hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Pontrendszeres késmenü
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22802
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Pacek [2015.11.29. 14:10 ]
Hozzászólás témája:  Pontrendszeres késmenü

Sziasztok, nekem van egy ilyen pluginom:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "PontRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX "PontRendszer"
  13.  
  14. new const g_szVault1[] = "KES_MENU"
  15. new fegyo[33], pont[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_clcmd("say_team /kes", "ShowMenu");
  21. register_clcmd("say /kes", "ShowMenu");
  22. register_clcmd("say_team /menu", "ShowMenu");
  23. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu");
  24. register_clcmd("say /kes", "ShowMenu");
  25. register_clcmd("say /knife", "ShowMenu");
  26.  
  27. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  28. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  29.  
  30. }
  31. public plugin_precache() {
  32. precache_model("models/hitbox/Bayonett/v_bayonett.mdl");
  33. precache_model("models/hitbox/Karambit/v_knife.mdl");
  34. precache_model("models/hitbox/Beba/v_beba.mdl");
  35. precache_model("models/hitbox/Szines/v_szines.mdl");
  36. precache_model("models/hitbox/Pointer/v_pointer.mdl");
  37. precache_model("models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl");
  38. }
  39. public fegyver_valtas(id) {
  40. new fegyver = get_user_weapon(id)
  41.  
  42. if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Bayonett/v_bayonett.mdl")
  45. }
  46. else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Karambit/v_karambit.mdl")
  49. }
  50. else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Beba/v_beba.mdl")
  53. }
  54. else if(fegyo[id] ==4 && fegyver == CSW_KNIFE
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Szines/v_szines.mdl")
  57. }
  58. else if(fegyo[id] ==5 && fegyver == CSW_KNIFE
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Pointer/v_pointer.mdl")
  61. }
  62. else if(fegyo[id] ==6 && fegyver == CSW_KNIFE
  63. {
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl")
  65. }
  66. }
  67. public halal() {
  68. new killer = read_data(1)
  69. new victim = read_data(2)
  70. new kteam = get_user_team(killer)
  71. new vteam = get_user_team(victim)
  72.  
  73. if(killer != victim && kteam != vteam) {
  74. pont[killer] ++
  75. ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptál^3 1 pontot^1 az ölésért!", PREFIX)
  76. }
  77. }
  78. public ShowMenu(id) {
  79. new menucim[128], menukapcs[4][128];
  80. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKés menü ^nPontok: \y%i", PREFIX, pont[id]);
  81. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kés \y|AKTIV|":"Alap kés");
  82. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Bayonett kés \y|AKTIV|":"Bayonett kés \r|500| Pont");
  83. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Krambit kes \y|AKTIV|":"Karambit kés \r|1000| Pont");
  84. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Beba kés \y|AKTIV|":"Beba kés \r|1500| Pont");
  85. formatex(menukapcs[4], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 4 ? "Színes kés \y|AKTIV|":"Színes kés \r|2000| Pont");
  86. formatex(menukapcs[5], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 5 ? "Pointer kés \y|AKTIV|":"Pointer kés \r|2500| Pont");
  87. formatex(menukapcs[6], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 6 ? "Counter Strike kés \y|AKTIV|":"Counter Strike kés \r|3000| Pont");
  88.  
  89. new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  90. menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  91. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  92. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  93. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  94. menu_additem(menu, menukapcs[4], "4", 0);
  95. menu_additem(menu, menukapcs[5], "5", 0);
  96. menu_additem(menu, menukapcs[6], "6", 0);
  97.  
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  100. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  102.  
  103. menu_display(id, menu, 0);
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }
  106. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  107. if(item == MENU_EXIT)
  108. {
  109. menu_cancel(id);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112.  
  113. new command[6], name[64], access, callback;
  114.  
  115. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  116.  
  117. switch(item)
  118. {
  119. case 0: {
  120. fegyo[id] = 0;
  121. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX)
  122. }
  123. case 1: {
  124. if(pont[id] >= 500)
  125. {
  126. fegyo[id] = 1;
  127. // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  128. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Bayonett^1 keést!", PREFIX)
  129. }
  130. else
  131. {
  132. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  133. }
  134. }
  135. case 2: {
  136. if(pont[id] >= 1000)
  137. {
  138. fegyo[id] = 2;
  139. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Karambit^1 kest!", PREFIX)
  140. }
  141. else
  142. {
  143. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  144. }
  145. }
  146. case 3: {
  147. if(pont[id] >= 1500)
  148. {
  149. fegyo[id] = 3;
  150. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Beba^1 kést!", PREFIX)
  151. }
  152. else
  153. {
  154. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  155. }
  156. }
  157.  
  158. case 4: {
  159. if(pont[id] >= 2000)
  160. {
  161. fegyo[id] = 3;
  162. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Színes^1 kést!", PREFIX)
  163. }
  164. else
  165. {
  166. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  167. }
  168. }
  169.  
  170. case 5: {
  171. if(pont[id] >= 2500)
  172. {
  173. fegyo[id] = 5;
  174. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Pointer^1 kést!", PREFIX)
  175. }
  176. else
  177. {
  178. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  179. }
  180. }
  181. case 6: {
  182. if(pont[id] >= 3000)
  183. {
  184. fegyo[id] = 6;
  185. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Counter Strike^1 kést!", PREFIX)
  186. }
  187. else
  188. {
  189. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  190. }
  191. }
  192.  
  193. }
  194. menu_destroy(menu);
  195.  
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. public client_authorized(id) Load(id);
  199.  
  200. public client_disconnect(id) Save(id);
  201.  
  202. public Save(id)
  203. {
  204. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  205. return;
  206.  
  207. new SteamID[35];
  208. get_user_authid(id,SteamID,34);
  209.  
  210. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  211. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  212.  
  213. new szData[40];
  214. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", pont[id], fegyo[id]);
  215.  
  216. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  217. }
  218.  
  219. public Load(id)
  220. {
  221. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  222. return;
  223.  
  224. new SteamID[35];
  225. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  226.  
  227. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  228. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  229.  
  230. new szData[40],pontok[8],fegyok[8];
  231. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  232. {
  233. parse(szData,pontok,charsmax(pontok),fegyok,charsmax(fegyok));
  234.  
  235. pont[id] = str_to_num(pontok);
  236. fegyo[id] = str_to_num(fegyok);
  237. }
  238.  
  239. else
  240. {
  241. pont[id] = 0;
  242. fegyo[id] = 0;
  243. }
  244. }
  245. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...) {
  246. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  247. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  248. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  249. write_byte(id);
  250. write_string(szMsg);
  251. message_end();
  252. }
  253. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  254. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  255. */
  256. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  257. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  258. */


és ezt a hibát kapom a fordítónál:

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

asiimov.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
asiimov.sma(59) : error 029: invalid expression, assumed zero
asiimov.sma(63) : error 029: invalid expression, assumed zero
asiimov.sma(85) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")
asiimov.sma(86) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")
asiimov.sma(87) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")
asiimov.sma(94) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")
asiimov.sma(95) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")
asiimov.sma(96) : error 032: array index out of bounds (variable "menukapcs")

9 Errors.
Compilarea failed!


mi lehet a hiba?, megnéztem a sorokat de nem tudom egyszerűen

Szerző:  jokypapa [2015.11.29. 14:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

Szerintem ott hiányzik egy zárójel a végéről :)

Utána fordítsd le megint! meglátjuk mi történik :)

Szerző:  asdads [2015.11.29. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menukapcs[4][128];


ezt erre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menukapcs[7][128];

Szerző:  mforce [2015.11.29. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else if(fegyo[id] ==4 && fegyver == CSW_KNIFE
  2. {
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Szines/v_szines.mdl")
  4. }
  5. else if(fegyo[id] ==5 && fegyver == CSW_KNIFE
  6. {
  7. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Pointer/v_pointer.mdl")
  8. }
  9. else if(fegyo[id] ==6 && fegyver == CSW_KNIFE
  10. {
  11. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl")
  12. }


Zárójelek a knife végén.

És a menünél meg 7 tömböt csináltál összesen, de a tömb értéke 4
,tehát new menukapcs[7][128]

Vagy csak egy new temp[128] és azt formázod egyenként, aztán hozzáadod egyenként.

Szerző:  Pacek [2015.11.29. 14:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

Megvan köszi!
és most ezek? :ooo
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

kesek.sma(47) : error 029: invalid expression, assumed zero
kesek.sma(51) : error 029: invalid expression, assumed zero
kesek.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
kesek.sma(59) : error 029: invalid expression, assumed zero
kesek.sma(63) : error 029: invalid expression, assumed zero

5 Errors.
Compilarea failed!

Szerző:  mforce [2015.11.29. 16:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

Ha azt csináltad, hogy egy zárójelzárást tettél a KNIFE-ok végére, de csak oda amit odaírtam, akkor nincs baj!
Ezek szerint nem azt tetted.

Szerző:  Pacek [2015.11.29. 18:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

mforce írta:
Ha azt csináltad, hogy egy zárójelzárást tettél a KNIFE-ok végére, de csak oda amit odaírtam, akkor nincs baj!
Ezek szerint nem azt tetted.

jelenleg így néz ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "PontRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX "HitBoX"
  13.  
  14. new const g_szVault1[] = "KES_MENU"
  15. new fegyo[33], pont[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_clcmd("say_team /kes", "ShowMenu");
  21. register_clcmd("say /kes", "ShowMenu");
  22. register_clcmd("say_team /menu", "ShowMenu");
  23. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu");
  24. register_clcmd("say /kes", "ShowMenu");
  25. register_clcmd("say /knife", "ShowMenu");
  26.  
  27. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  28. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  29.  
  30. }
  31. public plugin_precache() {
  32. precache_model("models/hitbox/Bayonett/v_bayonett.mdl");
  33. precache_model("models/hitbox/Karambit/v_knife.mdl");
  34. precache_model("models/hitbox/Beba/v_beba.mdl");
  35. precache_model("models/hitbox/Szines/v_szines.mdl");
  36. precache_model("models/hitbox/Pointer/v_pointer.mdl");
  37. precache_model("models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl");
  38. }
  39. public fegyver_valtas(id) {
  40. new fegyver = get_user_weapon(id)
  41.  
  42. if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Bayonett/v_bayonett.mdl")
  44. }
  45. else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Karambit/v_karambit.mdl")
  47. }
  48. else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Beba/v_beba.mdl")
  50. }
  51. else if(fegyo[id] ==4 && fegyver == CSW_KNIFE
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Szines/v_szines.mdl")
  53. }
  54. else if(fegyo[id] ==5 && fegyver == CSW_KNIFE
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/Pointer/v_pointer.mdl")
  56. }
  57. else if(fegyo[id] ==6 && fegyver == CSW_KNIFE
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl")
  59. }
  60. }
  61. public halal() {
  62. new killer = read_data(1)
  63. new victim = read_data(2)
  64. new kteam = get_user_team(killer)
  65. new vteam = get_user_team(victim)
  66.  
  67. if(killer != victim && kteam != vteam) {
  68. pont[killer] ++
  69. ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptál^3 1 pontot^1 az ölésért!", PREFIX)
  70. }
  71. }
  72. public ShowMenu(id) {
  73. new menucim[128], menukapcs[7][128];
  74. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKés menü ^nPontok: \y%i", PREFIX, pont[id]);
  75. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kés \y|AKTIV|":"Alap kés");
  76. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Bayonett kés \y|AKTIV|":"Bayonett kés \r|500| Pont");
  77. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Krambit kes \y|AKTIV|":"Karambit kés \r|1000| Pont");
  78. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Beba kés \y|AKTIV|":"Beba kés \r|1500| Pont");
  79. formatex(menukapcs[4], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 4 ? "Színes kés \y|AKTIV|":"Színes kés \r|2000| Pont");
  80. formatex(menukapcs[5], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 5 ? "Pointer kés \y|AKTIV|":"Pointer kés \r|2500| Pont");
  81. formatex(menukapcs[6], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 6 ? "Counter Strike kés \y|AKTIV|":"Counter Strike kés \r|3000| Pont");
  82.  
  83. new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  84. menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  85. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  86. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  87. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  88. menu_additem(menu, menukapcs[4], "4", 0);
  89. menu_additem(menu, menukapcs[5], "5", 0);
  90. menu_additem(menu, menukapcs[6], "6", 0);
  91.  
  92. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  93. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  94. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  96.  
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  101. if(item == MENU_EXIT)
  102. {
  103. menu_cancel(id);
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }
  106.  
  107. new command[6], name[64], access, callback;
  108.  
  109. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  110.  
  111. switch(item)
  112. {
  113. case 0: {
  114. fegyo[id] = 0;
  115. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX)
  116. }
  117. case 1: {
  118. if(pont[id] >= 500)
  119. {
  120. fegyo[id] = 1;
  121. // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  122. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Bayonett^1 keést!", PREFIX)
  123. }
  124. else
  125. {
  126. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  127. }
  128. }
  129. case 2: {
  130. if(pont[id] >= 1000)
  131. {
  132. fegyo[id] = 2;
  133. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Karambit^1 kest!", PREFIX)
  134. }
  135. else
  136. {
  137. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  138. }
  139. }
  140. case 3: {
  141. if(pont[id] >= 1500)
  142. {
  143. fegyo[id] = 3;
  144. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Beba^1 kést!", PREFIX)
  145. }
  146. else
  147. {
  148. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  149. }
  150. }
  151.  
  152. case 4: {
  153. if(pont[id] >= 2000)
  154. {
  155. fegyo[id] = 3;
  156. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Színes^1 kést!", PREFIX)
  157. }
  158. else
  159. {
  160. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  161. }
  162. }
  163.  
  164. case 5: {
  165. if(pont[id] >= 2500)
  166. {
  167. fegyo[id] = 5;
  168. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Pointer^1 kést!", PREFIX)
  169. }
  170. else
  171. {
  172. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  173. }
  174. }
  175. case 6: {
  176. if(pont[id] >= 3000)
  177. {
  178. fegyo[id] = 6;
  179. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Counter Strike^1 kést!", PREFIX)
  180. }
  181. else
  182. {
  183. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  184. }
  185. }
  186.  
  187. }
  188. menu_destroy(menu);
  189.  
  190. return PLUGIN_HANDLED;
  191. }
  192. public client_authorized(id) Load(id);
  193.  
  194. public client_disconnect(id) Save(id);
  195.  
  196. public Save(id)
  197. {
  198. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  199. return;
  200.  
  201. new SteamID[35];
  202. get_user_authid(id,SteamID,34);
  203.  
  204. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  205. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  206.  
  207. new szData[40];
  208. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", pont[id], fegyo[id]);
  209.  
  210. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  211. }
  212.  
  213. public Load(id)
  214. {
  215. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  216. return;
  217.  
  218. new SteamID[35];
  219. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  220.  
  221. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  222. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  223.  
  224. new szData[40],pontok[8],fegyok[8];
  225. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  226. {
  227. parse(szData,pontok,charsmax(pontok),fegyok,charsmax(fegyok));
  228.  
  229. pont[id] = str_to_num(pontok);
  230. fegyo[id] = str_to_num(fegyok);
  231. }
  232.  
  233. else
  234. {
  235. pont[id] = 0;
  236. fegyo[id] = 0;
  237. }
  238. }
  239. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...) {
  240. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  241. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  242. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  243. write_byte(id);
  244. write_string(szMsg);
  245. message_end();
  246. }
  247. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  248. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  249. */
  250. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  251. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  252. */

Szerző:  mforce [2015.11.29. 18:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

Ja hogy leszedted a zárójelt mindegyik végéről, mikor mondom,hogy pont hogy mindegyiknél LEGYEN!!!!!!!!!!!!!!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else if(fegyo[id] ==6 && fegyver == CSW_KNIFE
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl")
  3. }


-->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else if(fegyo[id] ==6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/hitbox/cs16/v_cs16.mdl")
  3. }

Szerző:  Pacek [2015.11.29. 18:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pontrendszeres késmenü

jaaa köszi xdd
de amúgy, ez jól ment?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/