hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gravity?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22696
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Patrik3 [2015.11.17. 13:02 ]
Hozzászólás témája:  Gravity?

Sziasztok...

Valaki tudna abban segíteni ,hogy ha van egy késed és tegyük föl :
A gravitációja 0.65..
És ha visszavált usp-re akkor ne maradjon meg a nagy ugrás...Vagyis csak a késre...
Azt szeretném megtudni ,hogy hogyan tudom ezt visszaállítani...
És mennyi az alap gravity?
Előre is köszönöm szépen..

Szerző:  mforce [2015.11.17. 13:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravity?

800 az alap. Amúgy curweaponba arra a késre nyomod, else-be vagy else-ekbe meg alapérték.

Szerző:  Patrik3 [2015.11.17. 15:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravity?

A CurWeaponban ,hogy else-vel?
Tudnál adni egy példát?

Szerző:  FloxaY [2015.11.17. 16:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravity?

curwepben elsével beállítod 1.0-ra azthiszem talán az felel meg 800-nak(alap) :D
szóval ha kés van nála akkor 0.65 ha nem akkor 1.0

Szerző:  Patrik3 [2015.11.17. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravity?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  2. {
  3. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+45)
  4. set_user_gravity(id, 0.65)
  5. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes5.mdl")
  6. }


így van megoldva...
Egy példát írsz?
Mert vissza kellen-e a gravity-t állítsam az usp-n az mp5-ön a shotin és a wp-n.
Előre is köszi

Szerző:  smoller [2015.11.17. 19:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravity?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  3. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+45)
  4. set_user_gravity(id, 0.65)
  5. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes5.mdl")
  6. }
  7. else {
  8. set_user_gravity(id, 1.0)
  9. }
  10.  

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/