. vformat(msg, 190, input, 3)
  174.  
  175. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  176. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  177. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  178.  
  179. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  180. {
  181. for (new i = 0; i < count; i++)
  182. {
  183. if (is_user_connected(players[i]))
  184. {
  185. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  186. write_byte(players[i])
  187. write_string(msg)
  188. message_end()
  189. }
  190. }
  191. }
  192. return PLUGIN_HANDLED
  193. }
  194.  

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin bele írás!
HozzászólásElküldve:2015.10.16. 16:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2015.09.23. 19:53
Hozzászólások:100
most hogy mivan? bocs nem ertem

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin bele írás!
HozzászólásElküldve:2015.10.16. 19:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2013.10.01. 19:07
Hozzászólások:319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Nem értem mit nem értesz rajta..

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole