hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü probléma (get_pdata_cbase)
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 18:40 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.10.19. 06:48
Hozzászólások:25
Van egy fegyvermenü plugin feltelepítve a szerverre.

Szervernapló-ba ezt a hibát írja (néha újraindul a szerver is).

L 10/19/2015 - 18:16:30: [HAMSANDWICH] Invalid player 9 (not in-game)
L 10/19/2015 - 18:16:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "fegyofix.amxx")
L 10/19/2015 - 18:16:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_cbase")
L 10/19/2015 - 18:16:30: [AMXX] [0] 7111e81d.sma.p::StripUserWeapons (line 540)
L 10/19/2015 - 18:16:30: [AMXX] [1] 7111e81d.sma.p::func_OpenWeaponMenu_handler (line 321)


A szerver 20 slotos ha az lenne a baj.

Aki tudja a megoldását kérem írjon.

Köszönöm hogy elolvastad.

Forráskód:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 20
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyverek"
  18. #define Pistol_Menu_Name "Pisztolyok"
  19.  
  20. #define Next_Button "Következő"
  21. #define Back_Button "Vissza"
  22. #define Exit_Button "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használhatsz!",
  51. "A vásárlás letíltva!",
  52. "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "M4A1",
  58. "AK47",
  59. "AWP",
  60. "Famas",
  61. "Galil",
  62. "Scout"
  63. };
  64.  
  65. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  66.  
  67. "weapon_m4a1",
  68. "weapon_ak47",
  69. "weapon_awp",
  70. "weapon_famas",
  71. "weapon_galil",
  72. "weapon_scout"
  73. };
  74.  
  75. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] = {
  76.  
  77. "Deagle",
  78. "USP",
  79. "Glock18"
  80. };
  81.  
  82. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  83.  
  84. "weapon_deagle",
  85. "weapon_usp",
  86. "weapon_glock18"
  87. };
  88.  
  89.  
  90.  
  91. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  92. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  93.  
  94. 0,
  95. 52,
  96. 0,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 32,
  100. 1,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 1,
  104. 120,
  105. 100,
  106. 100,
  107. 90,
  108. 90,
  109. 90,
  110. 100,
  111. 120,
  112. 30,
  113. 120,
  114. 200,
  115. 32,
  116. 90,
  117. 120,
  118. 90,
  119. 2,
  120. 35,
  121. 90,
  122. 90,
  123. 0,
  124. 100
  125. };
  126.  
  127. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  128. {
  129. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  130. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  131. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  132. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  133. "buyammo1", "buyammo2"
  134. };
  135.  
  136. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  137. {
  138. "fegyo",
  139. "say fegyo",
  140. "say_team fegyo",
  141.  
  142. "fegyver",
  143. "say fegyver",
  144. "say_team fegyver",
  145.  
  146. "say /fegyo",
  147. "say_team /fegyo",
  148.  
  149. "say /fegyver",
  150. "say_team /fegyver"
  151.  
  152. };
  153.  
  154. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  155. new g_msgHideWeapon;
  156. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  157.  
  158. public plugin_init ( ) {
  159.  
  160. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  161.  
  162. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  163.  
  164. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "4" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  165. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "4" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  166.  
  167. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "3" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  168.  
  169. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  170. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  171. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  172.  
  173. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  174. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  175.  
  176. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  177.  
  178. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  179. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  180. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[Infó]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  181.  
  182. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  183.  
  184. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  185. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  186.  
  187. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  188. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  189.  
  190. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  191. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  192.  
  193. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  194.  
  195. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  196. }
  197.  
  198. public client_connect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public client_disconnect( iClient ) {
  204.  
  205. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  206. }
  207.  
  208. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  209.  
  210. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  211.  
  212. case true:
  213. {
  214. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  215. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  216.  
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  220. }
  221. return PLUGIN_HANDLED;
  222. }
  223.  
  224. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  225.  
  226. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  227. return PLUGIN_CONTINUE;
  228.  
  229. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  230. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  231. return PLUGIN_HANDLED;
  232. }
  233.  
  234. public eCurWeapon( iClient ) {
  235.  
  236. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  237.  
  238. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  239.  
  240. new weapon = read_data( 2 );
  241. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  242.  
  243. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  244. }
  245. }
  246. }
  247. }
  248.  
  249. public onResetHUD( iClient ) {
  250.  
  251. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  252.  
  253. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  254. write_byte( Money_Hud );
  255. message_end( );
  256. }
  257. }
  258.  
  259. public msgHideWeapon( ) {
  260.  
  261. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  262.  
  263. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  264. }
  265. }
  266.  
  267. public eRoundEnd ( ) {
  268.  
  269. g_iWPCT = 0;
  270. g_iWPTE = 0;
  271. }
  272.  
  273. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  274.  
  275. if( !is_user_alive( iClient ) )
  276. return;
  277.  
  278. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  279.  
  280. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  281.  
  282. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  283.  
  284. new szMenuTitle[ 121 ];
  285. new szMenuItem[ 121 ];
  286.  
  287. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  288.  
  289. StripUserWeapons( iClient );
  290. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  291.  
  292. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  293.  
  294. if( i != 2 ) {
  295.  
  296. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  297. }
  298. else {
  299. switch( get_user_team( iClient ) )
  300. {
  301. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  302. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  303. default: continue;
  304. }
  305. }
  306.  
  307. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  308. }
  309.  
  310. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  311. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  312. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  313. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  314. menu_display( iClient, menu );
  315. }
  316.  
  317. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  318.  
  319. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  320.  
  321. StripUserWeapons( iClient );
  322. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  323. menu_destroy( iMenu );
  324. return PLUGIN_HANDLED;
  325. }
  326.  
  327. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  328. new access, callback;
  329. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  330.  
  331. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  332.  
  333. if( iItem != 2 ) {
  334.  
  335. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  336.  
  337. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  338. }
  339. else {
  340.  
  341. new iTeams[ CsTeams ];
  342. GetPlayerCount( iTeams );
  343.  
  344. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  345. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  346.  
  347. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  348. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  349.  
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  354. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  355.  
  356. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  357.  
  358. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  359.  
  360. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  361. g_iWPCT++;
  362. }
  363. else {
  364.  
  365. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  366. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  367.  
  368. return PLUGIN_HANDLED;
  369. }
  370. }
  371.  
  372. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  373.  
  374. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  375.  
  376.  
  377. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  378.  
  379. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  380. g_iWPTE++;
  381. }
  382. else {
  383.  
  384. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  385. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  386.  
  387. return PLUGIN_HANDLED;
  388. }
  389. }
  390. }
  391. func_OpenPistolMenu( iClient );
  392.  
  393. menu_destroy( iMenu );
  394. return PLUGIN_HANDLED;
  395. }
  396. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  397.  
  398. if( !is_user_alive( iClient ) )
  399. return;
  400.  
  401. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  402.  
  403. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  404.  
  405. new szMenuTitle[ 121 ];
  406. new szMenuItem[ 121 ];
  407.  
  408. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  409.  
  410. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  411.  
  412. for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  413.  
  414. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  415. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  416. }
  417.  
  418. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  419. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  420. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  421. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  422. menu_display( iClient, menu );
  423. }
  424.  
  425. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  426.  
  427. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  428.  
  429. StripUserWeapons( iClient );
  430. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  431. menu_destroy( iMenu );
  432. return PLUGIN_HANDLED;
  433. }
  434.  
  435. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  436. new access, callback;
  437. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  438. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  439.  
  440. give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  441. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  442.  
  443. give_player_stuff( iClient );
  444.  
  445. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  446.  
  447. menu_destroy( iMenu );
  448. return PLUGIN_HANDLED;
  449. }
  450.  
  451. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  452.  
  453. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  454.  
  455. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  456.  
  457. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  458. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  459. }
  460.  
  461. stock give_player_stuff( iClient ) {
  462.  
  463. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  464.  
  465. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  466. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  467. }
  468.  
  469. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  470.  
  471. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  472. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  473. }
  474.  
  475. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  476.  
  477. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  478. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  479. }
  480.  
  481. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  482.  
  483. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  484.  
  485. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  486. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  487. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  488. }
  489. }
  490.  
  491. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  492.  
  493. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  494. }
  495.  
  496. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  497.  
  498. new weapons[ 32 ];
  499. new weaponsnum;
  500. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  501. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  502. if( is_user_alive( iClient ) )
  503. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  504. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  505. }
  506.  
  507. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  508. return PLUGIN_CONTINUE;
  509. }
  510.  
  511. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  512. {
  513. new count = 1, players[ 32 ];
  514. static msg[ 191 ];
  515. vformat( msg, 190, input, 3 );
  516.  
  517. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  518. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  519. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  520.  
  521. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  522. {
  523. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  524. {
  525. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  526. {
  527. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  528. write_byte( players[ i ] );
  529. write_string( msg );
  530. message_end( );
  531. }
  532. }
  533. }
  534. }
  535.  
  536.  
  537. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  538. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  539.  
  540. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  541.  
  542. if( iC4Ent > 0 ) {
  543.  
  544. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  545. }
  546.  
  547. strip_user_weapons( iClient );
  548. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  549.  
  550. if( iC4Ent > 0 ) {
  551.  
  552. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  553. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  554.  
  555. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  556. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  557. }
  558.  
  559. return PLUGIN_HANDLED;
  560. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 19:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szerverbe be jön a menü?

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 19:51 
kengurumancs írta:
Szerverbe be jön a menü?


Igen még most is használják.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 20:14 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.10.19. 06:48
Hozzászólások:25
Vendég írta:
kengurumancs írta:
Szerverbe be jön a menü?


Igen még most is használják.



Véletlen vendégként írtam és nemtudom törölni, elnézést


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 21:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Probald ki eloszor,hogy plugins.ini irsz a plugin melle egy "debug"ot... fegyofix.amxx debug

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 21:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ez már debugolt, de amúgy se kell átírni a maxplayers-t,meg felraktam már egyszer javítva de nem tudom hol van.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.20. 14:36 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.10.19. 06:48
Hozzászólások:25
mforce írta:
Ez már debugolt, de amúgy se kell átírni a maxplayers-t,meg felraktam már egyszer javítva de nem tudom hol van.



Ha ráérsz megtudnád majd keresni? Köszi :D
Már kipróbáltam pár fegyomenüt és nem igazán akarnak működni.

Olvastam hogy a podbottal lehetnek gondok de az sincs bent, semmi olyan ami bothoz köthető.

EDIT: TÖRÖLHETŐ a poszt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole