hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.10. 01:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 389 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 388 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE
HozzászólásElküldve:2015.11.29. 13:07 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.03.11. 20:11
Hozzászólások:915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Sziasztok,

Ugyan ez a hibám volt, de a válaszokból semmit nem tudtam meg..
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=229024

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Ötlet esetleg?

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE
HozzászólásElküldve:2015.11.29. 13:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mikor jön elő? Tuti valamelyik plugin. Szerintem ha valakinek iratnál vmit,de nem kapja meg.

Én már minden pluginban amit használod ezt az oroszoktól csórt stockot használom ezzel nem volt semmi baj:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Chat üzenet iratása.
  2. // Ha id szerepel ott,akkor egy embernek jelenik meg, ha 0 akkor mindenkinek. Az index változhat a plugintól függően.
  3.  
  4. ChatColor(id, "^4[Ez zöld] ^3ez teamszínű ^1ez sárga");
  5.  
  6.  
  7. // hozzá a stock a plugin aljára
  8.  
  9. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  10. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  11. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  12.  
  13. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  14.  
  15. if(id) {
  16. if(!is_user_connected(id)) return;
  17. players[0] = id;
  18. pnum = 1;
  19. }
  20. else get_players(players, pnum, "ch");
  21.  
  22. for(new i; i < pnum; i++) {
  23. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  24. write_byte(players[i]);
  25. write_string(szMsg);
  26. message_end();
  27. }
  28. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 15:15 
Egy hudmessage okozza, ami tele van csicsázva. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole